دانستنی های عطر

بهترین عطرهای برند توبیروز در بازار

مشخص شده است که به دلیل وجود ایندول خامه ای (برخلاف گل یاس که غالبا رایحه ی تیز تر و چرب مانند دارد)،اضافه کردن یک نت سبز در نوک بینی شما باعث می شود که توبروز یکی از جذابترین و پیچیده ترین رایحه ی گلی را داشته باشد .همه ما fracas را می شناسیم ،و همه می دانیم که این گل به عنوان گلی حبابی توصیف می شود .از انجا که توبروز به دلیل ساده بودنش بسیار دوست داشتنی است ،نسخه های زیادی از آن در بازار وجود دارد یافتن نمونه هایی از توبروز که مواد را به چیزی تازه و در عین حال قابل تشخیص تبدیل می کند نادر است.
اگر به دنبال عطری هستید که این کار را انجام بدهد پیشنهادات مرا دنبال کنید.

ارکید سولیل

Orchid Soleil by Tom Ford

Orchid Soleil by Tom Ford - بهترین عطرهای برند توبيروز در بازار

سولیل به عنوان یک ستاره غیر قابل قبول است اما از طریق فلفل صورتی ،پرتقال تلخ و سرخس با سایه ای از نشاسته ،خشک و کاغذی به نظر می رسد،نت های ثانویه ی متمرکز شده به سختی قابل شناسایی است ،و برای یافتن هر چیز دیگری غیر از توبروز ،وانیل و لاکتون باید برای تشخیص بهتر به ذهن خود فشار بیاورید.با این وجود ،ادویه های چوبی مرکبات به اندازه ی کافی به هسته ی گل های شیری اضافه شده تا یک توبروز لایه ای برجسته ،جذاب و پویا ایجاد کنند.

Vierges et Toreros Etat Libre d’Orange

Vierges et Toreros by Etat Libre d’Orange - بهترین عطرهای برند توبيروز در بازار
Etat Libred که در سال ۲۰۰۷منتشر شد برای اولین بار روح جدیدی را در ساخت عطرهای نیچ به نمایش گذاشت .درنهایت این راحیه چرمی است،که با بک جیر صاف در برابر ادویه های گرم وسرد فلفل سیاه برای عمق کار و هل برای طراوت و جوز هندی برای ضربه ای اتشین همراه است وقتی متوجه می شوید که این نسخه از توبروز است،و انتظار شما را از آنچه که بو می کنید براورده می کند و یک قطعه متالیک کاملا شبیه به قلبی گلی توجه شما را جلب می کند.هردو رایحه تند و گرم،تهاجمی و نرم هستند که این نسخه وعده ی نام خود را با بیان تضادهای از لذت و شوک براورده می کند.

الموندو
قدرت جادویی عطر

بولگاری من این بلک بولگاری

Bvlgari Man In Black by Bvlgari

Bvlgari Man In Black by Bvlgari - بهترین عطرهای برند توبيروز در بازار 

تلاش بولگاری در سال ۲۰۱۰ در زمینه توبروز با برخی از ایده های بویایی vierges et Torerosمطابقت داشت،اما برای سلیقه های بازار تغییر شکل داد.نت های محصول از چرم،ادویه جات،ترشی جات به وجود می اید،با توجه به این که یک نت شرقی از طریق دانه تونکا ومشک در نت های پایه وجود دارد،از نظر ظاهری شخصیتی غنی دارد.رایحه ی گلی با رنگ و لعاب نارگیل به رنگ های تیره اضافه شده و آن را احاطه می کند.در کنار ایریس هوای رویایی تر و مبهم تر از چرم های خوش بو در قفسه ی فروشگاه ایجاد می کند.

Paloma y Raices Homoelegans

Paloma y Raices Homoelegans - بهترین عطرهای برند توبيروز در بازار

نسخه ای هنری است که از هومو الگانس ۲۰۱۷ الهام کرفته است که میتوان تصور کرد که نسخه ی niche از کافی توبروز با همان اسکلت است شخصیتی جذاب دارد که قهوه ی تازه دم شده را در برابر آغوشی چرب توبروز مخلوط می کند.اما ساختاری بسیار پیچیده تر دارد .قلب توبروز که در شربتی از کارامل و انبه چسبناک قرار دارد،با چرخشی شیرین و خامه ای انچنان جذب می شود که تقریبا گویی از بین رفته است.
این اثر خوش طعم ،اغوا کننده ،ابدار است که با وجود نعناع در نت های اصلی و گردی از یلانگ یلانگ و‌توتون و تنباکو ،این توبروز است که قبلا هرکز آن را بو نکردید.

Fougere Emeraude by Les Indemodables
Fougère Emeraude by Les Indémodables - بهترین عطرهای برند توبيروز در بازار

به عنوان یکی از رایحه های مورد علاقه شخصی من در ۱۰ سال گذشته است، که من نسبت به این موضوع تعصب شدیدی دارم ، اما فکر می کنم تعصب من منطقی است. ایده آن بسیار ساده است (یک کوزه کلاسیک با یک هسته توبروز مشخص شده) ، اما جو آن بسیار خارق العاده است. توبروزی که به عنوان پل پایه مشک و بادام فعالیت می کند ، پارچه های خنک کننده و خزنده را به پوست پرآشوب اسطوخودوس کلاسیک در بالا و بلوط خنک و دلپذیر “هوای ژاکت” در زیر می دهد.
افزودن مقدار دقیقی از نت با رایحه ی خیار و‌نت چرمی سبز که باعث ایجاد احساس عطش و شهوت می شود که حسی کلاسیک را به نوازش صاف و براق تبدیل می کند که در هوا میچرخد

الموندو
عطر چوگان لئو د له ام و لس پرنسس دو پولو

رایحه توبروز مورد علاقه شما چیست؟

ادی بولیقی - بهترین عطرهای برند توبيروز در بازارادی بولقی: نویسنده و گوینده ای است که آنچه را که مردم از حواس خود می خواهند را به راحتی تفسیر می کند، متخصص در تفسیر سلیقه ها و بوها است ، با داشتن زمینه ای از موسیقی شناسی و تاریخ هنر ، تحلیل می کند. او با شرکت هایCoty ، Estee Lauder ، Esxence ، انستیتوی هنر و Olfaction و کنگره جهانی عطر همکاری کرده است. اوبرای Fragrantica ، مصاحبه ها ، بررسی مطالعات مواد اولیه را تهیه می کند.

 

 

 

مترجم: زهرا حکیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *