دانستنی های عطر

بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

برای همه ما پیش آمده وارد جایی بشویم و یک بوی خاص، ما را به یک زمان نامعلوم ببرد. بویی که چندین ساعت درگیرمان می‌کند و تصویرهایی محو و مبهم را به ذهنمان می‌‌آورد که نمی‌دانیم کی و کجا آن را شنیده‌ایم. خاطراتی که «بو»ها اولین جرقه می‌شوند برایشان. بوی اولین کسی که دوستش داشته‌ایم، بوی مکانی که خاطره تلخ یا شیرین ثبت کرده برای‌مان و بوی یک دوره از زندگی‌مان. حالا این بو می‌تواند بوی قهوه‌ای در یک کافه باشد، بوی گلی در گل‌فروشی کنار خیابان و نسیمی باشد که آن را به مشاممان رسانده یا بوی یک عطر باشد. عطری بر تن یا عطری در یک جای مشخص. بوها برای همه ما یادآور خاطره‌هایی هستند که باید در ذهنمان دنبالشان بگردیم و یک داستان را دوباره روایت کنیم. چه بهتر که منبع این بوها ما باشیم و عطر تن‌مان، جرقه‌ای باشد برای ثبت خاطره‌ها.

فکر کنین یه نفر تو گرمای ظهر روزهای بهاری بیاد کنارتون بشینه و یه بوی گم و شیرین ازش به مشامتون بخوره. ناخودآگاه شما احساس گرما و سردرد می کنین و ترجیح می دین به جای این بود، یه بوی عطر ملایم و خنک به مشامشتون بخوره.

برای اینکه بهار امسال این مشکل رو نداشته باشین و بدونین عطرهای فصل بهار زنانه رو چجوری باید انتخاب کرد، ما چندتا نکته ی مهم براتون داریم. اگه رعایتشون کنین می تونین بهترین عطر برای فصل بهار رو برای خودتون انتخاب کنین. از اون عطرهایی که وقتی وارد جایی می شین دست کم دو سه نفری ازتون می پرسه «ببخشید عطرتون چیه؟» و واقعا چی از این بهتر؟!

عطرهایی که در فصل‌های مختلف می‌تواند جذابیت بیشتری باشد و امضای هر فصل را با خودش داشته باشد. مجله «الموندو» در این گزارش بهترین عطرهای زنانه برای فصل بهار را به شما معرفی می‌کند تا منبع بویی باشید که یک روز کسی وارد جایی شود و با بویی خاص، یاد شما بیفتد.

۱. لالیک لامور

لامور با بوی شیرین و ملایمش که به خنکی نزدیک است، برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد.

lalique le amour eau de parfum 11 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۲. لالیک آمیتیس

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst در سال ۲۰۰۷ ارائه شده است. این عطر که توسط Nathalie Lorson  از شرکت Firmenich ساخته شده غنی از رایحه­ های اولیه مانند زغال اخته، توت سیاه و انگور سیاه می­باشد.رایحه­ های میانی آن مملو از گل رز به همراه فلفل سیاه، گل یاسمین و گل یلانگ یلانگ است و رایحه­ های پایانی آن به صورت پودر نرم با وانیل و مشک است.

الموندو
تاثیر عطر بر ارتباط با زنان

lalique amethyst 1 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

۳. جنیفر لوپز استیل

یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ای که در سال ۲۰۰۳ به بازار معرفی شده «استیل» (Still) نام دارد. این ادو پرفیوم محصولی از برند آمریکایی «جنیفر لوپز» (Jennifer Lopez) است. استیل با بوی شیرین و گلی ملایمش برای فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «میشل ژیرارد» (Michel Girard) انجام شده است. روی بطری این عطر، نام Still و در پایین آن نشان تجاری جنیفر لوپز که با خطی زیبا چاپ شده را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به شکل یک کره بوده و با رنگ شفافی که دارد، جلوه‌ی خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است.

Parfume JLO - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۴. لالیک لاپرفیوم

عطر زنانه و شرقی لی پارفیوم در سال ۲۰۰۵ توسط برند لالیک به بازار عرضه شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطر ساز مشهور دومینیک روپیون انجام داده است. رایحه ی این عطر شیرین ، تند و گرم است . گروه بویایی لی پارفیوم رایحه های شرقی می باشد. برای شب های سرد و طولانی پاییز و زمستان و مهمانی های شبانه گزینه بسیار مناسبی می باشد. از ویژگی های این عطر می توان به ماندگاری بسیار بالا ، میزان پراکندگی خوب و شیشه بسیار شیک آن اشاره کرد.

SE - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۵. اسکادا مگنتیزم

رایحه شیرین و شرقی این عطر برای خانمی بلند پرواز و با اعتماد به نفس طراحی شده است و با این عطر احساس زیبایی، آراستگی و جذابیت می کنید.

Magnetism Poster - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۶. سی‌کی بیوتی

عطری ظریف ، باوقار و بسیار بسیار با لطافت که شیرینی خاص رایحه آن ، هر کسی را مجذوب خود میکند . نام آن حقیقتا نشان دهنده ی زیبایی تمام نشدنی و اغوا کننده ی آن است ، کافی است یکبار تست کنید تا ببینید رایحه ی بسیار قدرتمند و بسیار ماندگار آن چگونه انسان را مغلوب می کند . این محصول در سال ۲۰۱۰ توسط Sophie Labbe تولید و طراحی شد . این محصول که در گروه بویایی رایحه ی گل ها و شکوفه ها قرار میگیرد از رایحه های یاسمن و سدر تشکیل شده است .

Capture1 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۷. دی‌کی‌ان‌وای دلیشز

این محصول، ادکلنی درخشان، تازه و پرانرژی است که زنی جسور اما دلربا را به تصویر می‌کشد. سازنده این ادکلن Maurice Roucel است.محصولی سرشار از انرژی ، لطافت و تازگی همچنین سمبلی از بانویی جسور و در عین حال جذاب می باشد . این عطر که مخصوص خانم هایی زیبا و فریبنده خلق شده است با رایحه ای خنک و شیرین از سیب سبز ، خیار و گرپ فوروت و گل هایی نظیر مریم ، رز ، سوسن و بنفشه انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستانی می باشد .

الموندو
عطر ادکلن زنانه کیم کارداشیان پیور هانی

nav fa19 fragrance - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

۸. روبرتو کاوالی نرو

این عطر به رنگ مشکی و طلایی مزین شده است و رایحه ی پر شده در آن توسط عطر ساز این برند Louise Turner خلق شده است. این عطر با همکاری شرکت Coty تولید و با نام کاوالی نرو اسولوتو وارد بازار شد.این عطر از برند کاوالی مناسب استفاده در شب، زیبا و پیچیده می شود. این عطر با طبعی گرم و شیرین و گروه بویایی گل های شرقی، انتخاب بسیار مناسبی برای شب های سرد سال و یا میهمانی های خیلی مهم و خاص بوده و دارای لطافت و پیچیدگی های مخصوص به خود می باشد. میزان ماندگاری( ۵-۸ ساعت) این عطر بسیار خوب می باشد و میزان پراکندگی متوسطی دارد.

582851 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۹. ایفوریا

عطر ایفوریا کالوین کلین زنانه با طبیعت ملایم و طعم شیرین  گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فصول سرد و خنک می‌باشد، این رایحه از پخش بوی عالی و ماندگاری خوبی برخوردار است. در کشورهای مختلف سنین علاقمند به این رایحه متفاوت است، اما عمدتا در میان جوانان محبوب است. با توجه به ترکیبات استفاده شده در این عطر و نظرات بدست آمده از استفاده کنندگان این محصول، می توان آن را به عنوان یک رایحه برای مناسبت های شبانه، مهمانی ها، قرار های دوستانه و هر مکانی که به دنبال درخشیدن و جذب اطرافیان به خود در آنجا هستید.

141 scaled - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۱۰. اکلت

عطر اکلت لانوین با طبیعت خنک و طعم شیرین گزینه مناسبی برای استفاده در فصول گرم می‌باشد. این عطر در گروه بویایی گلی قرار می‌گیرد و از پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از کاربران جهانی سن پیشنهاد شده برای مخاطبان این عطر زنانه بالای ۲۰ سال می‌باشد، اما در کشورهای مختلف سنین علاقمند به این رایحه متفاوت است.

aw3IojMD1569554438 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

۱۱. باربری لاندن

خانم هایی که به دنبال رایحه ی بوی گل هستند از این عطر استفاده مینمایند . نت اولیه نارنگی و گل رز و به دنبال آن بوی گل یاس ، گل تیاره و گل صد تومانی در نت میانی و در نت آخر آن مشک را استشمام میکنیم . رایحه ی ملایم و شیرین این عطر مناسب برای استفاده در روزهای سرد سال میباشد . طراحی بینظیر بطری این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های این عطر میباشد که نمادی از برند باربری و مد این برند میباشد .

aw3IojMD1569554438 1 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

۱۲. اس‌تی د پونت پسنجر

الموندو
عطر نت بنزوئین، سفر بویایی به مشرق زمین

این عطر، بوی خنک و شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. پسنجر با حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر، تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. با نگاهی به شیشه‌ی این عطر، روکش چرم سفیدی را مشاهده می‌کنید که آن را احاطه کرده است. در بطری از جنس فلز و به رنگ نقره‌ای ساخته شده تا به بهترین شکل ممکن، زیبایی این عطر را تکمیل کند

passenger - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار
۱۳. نیناریچی پرمژور

این محصول با رایحه ی حیرت آور خود بدن را به اندیشه ها ترجیح داده و جذابیت و فریبندگی خاصی به آن می بخشد . بطری این عطر به شکل ویژه‌ای منحصربه‌فرد طراحی شده. این بطری استوانه‌ای است که از عرض به سه قسمت مساوی تقسیم شده. در قسمت پایینی این شیشه، نام Premier Jour با رنگ تیره چاپ شده و خودنمایی می‌کند. در بطری با رنگ قشنگی که دارد، از دور هم می‌درخشد. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی این عطر به‌آسانی دیده می‌شود.

perfume nina ricci premier jour original 6 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

 

۱۴. ریحانا ربل فلور

وقتی ریحانا ربل فلور را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی آلوی سیاه، هلو و تمشک قرمز می‌شوید. این ترکیب شیرین، به شما و کسانی که در اطرافتان هستند، شادی و نشاط ویژه‌ای می‌بخشد. پس از مدتی متوجه بوی نارگیل به همراه گل‌های بنفشه و مریم خواهید شد. بوی شیرین نارگیل وقتی با شیرینی این گل‌ها مخلوط می‌شود، انرژی بسیار زیادی را به روح شما تزریق می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی مشک، گیاه پاتچولی، عنبر و وانیل، جای نت‌های میانی را می‌گیرد. این مکعب، شیرینی و انرژی مثبت زیادی را ایجاد می‌کنند.

o.67882 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

 

۱۵. ترو ساردی دونا

عطر زنانه جدید تروساردی دونا ترکیب گلی شرقی دارد که از آثار ناتالی لورسون است. نُت‌های اصلی‌اش شامل نُت‌های میوه‌ای فراوانی همچون یوزو، لیمو ترش و میوه‌های ‌آبدار است. ترکیب اصلی شامل بهار نارنج، جوشانده گل یاس و لاله مردابی است، اما نُت‌های پایه نُت‌های شرقی توأم با نعناع هندی سفید، سدر، چوب صندل و وانیل‌اند. بطری این محصول سفیدرنگ و به شکلی شبیه عطر اصلی دونا است که با ریزه‌کاری‌های طلایی‌رنگ مدرنیزه و تزئین شده است.

o.39346 - بهترین و مناسب ترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *