دانستنی های عطر

عطر مردانه توس من چیل

عطر مردانه توس من چیل

Tous Man Chill Tous for men

توسط میگل ماتوس

خانه اسپانیایی توس یک پیشنهاد مردانه جدید دارد، ادو تویلت Tous Man Chill که با همکاری عطرساز Veronique Nyberg ساخته شده است. ادو تویلت TOUS Man Chill مانند یک کوکتل بویایی است که احساس سرما را روی پوست شما احساس می کند. آن را با یک لمس عجیب و غریب از لیموترش آغاز می شود، و پس از آن رایحه گرمسیری هل همراه با فلفل سیاه تند. با نت های معطر اسطوخودوس و رزماری، پاشیده شده با جوز هندی ادامه می یابد و با نت های متمایز گیاه پاتچولی، خس خس، چوب خشک شده و عنبر پایان می یابد.

Tous Man Chill Tous for men 2 - عطر مردانه توس من چیل

از آنجایی که من Tous Man Chill را می پوشم، باید بگویم که این چیز غیرمنتظره ای نیست. این به خوبی به فوگرهای معطر اصلی برای مصرف کنندگان مرد اصلی متصل است و بوی بسیاری شبیه به بسیاری از محصولات زارا می دهد. با این حال، این عطر طراوت بسیار لذت بخشی دارد و من هیچ ایرادی در آن پیدا نمی کنم. دهانه ای از نعناع آهک وجود دارد که مرا به یاد موهیتو می اندازد که سخاوتمندانه با مولکول های انتزاعی مانند آمبروکسان پاشیده شده است. هل و فلفل سیاه زیاد برجسته نیستند، اما حدس می زنم که به نت های سرد بافت می دهند. قلب معطر اسطوخودوس و رزماری کمی بیش از حد شفاف است که نمی توان گیاهان را به صورت جداگانه برداشت کرد، اما ساختار کلی فوژر معطر بسیار کلاسیک و ظریف است. پایه مانند هر عطر آبی امروزی است، با گذشت زمان کمتر تازه و کهربایی تر می شود. طول عمر نیز بسیار مناسب است. بنابراین، در مجموع، هیچ چیز بدی در مورد Tous Man Chill وجود ندارد و در واقع عطر دلپذیری است. اما اگر می خواهید بویی منحصر به فرد داشته باشید، آن را در اینجا به دست نمی آورید.

الموندو
ادکلن فرانسیس کرکجان باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت

Tous Man Chill Tous for men 3 - عطر مردانه توس من چیل

رایحه اولیه: لیموترش، هل و فلفل سیاه

رایحه میانی: اسطوخودوس، رزماری و جوز هندی

رایحه پایه: نعناع هندی، وتیور، چوب خشک و عنبر.

Tous Man Chill در حال حاضر در بطری های ادو تویلت ۵۰ میلی لیتری با قیمت ۵۲ یورو و ۱۰۰ میلی لیتر به قیمت ۹۰ یورو موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *