دانستنی های عطر

عطر کارولینا هررا سی اچ هات! هات! هات! لیمیتد دو

Carolina Herrera CH Hot! Hot! Hot! Limited Duo

کارولینا هررا سی اچ هات! هات! هات! لیمیتد دو

توسط ساندرا رایچویچ پتروویچ

تحت مجوز PUIG، کارولینا هررا همچنان به ارائه نسخه های محدود زیبا و الهام بخش برای خط عطر CH خود ادامه می دهد. پس از سال گذشته سی اچ اندر د سی (سی اچ آندر د سی و سی اچ من آندر د سی)، کارولینا هررا جدیدترین سی اچ هات را ارائه می دهد! هات! هات! دو نفر با الهام از رمز و راز و جادوی صحرا.

“در صحرا، شور در میان تپه‌های شنی شکوفا می‌شود. سی اچ هات! هات! هات! – عطرهای نسخه محدود جدید کارولینا هررا – درجه حرارت را در سال ۲۰۲۲ با رنگ، عشق و اشتیاق بی‌تأثیر بالا می‌برد. این عرضه جدید باعث می‌شود پیچ و تاب غیر منتظره و خیره کننده در دو عطر مورد علاقه طرفداران این برند در سراسر جهان است و این کار را با سلاح های مخفی همیشه سبز CH انجام می دهد: شادی، اغواگری، ظرافت، و لمس عصب.

“با این راه‌اندازی جدید، روحیه خوش‌بینی و پویایی هررا به بیابانی اسرارآمیز سفر می‌کند که عشق در زیر نور خورشید شکوفا می‌شود. رنگ و گرما همیشه در خانه هررا نقش مهمی داشته‌اند. اینجا، کارولینا قرمز (پرفروش‌ترین رنگ آرایش برند) و زرد (الهام گرفته از تاکسی های نیویورک) برای کنار هم قرار دادن جسورانه رنگ ها ترکیب شده اند، که نشانه شکوفایی کار وس گوردون به عنوان مدیر خلاق کارولینا هررا نیویورک است.”

“با سی اچ من هات! هات! هات! خود را به ماسه های سوزان بیابان منتقل کنید! عطری با نسخه محدود جدید که درجه حرارت را بالا می برد. با الهام از رمز و راز و جادوی صحرا، این رایحه احساسی و مست کننده شما را به سفری پر دعوت می کند. با اشتیاق و میل

الموندو
عطر ادکلن مردانه آون لاک می ایمنتنس

Carolina Herrera CH Hot Hot Hot Limited Duo 3 - عطر کارولینا هررا سي اچ هات!  هات!  هات!  ليميتد دو

ادو پرفیوم مردانه سی اچ من هات! هات! هات! دارای پیچ و تابی تند و مرموز است که نماد آن تصویری از عشق تقریباً ممنوع است: دو مار در هم تنیده در شن‌های صحرا. فرمول کاملاً جذاب است.

نت‌های ابتدایی آدرنالین مرکبات گریپ فروت را با برگ‌های ریواس و بنفشه خارق‌العاده ترکیب می‌کنند. در قلب عطر، ریشه گلپر و فلفل سیچوان، افق‌های دوردست و مناظر ناشناخته را تداعی می‌کنند. نت‌های پایه – خس خس از ماداگاسکار، چوب صندل و چرم آکورد – سه رایحه اصلی از رایحه های مردانه هستند که به گونه ای ساخته شده اند که تحریک کننده تر و گرم تر از همیشه باشند.”

بطری رایحه ماسه های صحرا را با نمای بیرونی مخملی نارنجی ملایم تداعی می کند، که با دو مار در هم تنیده که نمایانگر حس و میل هستند تزئین شده است. همانطور که توسط توضیح داده شده با کلاهک طلایی و ناودانی به سبک CH به پایان رسیده است. برند کارولینا هررا

ترکیب توسط Emilie (Bevierre) Coppermann عطرساز امضا شده است.

Carolina Herrera CH Hot Hot Hot Limited Duo 4 - عطر کارولینا هررا سي اچ هات!  هات!  هات!  ليميتد دو

CH Men Hot! Hot! Hot! Carolina Herrera for men

عطرساز: Emilie (Bevierre) Coppermann

نت آغازی: گریپ فروت، برگ ریواس، برگ بنفشه مصری
نت میانی: ریشه گلپر، فلفل سیچوان
رایحه پایه: وتیور ماداگاسکی، چوب صندل، چرم

این رایحه! به عنوان یک ادو تویلت ۱۰۰ میلی لیتری در تعداد محدود با قیمت ۱۰۰۵۰ یورو (وب سایت رسمی کارولینا هررا) موجود است.

“با CH Hot گرما را افزایش دهید و شور و شوق را آزاد کنید! هات! هات!، یک عطر جدید با نسخه محدود با الهام از شن‌های تند صحرا. مانند یک سراب جادویی، شما را به واحه‌ای سرسبز بیابانی پر از شور، رنگ و شور می‌برد. داستان عاشقانه.

الموندو
چه عطرهایی به شما کمک می کنند تا احساس امنیت کنید

ادو پرفیوم زنانه «سی اچ هات! هات! هات!» بیابانی را تجسم می‌کند که در آن رنگ‌ها زنده‌تر هستند و نسیم معطری لهجه‌های گل‌های اسرارآمیز را به همراه دارد. کاکتوس‌ها و گل‌ها دوگانگی جذاب را تداعی می‌کنند: زیبایی با لمسی که نیش می‌زند.

نت های ابتدایی – گریپ فروت صورتی، نرولی و آلوئه ورا – درخشان و انفجاری هستند که بوسیله نت های قلبی گلی – یلانگ یلانگ شاداب، نارگیل میوه ای و تمشک – و نت های پایه گرم از وانیل، مر از نامیبیا و چوب صندل بزرگ شده اند. مثل گنج هایی که زیر شن ها پنهان شده اند.»

سی اچ هات! هات! هات! بطری با مخمل صورتی داغ با کاکتوس های درخشان رنگارنگ و تکه های گل پوشیده شده است که یادآور یک واحه بیابانی است. کلاه طلایی، ناودانی و جذابیت آویزان CH ظاهر را کامل می کند.”

ترکیب سی اچ هات! هات! هات! توسط عطرسازان Violaine Collas و Veronique Nyberg امضا شده است.

Carolina Herrera CH Hot Hot Hot Limited Duo 2 - عطر کارولینا هررا سي اچ هات!  هات!  هات!  ليميتد دو

CH Hot! Hot! Hot! Carolina Herrera for women

عطرسازان: Violaine Collas، Veronique Nyberg

نت آغازی: گریپ فروت، نرولی، آلوئه ورا
نت میانی: یلانگ یلانگ، نارگیل، تمشک
رایحه پایه: وانیل، مر نامیبیا، چوب صندل

این عطر ! به عنوان یک ادو تویلت ۱۰۰ میلی لیتری به تعداد محدود با قیمت ۱۱۵۰۰ E موجود است (وب سایت رسمی کارولینا هررا).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *