دانستنی های عطر

جذاب ترین رایحه های عطر

عطر با رایحه های سک سی

اگر به دنبال یک عطر جدید سکسی برای استفاده هستید ، به راحتی می توانید از همه گزینه های موجود در فروشگاه عطر ادکلن الموندو غافل استفاده کنید. برای انتخاب رایحه مناسب برای خود ، ابتدا در نظر بگیرید که کدامیک از جذاب ترین رایحه ها را می خواهید: تند و شیرین ، گل ، وانیل ، مشک یا اسطوخودوس. در زیر به تفکیک هر یک می پردازیم.

رایحه عطر تند

رایحه های تند و شیرین مانند دارچین ، زنجبیل و کندر باعث ایجاد احساس گرما و راحتی می شود. برای داشتن رایحه ای شیرین ، تند و سکسی از Calvin Klein Obsession یا تریاک Yves Saint Laurent استفاده کنید ، یا Ellen Tracy از Ellen Tracy ، که دارای رایحه های تند دارچین است.

رایحه گلدار

گل – رایحه عطر سنتی – فقط برای مادربزرگ ها نیست. عطرهای گل موجود در بازار از رایحه های سنتی گل تا عطرهای تمیز ، ترد و مدرن با رایحه پایه میوه ای یا چوبی متغیر است. حتی گلهای “سبز” با رنگهای تند ، علفی یا شبیه گیاه وجود دارد. Chanel 5 عطری عظیم و شگفت انگیز است. برای گلهای میوه ای تر ، Calyx by Prescriptives یا Sunflowers توسط Elizabeth Arden را امتحان کنید. برای داشتن یک گل چوبی ، Safari توسط Ralph Lauren یا White Linen توسط Estee Lauder را در نظر بگیرید. علاوه بر این ، برای یک گل سبز ، Fidji by Guy Laroche for Women و Givenchy III گزینه های خوبی هستند.

جذاب ترین رایحه های عطر 2 - جذاب ترین رایحه های عطر

رایحه وانیل

وانیل رایحه ای شیرین و دلچسب است که خاطرات غذاهای تازه پخته شده در آشپزخانه را زنده می کند. رایحه سنگین و شیرین در زمستان به خوبی کار می کند ، زیرا می تواند تضادی گرم با دمای سرد بیرون از خانه داشته باشد. این عطر جزء دسته عطرهای شرقی محسوب می شود. کیک وانیلی خالص LAVANILA یا Vanilla Cake Batter by Demeter را امتحان کنید. برای ترکیب عجیب تر ، شکلات وانیلی لارنس دومون را در نظر بگیرید.

الموندو
آیا بوییدن عطر می تواند اعصاب شما را آرام کند؟

عطر با رایحه مشک

مشک همچنین بخشی از خانواده رایحه های شرقی است ، تند و عجیب و غریب است. Aviance Night Musk از Prince Matchavelli یا Jovan White Musk عطر از Jovan دو انتخاب خوب برای رایحه مشک هستند.

رایحه عطر اسطوخودوس

اسطوخودوس از دیرباز با عشق و عاشقانه همراه بوده است. گفته می شود کلئوپاترا مارک آنتونی و ژولیوس سزار را با استفاده از رایحه اسطوخودوس اغوا کرده است. مطالعات همچنین نشان داده است که اسطوخودوس رایج ترین رایحه برای مردان است و ممکن است به ناتوانی جنسی کمک کند. در زمان حاضر ، گاهی اوقات اسطوخودوس زیر تخت زوج های تازه ازدواج کرده قرار می گیرد تا از اشتیاق آنها اطمینان حاصل شود. رایحه آرامبخش و شیرین اسطوخودوس معمولاً در عطرها به عنوان نت اولیه یا میانی استفاده می شود. آن را در اسطوخودوس (Lavande) توسط Taylor of London یا عطر اسطوخودوس Healing Garden از Coty امتحان کنید.

دفعه بعد که برای عطر جدید سک سی خرید می کنید ، این انتخاب ها را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *