دانستنی های عطر

ادو تویلت زنانه گوچی بلوم

Gucci Bloom Eau de Toilette

ادو تویلت گوچی بلوم

توسط ساندرا رایچویچ پتروویچ

گوچی تحت لیسانس Coty، خط گوچی بلوم را در سال ۲۰۱۷ با ادو پرفیوم گوچی بلوم راه اندازی کرد. با این عطر، الساندرو میکله (اولین بار برای گوچی) گفت: “من عطری سبز می خواستم، رایحه ای شجاعانه که شما را به باغی وسیع پر از گل ها و گیاهان بسیار، دسته گلی از فراوانی منتقل کند. باغ به زیبایی زنان است. رنگارنگ، وحشی، متنوع، جایی که همه چیز هست. گوچی بلوم بوی این باغ را می دهد تا به جایی که آنجا نیست سفر کند.»

Bloom Eau de Toilette Gucci for women 3 - ادو تویلت زنانه گوچی بلوم

ادو تویلت گوچی بلوم

شکوفا شدن از روح اصیل زنان قهرمان الساندرو میکله، نگرش آزادی است برای اینکه کسی باشید که می خواهید باشید. آمیخته با رنگ، دکوراسیون، و الگوی قانون طراحی مدیر خلاق، زنانی که او لباس می پوشد به شیوه ای طبیعی، رسا و فردی شکوفا می شوند: آنها در شکوفه هستند.

اولین عطر گوچی که کاملاً تحت دیدگاه خلاقانه الساندرو میکله توسعه یافته است، این فلسفه مدرن را در بر می گیرد که چشم انداز راهنمای خانه است. گوچی بلوم اصالت، سرزندگی و تنوع زنانی را که برای آنها طراحی کرده و آنهایی که خود را در دیدگاه او شناسایی می کنند، تجلیل می کند.

خط گوچی بلوم اکنون نسخه ادو تویلت عطر اصلی را ارائه خواهد کرد.

Bloom Eau de Toilette Gucci for women 4 - ادو تویلت زنانه گوچی بلوم

ادو تویلت گوچی بلوم نسخه سبک‌تری از امضای محبوب گوچی بلوم است که زنان را تشویق می‌کند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند. این عطر محبوب که با نت‌های یاس، گل سرخ و خزنده رانگون مشخص می‌شود، اکنون با گل‌های شور و درخشان یک آکورد شیرین نرولی لمس شده است.

الموندو
عطر میلر هریس ریویری دی برگاموت

همانطور که کوتی می گوید، “جدیدترین افزوده شده به دسته گل بلوم، تفسیری سبک تر و درخشان تر از امضای بلوم است که به آرامی زنان را تشویق می کند تا در واقعی ترین نسخه خود شکوفا شوند. شروع به سفری برای خود یابی که بر پایه توانمندسازی و ارتباط استوار است. با تفاوت‌ها، عطر به مواد اولیه وفادار می‌ماند.

ادو پرفیوم گوچی بلوم دارای سه گل یاس، گل سرخ و خزنده رانگون بود. ادو تویلت گوچی بلوم رایحه ای غنی از یک باغ پر رونق پر از گل های فراوان را به تصویر می کشد. شیرینی عسلی و مرکبات سبز از طریق افزودن این عطر به تصویر کشیده می شود. از یک آکورد نرولی، طراوت لطیف و درخشندگی اثیری آن تجسم این پیچ و تاب درخشان بر روی امضای شکوهمند گل سفید بلوم است.”

Bloom Eau de Toilette Gucci for women 2 - ادو تویلت زنانه گوچی بلوم

رایحه اولیه: نرولی آکورد، اسانس لیموترش، اسانس ماندارین، اسانس ترنج
نت های قلبی: بلوم آکورد (غنچه یاس)، گل سرخ، خزنده رانگون، شکوفه پرتقال
رایحه پایه: آکورد چوب صندل، مشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *