دانستنی های عطر

مجموعه عطرهای پرایس لس

بوی گرانی می دهد! ماسترکارد مجموعه عطرهای پرایس لس را ارائه می‌کند

توسط میگل ماتوس

ماسترکارد نامی است که نیازی به معرفی ندارد. بسیاری از ما در حال حاضر هر روز از آن استفاده می کنیم بدون اینکه حتی به آن فکر کنیم. اما برند مسترکارت علاوه بر اینکه یک کارت اعتباری است، چند حسی نیز پیش می رود و به تازگی خط عطری به نام پرایس لس راه اندازی کرده است. این دو رایحه که از نظر جنسیت خنثی هستند عبارتند از پرایس لس پشن و پرایس لس اپتیمیزیم. آنها قابل مخلوط شدن هستند و رایحه سوم و شخصی تر را مطابق با میل شما ایجاد می کنند.

“آخرین تکرار از رویکرد برندسازی متحول کننده و چندحسی این شرکت، این عطرهای دوگانه را در یک مجموعه منحصربفرد ترکیب می کند. هر دو عطر زیبا در قرمز و زرد، رنگ های نمادین برند مسترکارد، بیانگر اشتیاق و خوش بینی هستند – برخی از نفیس ترین مواد موجود در جهان را در بر می گیرند. عطرسازی.”
مفهومی که یک مؤسسه بانکی مجموعه‌ای از عطرها را راه‌اندازی می‌کند، غیرمعمول است، اما در واقع، آن‌ها از معرفی مسترکارد به‌عنوان علامت تجاری فقط نمادین (منظره) و برند صوتی (صدا) پیروی می‌کنند. این شرکت همچنین با دو طعم اصلی ماکارون با Ladurée و راه‌اندازی رستوران‌ها، به جایگاه برند خود طعم افزوده است.

به نظر می رسد درک دو رایحه جدید نسبتاً آسان باشد. برای اینکه آنها را زنده کند، مونیکا بیاجیوتی، بازاریابی و حامی مالی جهانی مصرف کننده EVP Mastercard، از دو عطرساز مشهور فرانسوی، دورا باغریچه و ماری سالامگنه خواست تا دو رایحه با روحیات متفاوت خلق کنند، اما عطرهایی که می توانند در کنار هم معنا پیدا کنند.

الموندو
نعناع هندی پاتچولی خاستگاه عطری حسی

o.LPFEGLhAPxH - مجموعه عطرهای پرايس لس

ترکیب دو عصاره نفیس گل رز که در دنیای عطرسازی شناخته شده است – رز سنتیفولیا پیز که در گراس و رز ابسولوت از مراکش کشت می‌شود – پشن بی‌ارزش هر وجه از گل مشهور را روشن می‌کند، شیرین و عسل مانند و عمیقاً غنی، تند و سبز. ماهیت آن‌ها با مجموعه‌ای بسیار مجلل از چوب‌های گرم و توت‌های قرمز تقویت می‌شود که «روح آتشین و جذابیت پرشور عطر» را تکمیل می‌کند.

یک عطر چوبی تمیز وتیور که برای انتقال خوش بینی طراحی شده است، Optimism Priceless در اطراف Vetiver Haiti از برنامه فایر منچ نچرالز توگدر ساخته شده است. اکسیر مرکبات با پرتقال سیسیلی، گریپ فروت، ماندارین و ریواس خوش بینی فوری ایجاد می کند. آنها با هم روحیه را بالا می برند و انرژی برون گرا ایجاد می کنند. طبق اخبار ووگا ایتالیا، مواد تشکیل دهنده این عطرها از ایتالیا، فرانسه، مراکش، هائیتی و ماداگاسکار می آیند، در حالی که برخی از آنها بخشی از برنامه نچرالز توگدر در فایرمنچ هستند و به پایداری هزاران کشاورز کوچک و کار کمک می کنند. با ۲۲ تولید کننده از ۲۵ کشور.

عطرهای جدید ماسترکارد را می‌توانید منحصراً در La Rinascente di Milano Piazza Duomo (میلان، ایتالیا) و Rinascente.it پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *