دانستنی های عطر

عطر دولچه گابانا د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس

عطر  زنانه دولچه گابانا د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس

The Only One Eau de Parfum Intense Dolce&Gabbana for women

بررسی عطر توسط ادی بلیقی

رایحه بابونه با توجه به اینکه هیچ بازیکنی وجود ندارد که بر شخصیت و هویت آن تسلط داشته باشد یا آن را مشخص کند، به ویژه جذاب است. در نمای شیرین، ملایم، نرم، گرم و طلایی آن، می‌توان انبوهی از جنبه‌ها و استنباط‌ها را که شایسته کارآگاهی معده‌شناسی علم شناسی است، کشف کرد. اثر انگشت بویایی بابونه (رومی)، هم در منشورهای بو و هم در طعم، یونجه تابستانی کارامل‌شده، آب سیب گرمی که زیر درخت سیب می‌نوشید، عسل تلخ و شیرینی که روی انجیر تازه می‌ریزد، تنباکوی پیپ دم‌شده با تونکا، کنده‌های کاج که در کنار قالیچه‌های خز تیره می‌شورند، درد ناخوشایند نیمکت های ساخته شده از چوب بلوط، کشمش آغشته به رام شکری، آغوش گیج‌آلود جواهر، پودر بچه با ته‌رنگی از نمدار علف‌دار، و …. نارگیل!

ظریف است، اما یک کیسه چای بابونه را هم بزنید و ببینید آیا می توانید آن را پیدا کنید. کمتر از انحراف اسموتی‌های خامه‌ای و توتی فروتی میوه، و بیشتر نت‌های اومامی بادام‌زمینی، چوبی و چای سیاه که در آب نارگیل می‌بینید، است. چیزی که از دیدگاه شناخت ارتباط با بابونه جذاب است این است که مجموعه کاملی از ویژگی ها و وسایل آن باید در یک بو با هم برخورد کنند تا اکثر مردم فریاد بزنند: “این بابونه است!” برخلاف بسیاری از گل‌ها که دارای ترکیب هسته‌ای هستند که سنگ اصلی DNA عطر آن‌ها است، بابونه فاقد یک کروموزوم برجسته برای تعیین شخصیت است.

الموندو
عطر فرنسسكا بيانچي لوكس كالم والوپت

The Only One Eau de Parfum Intense DolceGabbana for women 1 - عطر دولچه گابانا د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس

بنابراین، در کمال تعجب، وقتی بوی عطر دولچه و گابانا The Only One Eau de Parfum Intense را می‌شنیدم، انتظار داشتم یک گل سفید بی‌نظیر، ترکیب شده با جمعیت، از جذابیت آن غافلگیر شدم، و شاید به طور تصادفی، اجرای بابونه در محیطی از یاس، شکوفه پرتقال و نرولی. من همیشه یکی از طرفداران اصلی The One با سیلاژ بسیار اصلی هلوهای آغشته به کرم Chantilly بسیار غلیظ، آنقدر غلیظ، خوش‌رنگ و گرد بودم که از نظر بافت و لاکتون به ماسکارپونه یا بری نزدیک می‌شود. تنها وان ادو پرفیوم اینتنس حس غنای اصلی خود را حفظ می کند، اما به طور آشکار کمتر حسی است و کمی هوشمندتر و بالغ تر است و حس طبیعی بیشتری را از گل های کلیدی خود استخراج می کند که با تزئینات کلاسیک مرکبات و چوب ساخته شده است. ترمه گرم و تیره به طرز شگفت انگیزی با نرولی خشک و لطیف و یاس منفذ باز هماهنگی دارد تا غبارآلودگی را نسبت به نرگس مرزی القا کند. لیلی، در پس‌زمینه، تندی سبزی به بوی آشپزخانه‌تان اضافه می‌کند، پس از اینکه شکوفه‌هایش را برای یک یا دو روز طولانی در گلدان گذاشتید – دنج، کمی ناراحت‌کننده، مرطوب.

نارگیل برای من کلید کل رایحه است و چرا در زمینه گل های سفید رنگ گرمسیری، بویی منحصر به فرد و متفاوت از جمعیت دارد. نت تیره نارگیل به جای القای مفاهیم جزایر دور افتاده و ماکت‌های پوشیده از چتر، از توهم بابونه به عنوان بوی یاس عسلی، سیب‌های تارت تاتن، سدر کم‌ادویه‌دار، و چوب ترمه‌مانند تنباکو پشتیبانی می‌کند. نارگیل (احتمالاً به شکل C18 ارزان!) با ته رنگ بادام، برگ بو و گردو، حلقه گمشده سراب بابونه را فراهم می کند و حس انرژی و همتای گل های سفید را به ارمغان می آورد و آکوردی را ایجاد می کند که منحصر به فرد است. حافظه بویایی من! اگر دفعه بعد که در مرکز خرید هستید به دنبال چیزی هستید که بینی خود را به چالش بکشد بسیار ارزش آن را دارد.

الموندو
عطر لاو بای کیلیان دنت بی شای اکستریم 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *