دانستنی های عطر

عطر زنانه کلویی نومد

اورجینال در مقابل فلانکر عطر زنانه کلویی نومد

توسط النا کنزویچ

اخیراً، Chloé شروع به عرضه عطرهای ساخته شده از موادی با منشاء ۱۰۰٪ طبیعی کرده است (مطالعه کنید Mat’s Organic vs. Synthetic: 50 Shades of Grey Zone). این برند Eau de Parfum Naturelle Chloé و Eau de Parfum Nomade Naturelle را معرفی کرد. تمام عطرهای جدید خط انحصاری Atelier des Fleurs نیز ۱۰۰% طبیعی هستند. شما می توانید آنها را با برچسب سبز کم رنگ متمایز کنید – زنبق، نرگس پوتیکوس و یلانگ کانانگا.

هر دو نسخه Naturelle به اندازه هر عطر تصادفی دیگری از عطرهای اصلی فاصله دارند. لطفاً برداشت ادی در مورد Chloe Naturelle را در مقایسه با نسخه اصلی بخوانید. در اینجا نسخه Naturelle را با Nomade محبوبم مقایسه می کنم.

Nomade یک عطر شیپر با رایحه میوه ای ترش و فریبنده آلو Mirabelle است. توضیحات برند – “…عطری که روح ظرافت بی دردسر، اعتماد به نفس همراه با آزادی را تسخیر می کند… تصوری از آزادی و نیاز به فرار را برمی انگیزد” – دقیقاً احساسات عطر را منتقل می کند. این عطر به باد و افق نیاز دارد، همانطور که تبلیغش نشان می دهد بی قرار و در معرض ماجراجویی است…

Nomade Chloe for women 2 - عطر زنانه کلویی نومد

آلو Mirabelle در Nomade باعث ترشح بزاق دهان شما نمی شود. ادو تویلت، سبک تر و تمیزتر، همچنان روح ماجراجویانه اصلی را حفظ کرده است.

Nomade Naturelle داستان کاملا متفاوتی را روایت می کند. حال و هوای ساحلی شیرینی دارد، من حتی در ابتدا بوی نارگیل می گیرم. با این عطر شما نمی خواهید جایی بروید و صندلی راحتی را در کنار بار بگذارید – خوش طعم و راحت است. آلو واقعی و خوراکی است، آن را به اشکال مختلف دمنوش می آید – ابتدا به صورت کنسرو هلو پوست کنده که در یک کوکتل با رام نارگیل سبک شناور است، اما بعداً قندهای خود را متراکم می کند و به مارمالاد آلو خرما میرابل تبدیل می شود. لذیذ! اما با کمال تعجب شیرین نمی شود، حتی با تصویر واضح خرما که با شکر تراوش می کند، به لطف تفاوت های ظریف اسیدی که هنوز در آلو حفظ شده است.

الموندو
عطر ادکلن زنانه نیناریچی نینا رز گاردن 2021

نت ها: لیکور میرابل، فریزیا، خزه بلوط، یاس مصری، خرما، چوب صندل، وانیل.

این عطر مانند عطر اصلی ساخته نشده است. نت ها به طور همگن در یک کوکتل شیرین، از جمله چوب صندل، که به عنوان یک کرم صاف در آن ریخته می شود، مخلوط می شوند. من عطر جدید را دوست دارم، اما برای آن، باید آن را از Nomade جدا می‌کردم، شیپر را فراموش می‌کردم و عطر بسیار ساده‌تر را در آغوش می‌گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *