دانستنی های عطر

ارتباطات بوی عطرها و تصاویر ذهنی شما

حس بویایی به حس بویایی ما اشاره دارد. حس بویایی به طور مستقیم با حس چشایی ما آمیخته شده است. اهمیت بو و مزه در زبان گفتاری ما نشان داده شده است:

  1. «او چه آدم گندیده ای است.
  2. “این ایده بد بو است.”
  3. “او صادق به نظر می رسد اما من بوی موش می دهم.”
  4. “من عطر قهوه را دوست دارم.”

همه ما ارتباطات بصری و عاطفی زیادی با بوها و عطرهای خاص داریم. وقتی بوی کلر را احساس می کنم ، فوراً به شنا در استخر فکر می کنم و این خاطرات تابستانی دوران کودکی را برانگیخته است. معمولاً واکنش گرسنه ای نسبت به بوی پخت نان یا عطر نان تازه پخته شده وجود دارد. بوی چمن تازه تراشیده من را واقعا خوب می کند و می تواند روحیه من را از حالت تحریک پذیر به شادی تغییر دهد. بیایید بوی فوق العاده غذا را که روی اجاق گاز پخته می شود و حتی رایحه های مربوط به غذاهای خاصی مانند استیک یا ماهی را فراموش نکنیم. این باعث می شود به خانه ، گرما ، راحتی فکر کنم. لیست همچنان ادامه دارد و شاید بتوانید به بویایی مورد علاقه خود و خاطرات و تصاویری که برانگیخته می شوند فکر کنید.

ارتباطات بوی عطرها و تصاویر ذهنی شما2 - ارتباطات بوی عطرها و تصاویر ذهنی شما

بین حس بویایی و رابطه جنسی و اشتیاق ما ارتباط قوی وجود دارد. مردان و زنان در تلاش برای جذب جنس مخالف از عطر و ادکلن استفاده می کنند. فیلم “بوی زن” را به خاطر بسپارید. به عبارت دیگر ، ما حس را با میل مرتبط می کنیم.

الموندو
نحوه مخلوط کردن روغن های عطر

حس بویایی را می توان و باید برای کاهش تنش و استرس استفاده کرد. به همین دلیل است که یک درمان آرامش بخش و کاهش دهنده استرس به نام آروماتراپی ، مانند ماساژ درمانی وجود دارد ، اما از رایحه های دلپذیر برای رسیدن به یک هدف استفاده می شود.

در اینجا چند رایحه وجود دارد که می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود:

  1. نعناع فلفلی به شما کمک می کند تا بیشتر فعال و پرانرژی باشید.
  2. یاس برای کمک به خواب.
  3. اسطوخودوس ، یکی از موارد مورد علاقه من ، برای ایجاد آرامش.
  4. وانیل به کاهش وزن کمک می کند.

از این احساسات و تجسم های شاد برای کاهش اضطراب و افسردگی و همچنین استرس استفاده شده است. نکته بسیار جالب این است که استفاده از بوها و تجسم های دلپذیر به هیچ وجه هزینه ندارد. آن را به عنوان یک درمان رایگان تصور کنید. در استفاده از حس بویایی برای کاهش استرس ، به یاد داشته باشید که آن را با تجسم دلپذیر ترکیب کنید. همانطور که در بالا گفته شد ، بوی کلر من را یاد شنا می اندازد. هر فرد مجموعه های خاص خود را دارد که در قالب تصاویر و خاطرات ایجاد می شود. من عاشق حس بویایی هستم که در نزدیکی اقیانوس اتفاق می افتد ، آن عطر آب نمک باعث می شود امواج به ساحل برخورد کنند ، چیزی که به نظر من بسیار آرامش بخش است.

ارتباطات دلپذیر شما بین برخی از عطرهای مورد علاقه شما و تصاویر ذهنی شاد چیست؟ به هر حال ، این می تواند و باید شامل سلیقه ها شود. کلمه “شیرین” بویایی و طعم همزمان دارد.

الموندو
عطر دونا كارن دي كي ان واي بي 100% دليشز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *