دانستنی های عطر

بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

این هفته یک هفته عالی برای بازسازی است. در طی هفته های گذشته احساس جدایی افزایش یافته است و اکنون زمان آن رسیده است که از محدودیت ها التیام یابیم . به عنوان مثال ، بیایید به علم پرستش (امروزه) فکر کنیم ، و اینکه چگونه می تواند در برابر نژادپرستی ، نفرت و سوء استفاده از قدرت به ما کمک کند. ما علم جامعه شناسی ، روانشناسی ، زبانشناسی ، تاریخ را می شناسیم ، بنابراین – چگونه می توانند به ما کمک کنند تا از بدبختی انسانی که در رسانه ها در معرض آن قرار داریم جلوگیری کنیم؟ گابور ماته شخصاً مواردی راجع به این موضوع ، در مورد آسیب ها را معرفی می کند. من دوست دارم نظرات شما را در این مورد بشنوم. هنگامی که محدودیت های خود را می فهمید و با آنها کار می کنیم ، فرصتهای جدید برای رشد را باز می کنیم. این هفته ما در حال بررسی Essenzialmente Laura و آثار هنری او هستیم.

Perfumed Horoscope 1 - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

برج حمل

o.4330 - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو  شما می توانید از عدم فعالیت خود بهره مند شوید ، که حتی تصور آن برای شما غیرممکن است. چند مورد که در هفته های اخیر فراتر از خواسته شما ایجاد شده است ، اما در نهایت فواید آن را خواهید دید و از اعمال مثبت گذشته خود پاداش می گیرید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر نیازی به پرش به هر چیزی نیست. به آرامی برنامه های بزرگ خود را برای این تابستان و حتی پاییزانجام دهید تا بدرخشند. Assai را از Essenzialmente lauraامتحان کنید.

 

Assai Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Viola Essenzialmente Laura for women and men

برج ثوروس

Taurus - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو شما ممکن است احساس کنید که برنامه های آینده شمابه ارامی پیش می رود ، اما این هفته برخی از قسمت های جدید معما روی سطح قرار گرفته و حس بهتری به شما می بخشد. ممکن است متوجه شوید که برای رسیدن به مکانی که می خواهید در آنجا باشید ، نتوانید از برخی دوره های تحصیلی اضافی نیز پرهیز کنید ، همچنین سفر به یک کارگاه که شما را با مهارت و بینش مناسب اماده میکند . برنامه های شما هنوز کاملاً بیان نشده است پس Essenzialmente laura viola را امتحان کنید.

 

Viola Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Viola Essenzialmente Laura for women and men

دوقلوها

Gemini - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو در این هفته چند پیشنهاد جالب را تجربه خواهید کرد و باید کاملاً آنها را جدی بگیرید. شما به دنبال ماجراهای جدید هستید ، حتی اگر فکر نمی کنید خودتان را به چالش بکشید. تیزرهای شما چشم انداز مالی خوبی خواهند داشت ، اما این نباید تعیین کننده ترین عامل باشد. به نظر می رسد این روزها آسان است که طعمه برخی شرکت های (نه همه!) بی رحمانه شوید ، تا زمانی که تحقیق خود را انجام ندهید ، تعهد نبندید. Essenzialmente laura Tangerino را امتحان کنید.

الموندو
عطرها چگونه ساخته می شوند

 

Viola Essenzialmente Laura for women and men 1 - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتوسرطان

Cancer - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتواین هفته شما را با تمام اطلاعات مناسب تغذیه اشنا می کنیم تا تعادل بیشتری در روابط خود ایجاد کنید. ممکن است شما نیاز داشته باشید که باهوش باشید و این موضوع به من هیجان می دهد. اگر درگیر نیستید ، و در دنیای خیالی خود زندگی می کنید ، مشاهده کنید که در هر آنچه می خوانید یا تماشا می کنید ، قهرمانان زیادی وجود دارد و چقدر خوب است که به هر کسی یا هر چیزی که برای حقیقت می جنگد پاسخ دهید. این بسیار خوب خواهد بود که راه هایی برای استفاده از آن در زندگی خود بیابید. Essenzialmente Laura Focu Meo رو امتحان کنید.

Focu Meo Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Focu Meo Essenzialmente Laura for women and men

لئو

Leo - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو  متن زیر مربوط به دو هفته گذشته است که باید هم جنبه مالی و هم جنبه جنسی داشته باشد. اگر نمی دانید. از تلاشهای خود انتظار داشته باشید که از نظر مالی پاداش بگیرید ، احتمالاً از طریق سرمایه گذاری بلند مدت پاداش خواهید گرفت. شما باید بفهمید که چه جنسی در زندگی شما نقش دارد ، اما فقط فکر کردن بر روی انرژی تولید شده شمارا تحریک خواهد کردو منجر به نوعی نتایج رضایت بخش می شود. همچنین: شما در هر سطحی که باشیدتبدیل به یک متخصص واقعی در مقابله با بحران ها می شوید. Essenzialmente Laura italia را امتحان کنید.

 

Focu Meo Essenzialmente Laura for women and men 1 - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Focu Meo Essenzialmente Laura for women and men

باکره

Virgo - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو   احتمالاً این روزها مشغول مرتب سازی انواع کارها با شریک زندگی خود هستید. این احتمالاً اراده ی شما را نشان می دهد ، اما در نظر بگیرید که این همان است که شما می خواهید ، شما فقط مطمئن نیستید که چگونه آن را با وضوح ۱۰۰٪ بیان کنید. اگر همه چیز بسیار بی پایان و بدون تعطیلی به نظر برسد ، این هفته تشخیص صحیح را خواهد داشت. اگر شما بچه ها یا پروژه های خلاق داشته باشید ، این به نفع توافق نامه های خودجوش شما است. با وجودهر خطری در این مرحله به کار خود ادامه دهید. Essenzialmente Laura fior di pero را امتحان کنید.

Fior Di Pero Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Fior Di Pero Essenzialmente Laura for women and men

ترازو

Libra - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو  شما این روزها در تلاش هستید تا سازماندهی شوید و همه چیز را در زمان و مکان خود نگه دارید. چیزهایی بسیار بهتر از ذهنیت کمال گرا ی فعلی شما وجود دارد و در نظر بگیرید که چیز دیگری در پشت آن وجود دارد. به پزشکی بنام گابور مات نگاه کنید و ممکن است در مورد ابتلای وی به آسیب های اولیه کودکانه و اینکه حتی چند دهه بعد بر ما تأثیرخواهد گذاشت ، دچار دلخوشی شوید. تمام آنچه که من پیشنهاد می کنم این است که از بارمثبت این هفته استفاده کنید تا یک مسیر سازنده را برای پاک کردن هرگونه بلاتکلیفی بسازید و حتی بیشتر متمرکز و مصمم شوید. Essenzialmente Laura Fior D’Ambra را امتحان کنید.

Fior Di Pero Essenzialmente Laura for women and men 1 - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Fior Di Pero Essenzialmente Laura for women and men

عقرب

Scorpio - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو  شما با مفهوم ریسک پذیری رابطه بسیار عمیقی دارید ، بنابراین این هفته واقعاً از بازی کردن سناریوها در ذهن خود لذت خواهید برد که انواع و اقسام خطرات را درگیر می کند. در عین حال شواهد به شما می گوید که بازی کردن بی خطر است. شما همچنان در همه جبهه ها از جمله کوشش های عاشقانه و تحت فشار قرار دادن خلاقیت عجیب خود ، جاه طلب هستید. اینجاست که احساس می کنید مجبور خواهید شد که آن را با خواهران و برادران ، همسایگان و عابران بی گناه خود به اشتراک بگذارید.. Essenzialmente Laura fiore Nero را امتحان کنید.

Fior Di Pero Essenzialmente Laura for women and men 2 - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Fior Di Pero Essenzialmente Laura for women and men

ساکن

Sagittarius - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو اگر هم از طرف خانواده احساس عجیبی کرده اید این کاملاً با جهان هماهنگ است. ایده این هفته واضح تر خواهد شد ، و شما مجبور خواهید بود که فقط ناظر باشید و وارد حلقه شوید تا آنچه را که از آن ساخته شده اید نشان دهید. شجاعت و جسارت بیشتری را می توانید به وجود آورید ، (زیرا انجام این کار اکنون بی خطر است) بهتر خواهد بود که آنچه را که واقعاً شما را آزار می دهد ، قطع کنید و چه چیزی می تواند شما را با متحدین که مانند شما آماده هستند ،هماهنگ کند. Essenzialmente Laura Fiore Stellare را امتحان کنید.

الموندو
عطر ادکلن زنانه مونتاله كريزي اين لاو

 

Fiore Stellare Essenzialmente Laura for men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Fiore Stellare Essenzialmente Laura for men

برجبان

Capricorn - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو  جالب است که حتی اگر زیاد کار نمی کنید ، که عملی غیرقابل تصور است ، احساس می کنید کارهای زیادی انجام می دهید. ذهن شما اینگونه است که نمی توانید به خودتان کمک کنید اما همیشه سرتان شلوغ است. من مطمئن نیستم که آیا می توانید این روزها را با هر هیجان و اشتیاقی که داردبدون کمک کسی بخوابید. چیزی در درون شما متولد می شود ، و در حال رشد است. در این هفته سرنخ های بیشتری وجود خواهد داشت. Essenzialmente Laura vermiglio را امتحان کنید.

 

 

Vermiglio Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

آکواریوم

Aquarius - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو اگر احساس می کنید که دراین روزها گیرکرده اید ، در این هفته باید فشار ملایمی را در مسیر درست به شما واردکنیم. دلیل اینکه ممکن است اینگونه احساس کنید این است که شما نمی توانید دقیقاً در مورد حرکات درست تصمیم بگیرید. در حالی که از انجام تعهدات خودداری می کنید ، احتمالاً شما نیز از انرژی دور شدید. این هفته آشکار خواهد شد که چه چیزی به شما بهترین کمک را می کند و باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. Essenzialmente Laura Fimmina را امتحان کنید.

 

Fimmina Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

ماهی ها

Pisces - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو  این یک هفته خوب برای ارتباط مجدد با نزدیکان خود است و برای این کار نباید تلاش زیادی کرد. گذشته از چت معمولی، مواردی وجود دارد که این دوستی می تواند به شما کمک کند. بدیهی است که شما انرژی بسیار بیشتری نسبت به آنچه که فکر می کنید دارید ، و دوستانتان می توانند به شما کمک کنند تا این انرژی ها را به سمت تولید بیشترهدایت کنید. این شما را به دومین موضوع مهم سوق می دهد: در مقابل انتظارات خود از افراد دیگر چقدر باید از خود انتظار داشته باشید؟ این ممکن است دو طرف یک سکه باشد ، و این زمان خوبی برای هم ترازی آن ها و احساس هماهنگی بیشتر است. Essenzialmente laura fior di Pesco را امتحان کنید.

الموندو
برسی روند ادامه دار پودر در عطر و ادکلن تا سال 2021

 

Fior Di Pesco Essenzialmente Laura for women and men - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو

Fior Di Pesco Essenzialmente Laura for women and men

Zoran Cerar - بررسی و طالع بینی عطر های لورا بوزتی توناتو   زوران سرر (با نام مستعار Hieronimuss) از کودکی عاشق عطرهای ظریف و طبیعی بوده است. او همچنین از سال ۱۹۸۴ معتاد به طالع بینی است. وی با بینش اخترشناسانه ، به بسیاری از افراد بی قرار کمک کرد و با راهنمایی هایی در رابطه با رشد شخصی ، روابط و انتخاب های شغلی خود را به دست آورد. وی دارای مدرک دکترا در ادبیات آلمان است و در چند کالج در نیویورک تدریس می کند.

 

 

مترجم: زهرا حکیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *