دانستنی های عطر

عطر زمستانی رایحه های گرم و آرامش بخش

عطر زمستانی: رایحه های گرم و آرامش بخش

عطر زمستانی با رایحه های چوبی، پودری یا شرقی گرم و آرامش بخش است. وقتی هوای سرد شروع می‌شود و دماسنج به سمت منفی می‌رود، تنها کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که رایحه‌های گرم و آرامش‌بخش را در آغوش بگیریم. به همین دلیل است که بسیاری از شما عطر جدیدی را در زمستان انتخاب می کنید. اما چگونه آن را انتخاب کنیم؟ ما همه چیز را در مورد موادی که ما را می‌پیچد و باعث می‌شود تا غمگینی را فراموش کنیم به شما می‌گوییم!

چگونه یک عطر زمستانی انتخاب کنیم؟

اگر در تابستان یا بهار بینی ما به دنبال طراوت، مرکبات، گل یا حتی نت های دریایی باشد، به محض اینکه هوا شروع به خاکستری شدن کرد، خواسته های ما تغییر می کند. حتی اگر فصلی برای استفاده از عطر مورد علاقه شما وجود نداشته باشد و عطرها تابع فصلی نباشند، اغلب معمول است که کمد بویایی و همچنین اتاق رختکن خود را تغییر دهیم. وقتی زمستان فرا می رسد، خود را در روسری و ژاکت می پیچیم که آنها را با رایحه های ملایم و آرام بخش معطر می کنیم. مانند یک دارونما، عطر دنج و آرامش بخش زمستانی وجود دارد تا با ایجاد یک پیله واقعی از رایحه در اطراف شما، شما را گرم کند. در این فصل، میل به عطر شدیدتر می شود و پالت بویایی با نت های جدیدی با مشخصات گرم تر و تندتر مزین می شود.

بوهایی که شما را به سفر می کشاند

وقتی شب ساعت ۵ بعدازظهر می شود و روزها به دنبال هم می آیند، میل به سفرهای آفتابی نمایان می شود. قبل از رزرو بلیط هواپیما، می توانید در تعطیلات حس بویایی خود را بگیرید. فقط در چند قطره، اجازه دهید به مقصدهایی که آب و هوا بهتر است منتقل شوید! عطرهای شرقی، به لطف عنبر و نعناع هندی به ویژه، مشام شما را به سرزمین های دور آرام می کند. عطرهای عجیب و غریب نیز می توانند شما را به سفر ببرند و فقط برای فصل تابستان نیستند. رایحه تیار یا نارگیل، گل های سفید، یلانگ یلانگ یا گل سرخ… مواد بسیار زیادی که شما را در رایحه های روشن سوق می دهند.

الموندو
برسی روند ادامه دار پودر در عطر و ادکلن تا سال 2021

یک روال جدید برای استفاده از عطر زمستانی شما

پس از تغییر به زمان زمستان، عطر نیز غلیظ تر می شود. ادکلن‌های تازه و مرکباتی مرخصی سالانه خود را می‌گیرند و جای خود را به فرمول‌های قوی‌تر و پایدارتر مانند ادکلن‌های پرفیوم می‌دهند. این فرمول ها به گونه ای طراحی شده اند که شما را به صورت روزانه همراهی کنند و در تمام طول روز روی پوست شما بمانند. برخی دیگر به دنبال شدت بیشتر و بیداری طولانی مدت هستند که تا پایان شب به پوست آنها بچسبد. برای این دوستداران عطرهای قدرتمند، عطر خالص مناسب است. این فرمت با غلظت مواد خام که بالاتر است، عمل می کند تا عطری را که بسیار دوست دارید را در نسخه ای حتی ارزشمندتر و قدرتمندتر به شما ارائه دهد.

زمستان همچنین فصل ایده آلی برای تکامل آیین عطر شما با اسپری کردن عطر مورد علاقه خود بر روی لباس است. چند قطره روی روسری، یک پیسکیت روی بافتنی زیبای ژاکت مورد علاقه تان یا روی یقه کت گرمتان… عطرتان تا چند روز شما را رها نمی کند!

در میان خانواده‌های مختلف بویایی و جنبه‌های معطر، آکوردهایی وجود دارد که مخصوصاً برای فصل زمستان مناسب هستند. شما می توانید عطرهای چوبی، از چوب صندل گرفته تا نعناع هندی، سدر یا شیرین بیان را انتخاب کنید. این مواد قدرتمند و در عین حال ظریف شما را در یک بیداری شدید در بر می گیرد. برخی دیگر ممکن است ترکیبات شیرین و لذیذی را ترجیح دهند که رایحه آرامش بخش بادام، کارامل، میوه های شیرین شده یا قهوه داغ را پخش می کند… نت های تند نیز ستاره های زمستان هستند. میخک، دارچین، فلفل یا زنجبیل سوراخ های بینی ما را قلقلک می دهند تا گرم شوند. آکوردهای شرقی با عطرهای کهربا و حسی نیز متحدان خوبی برای گذراندن زمستان در گرما هستند. در این زمان از سال، ما بیشتر از رایحه‌های مشک‌دار که پوششی احساسی و ملایم روی پوست ایجاد می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

لیست ده عطر زنانه برای زمستان

عطری که با کت و شلوار برای یک جلسه‌ی کاری و رسمی هماهنگ است، با عطری که برای یک دورهمی دوستانه در یک شب سرد و برفی، یا یک گردش گروهی با تی‌شرت و شلوار جین، مناسب است خیلی تفاوت دارد یا عطری که برای محل کار یا کلاس درس انتخاب می‌کنید، نباید به قدری سنگین و قوی باشد که اطرافیان را آزار دهد؛ همچنین برای میهمانی یا جشن عطری مناسب است که انرژی‌بخش باشد و قدرت پخش خوبی داشته باشد. برای فصول سرد سال بهتر است به سراغ عطرهایی با گروه بویایی چوب، چرم و شرقی بروید. همچنین برای بهار و تابستان عطرهایی از گروه گل، مرکبات و آروماتیک مناسب‌تر است. بسیاری از عطرهایی که معمولاً ساختار گیاهی دارند، برای سنین پایین مناسب نیستند و هارمونی مناسبی ایجاد نمی‌کنند.

الموندو
عطر ادکلن نوكس ريو د ميل

خرید عطر زنانه جیونچی وری ایرسیستیبل زنانه

بدون شک یکی از عطر های زنانه مناسب برای زمستان عطر جیونچی وری ایرسیستیبل زنانه می باشد. رایحه ای شیرین و ماندگار که با الهام گرفتن از گل های باغ های بهشت توسط برند بی نظیر جیوانچی معرفی شد. رایحه ای لطیف و در عین حال وجد آور که می تواند جذابیت و تاثیر گذاری بیش از پیش را برای خانم ها به ارمغان آورد.عطر زنانه تیری موگلر الین

برای تمامی افراد لحظاتی پیش آمده است که به محض ورود به جمعی جدید، ناخود آگاه جذب رایحه ای خوش می شوند. رایحه ای تند و غلیظ که به عمق وجودمان نفوذ می کند و افکارمان را درگیر خودش می سازد. بدون شک عطر تیری موگلر الین از جمله عطر هایی خاص و مسخ کننده ای می باشد که در لیست ده عطر زنانه برای زمستان جای می گیرد. عطری با ماندگاری بی نظیر که نه تنها احساس زنانگی را در شما زنده نگاه می دارد بلکه به دلیل داشتن رایحه ای شیرین و در عین حال گرم موجب جذابیت و گیرایی بیش از پیش شما می شود.

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا زنانه

از دیگر عطر های جای گرفته در لیست ده عطر زنانه برای زمستان می توان به این عطر محبوب اشاره کرد. عطری بر گرفته از گروه بویایی شرقی که با رایحه ای گرم و شیرین می تواند انتخاب مناسبی برای روز های سرد زمستانی باشد. عطری وسوسه انگیز و در عین حال سحر آمیز که می تواند شما را به شخصی محبوب و دوست داشتنی تبدیل نماید.

عطر زنانه گوچی پریمیر

بدون شک عطر گوچی پریمیر یکی دیگر از عطر های زنانه مناسب برای زمستان می باشد. عطری با رایحه ای شیرین و خیره کننده که نه تنها جلوه ای مقتدرانه و گیرا را برای شما به ارمغان می آورد بلکه شما را به شخصی جذاب تبدیل می نماید که به راحتی تمامی نگاه ها را به سوی خود جلب می کند.

الموندو
عطر كريستين ديور نسخه نيو لوك

عطر زنانه ورساچه یلو دیاموند

این عطر در شمار یکی دیگر از ده عطر زنانه مناسب برای زمستان می باشد. عطری با رایحه ای شیرین که می تواند ظاهر لوکس و لاکچری به شما ببخشد. عطری خاص و پر زرق و برق که می تواند مکمل استایلی لوکس و خاص باشد.

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل اینتتس

بدون شک یکی دیگر از عطرهای زنانه مناسب برای زمستان عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس می باشد. این عطر با رایحه ای شیرین و اعتیاد آور نه تنها جلوه ای جذاب و گیرا را برای شما به ارمغان می آورد بلکه حال و هوایی لوکس و لاکچری نیز به شما می بخشد.

خرید ادکلن زنانه دیور دان زنانه

این عطر یکی دیگر از ده عطر زنانه مناسب برای زمستان می باشد. عطری تلخ و ماندگار که به دلیل داشتن طبعی گرم و شیرین موجب جذابیت بیش از پیش شما در روز های سرد زمستانی می شود.

عطر زنانه لانکوم تروزر میدنایت رز

این عطر در شمار یکی دیگر از بهترین عطر های موجود در لیست عطر زنانه مناسب برای زمستان می باشد. عطری شیرین با ماندگاری بسیار بالا که با ایجاد احساسی مثبت در میان افراد نه تنها شما را به فردی مطمئن و قابل اعتماد تبدیل می نماید بلکه جلوه ای خاص و گرم را به شما می بخشد.

عطر زنانه امپریو آرمانی بیکاز ایتس یو

این عطر با رایحه ای شیرین و طبعی گرم نه تنها موجب افزایش احساس اعتماد به نفس در شما می شود، بلکه ظاهری فریبنده و در عین حال گیرا به شما می بخشد و موجب گرم شدن محیط در فصل های سرد زمستانی می شود.

عطر زنانه ویکتوریا سیکرت ویکتوریا

این عطر یکی دیگر از محبوب ترین عطر های قرار گرفته در لیست عطر زنانه مناسب برای زمستان می باشد. عطری با رایحه ای شیرین و اغوا کننده که می تواند انتخابی مناسب برای یک دیدار عاشقانه و هیجان انگیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *