دانستنی های عطر

عطر مشترک پئوسیم لاست واندر

Lost Wonderer PEOSYM for women and men

عطر مشترک پئوسیم لاست واندر

توسط سانیا پکیچ

پئوسبم یک برند عطر جدید از استرالیا با مفهوم اصلی بیان ایده های شخصی است. این برند خود را به عنوان سفری در کاوش این ایده و کشف خود توصیف می کند. اولین عطر آن لاست واندر نام دارد. بنیانگذار این برند Purvi Joshi این رایحه را به خاطرات مادرش تقدیم کرد که عشق خود را به عطر از او به ارث برده بود.

“وقتی مادرم به طور ناگهانی درگذشت، من نه تنها یکی از والدینم را از دست دادم، بلکه مرکز دنیای خود، بهترین دوست و احساس داشتن یک شبکه ایمنی عاطفی را از دست دادم. این زمانی بود که به ارزش او در زندگی خود پی بردم. واقعاً برای تمام عشقی که به من داده بود سپاسگزارم.

Lost Wonderer PEOSYM for women and men 2 - عطر مشترک پئوسیم لاست واندر

من همیشه فکر می کردم که آیا دنیا با چشمان دیگران متفاوت به نظر می رسد یا صدا با گوش دیگران متفاوت است، اما این بار می دانستم که جهان باید بسته به تجربیات شخصی، ارجاعات فرهنگی و گرایش های فردی برای هر کس احساس و درک متفاوتی داشته باشد. . حتی با وجود همه همدلی در قلبتان، اگر هرگز سردردی را تجربه نکرده اید، واقعا نمی توانید درد شخص دیگری را درک کنید. اما حتی اگر رنج کشیده باشید، آنچه خواهید فهمید بر اساس رنج خودتان است. به معنای واقعی، ما فقط می توانیم تجربیات و دیدگاه خود را درک کنیم. با این حال، برخی از تجربیات مشترک ما را به هم پیوند می دهد. والد شدن ناگهان باعث می شود که هر والدین دیگری را در پارک به عنوان یک دوست ببینی. افرادی که به یک زبان صحبت می کنند و در یک کشور بزرگ می شوند از برخورد با یکدیگر در سرزمین های خارجی هیجان زده می شوند حتی اگر یکدیگر را نشناسند.

الموندو
عطر های کاکائویی میسون تایت

Lost Wonderer PEOSYM for women and men 1 - عطر مشترک پئوسیم لاست واندر

این درک الهام بخش من در پشت این برند بوده است.”

لاست واندر به عنوان رایحه ای تند، دنج و آرامش بخش وانیلی با تنباکوی مخملی توصیف می شود. برای گرامی داشتن خاطرات و مرور لحظه ها ایجاد شده است. این برند می‌گوید در حالی که انفجار اولیه می‌تواند شیرین باشد، چند دقیقه بعد در گرمای صمغی چوبی با پس‌زمینه دودی دور قرار می‌گیرد.

نت ها: عنبر، ادویه جات، عسل، وانیل، تنباکو، مشک.

لاست واندر به عنوان یک ادو پرفیوم ۵۰ میلی لیتری موجود است. این محصولات با رویکردی پایدار در استرالیا تولید و بسته بندی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *