دانستنی های عطر

معرفی عطر ادکلن مولتون براون جونیپر جاز نسخه ۲۰۲۰

معرفی عطر ادکلن زنانه و مردانه مولتون براون جونیپر جاز نسخه ۲۰۲۰

جدیدترین لذت چوبی از خط ادکلن مولتون براون با رایحه جونیپر جاز، همراه با محصولات مراقبت از بدن مطابقت دارد که کاملا مناسب برای فصل تعطیلات آینده است. به مناسبت صدمین سال ۱۹۲۰ ، این برند از جذابیت و خلاقیت جسورانه عصر جاز لندن الهام گرفت.

الهام برند: آبشارهای حلقه ای از لامتا و مهره های بیش از گلکسی کهکشان آبشار می خورند. ارکستر جاز یک کلید بالاتر دارد. کوکتل های آغشته به جین هوای سرکش را فریب می دهد. توت ارس و ورس فلزی با جنگل های گرم و صیقلی زیر پا مخلوط می شوند. تاب آویز آویزهای لوستر مانند یخ های درخشان می رقصند و نور منشوری خیره کننده ای را بزرگ می کنند. مهمانی مثل فردا نیست یک هلال پر هیجان را جشن بگیرید. پر شور غیر عادی ستاره ای.

Juniper Jazz Molton Brown for women and men 3 - معرفی عطر ادکلن مولتون براون جونیپر جاز نسخه 2020

‘‘ به عنوان نان تست دوران پر زرق و برق مهمانی های دهه ۱۹۲۰ لندن ، من یک کوکتل آغشته به جین در ذهن داشتم. این عطر گرم و سرد است – درست مثل فصل جشن خود – با توت های تازه درخت سرو کوهی، نت های فلزی و چوب صندل دلپذیر. بگذارید جشن ها آغاز شود! ” – ناتالی کوبوس ، عطر ساز ارشد.

Juniper Jazz Molton Brown for women and men 4 - معرفی عطر ادکلن مولتون براون جونیپر جاز نسخه 2020

عطر ادکلن جونیپر جاز ، نت های توت درخت سرو کوهی را نشان می دهد ، که ماده اصلی جین است ، که با توجه به نت های تیز فلزی و نعناع و بیشتر در ترکیب ماسک و چوبی که توسط پیچیدگی پودر آکورد اوریس آغوش گرفته شده است ، لنگر می اندازد.

الموندو
معرفی عطر ادکلن گینزا شیسیدو

Juniper Jazz Molton Brown for women and men

عطر ادکلن زنانه و مردانه مولتون براون جونیپر جاز نسخه ۲۰۲۰

عطر ساز: ناتالی کوبوس

  • نت های برتر: توت درخت عرعر ، یادداشت های فلزی و نعناع.
  • نت های قلب : ریشه درخت زنبق، نت چوبی و چوب گوایاک.
  • نت های پایه: چوب صندل ، مشک و پچولی.

Juniper Jazz Molton Brown for women and men 5 - معرفی عطر ادکلن مولتون براون جونیپر جاز نسخه 2020

پرچم جدیدترین عطر نسخه جونیپر جاز محدود دارای جلوه ای مرواریدی روی شیشه است و به صورت ادو تویلت ۱۰۰ میلی لیتری با قیمت ۸۵ پوند، در دسترس می باشد.

Juniper Jazz Molton Brown for women and men 1 - معرفی عطر ادکلن مولتون براون جونیپر جاز نسخه 2020

خط مراقبت از بدن شامل یک لوسیون بدن ۳۰۰ میلی لیتر (۲۷ پوند) ، ۳۰۰ میلی لیتر حمام و ژل دوش (۲۴ پوند) و ۷۵ml میلی لیتر جشن Bauble (14 پوند) است. این مجموعه جشن محدود از ۱۴ اکتبر سال ۲۰۲۰ در دسترس می باشد.

مترجم: زهرا حکیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *