دانستنی های عطر

عطر های آینده چنین بویی دارند

روندهای جدید عطر فاش شد: آینده چنین بویی دارد…

پیش‌بینی روند عطرهای جدید می‌تواند دشوار باشد، اما یک سرنخ بزرگ، مواد مخفی است که به‌عنوان «اسیر» یا «مولکول‌های اسیر» شناخته می‌شوند. این مولکول‌های اسیر پیشگام و پایدار، عطرهایی منحصراً توسط شرکت‌های تولیدکننده عطر طراحی شده‌اند، که عطرسازان به دلیل عدم استفاده (و در نتیجه کپی) توسط هیچ‌کس دیگر، از آن‌ها فریاد می‌زنند. علاوه بر این، این ترکیبات منحصربه‌فرد رایحه‌های کاملاً جدیدی را به کام عطرساز می‌آورند که نمی‌توان آن‌ها را در طبیعت ثبت کرد یا شاید حتی در طبیعت وجود نداشته باشد. وقتی به آن فکر می کنید کاملاً شگفت انگیز است – معادل این است که یک نقاش با مجموعه ای از رنگ های جدید ارائه شود که هیچ کس قبلاً آن را ندیده بود یا به یک نوازنده نت هایی ارائه شود که قبلاً هرگز شنیده نشده بود.

خانه تولید عطر IFF – International Flavors & Fragrance – یکی از مبتکران برجسته رایحه در جهان است و عطرسازان نامی آن (به نظر می‌رسد دومینیک روپیون، آن فلیپو، کارلوس بنایم، جولین راسکوینت و بسیاری دیگر) تقریباً برای عطرها خلق می‌کنند. هر خانه عطری که دوست دارید ذکر کنید. به تازگی مجموعه‌ای از مولکول‌های اسیر جدید را فاش کرده‌ایم، مطمئن هستیم که مدت زیادی طول نمی‌کشد تا این مواد جدید را ببینی که موج‌های رایحه‌ای را در روندهای عطر ایجاد می‌کنند و در عطری در نزدیکی شما ظاهر می‌شوند.

همه این تصاویر و توضیحات ©IFF هستند، و ما احساس می کنیم که تقریبا می توانیم آنها را از طریق صفحه بو کنیم. اما شما بیشتر دوست دارید کدام عطر را در آینده امتحان کنید…؟

الموندو
عطر های کاکائویی میسون تایت

New fragrance trends IFF Aquaflora captive molecule 2 - عطر های آینده چنین بویی دارند

فلور آبی

چشمان خود را ببندید و تصور کنید: بوی تازه زنبق دره، هندوانه، خربزه و طالبی.

New fragrance trends IFF Aquaflora captive molecule 4 - عطر های آینده چنین بویی دارند

کیهان میوه

بوی پیچیده ای که یادآور تارته تاتن، گل دمنوش، آجیل، انواع توت های تابستانی، آلو، زعفران و فلفل است.

New fragrance trends IFF Aquaflora captive molecule 5 - عطر های آینده چنین بویی دارند

کریستالفیز

این مرکبات گازدار است، با پوست پرتقال و ماندارین. احساس آبکی، کریستالی تازه و ازنیک. آلدهیدیک و منحصر به فرد است.

New fragrance trends IFF Aquaflora captive molecule 3 - عطر های آینده چنین بویی دارند


هاوایی

آناناس آبدار و میوه‌ای، حس قوی میوه‌های استوایی، کمی سیب سبز، میوه‌های قرمز مربا و خشک. حس خامه ای و شیرین نارگیل، کمی دارچین تند و شور را اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *