دانستنی های عطر

نحوه انتخاب عطر برای هر فصل

نحوه انتخاب عطر برای هر فصل

هر فصل احساسات و عواطف خاص خود را دارد و با آنها رایحه های متفاوتی همراه است. در حالی که بهار زمان تولد دوباره است ، با شکوفه های گل و نور گرم کننده ، فصل تابستان گرم و مملو از گل و گیاهان سبز است. پاییز بیشتر اشباع شده است ، با رنگ های عمیق تر و رایحه مشک و نعناع هندی. سفیدی سرد زمستان در رایحه های مرکبات ، وانیل و ادویه منعکس می شود. در اینجا چند نکته مفید برای انتخاب عطر برای هر چهار فصل وجود دارد.

عطر مخصوص بهار

بهار زمان آغازهای جدید است ، زمین شروع به گرم شدن می کند و شکوفه های گل و جوانه های درخت شروع به شکل گیری می کنند. ناگهان ، زمین دوباره سبز می شود و رنگ ها در باغهای بیرون ظاهر می شوند. برای بهار ، عطری را انتخاب کنید که نشان دهنده این بیداری و احساس شادی جدید باشد ، مانند رایحه هایی که شامل نت های سوسن دره ، گل صد تومانی و بنفشه است.

عطر مخصوص تابستان

در طول روزهای گرم و گرم تابستان ، بسیاری از مردم خود را بیشتر در خارج از خانه می گذرانند ، تعطیلات را جشن می گیرند یا فقط وقت خود را با خانواده سپری می کنند. عطری تابستانی انتخاب کنید که از احساسات شاد ، شیرین و سکسی تابستان تقلید کند. رایحه هایی که حاوی گلهای شیرین تابستانی هستند ، مانند گل رز و شکوفه های پرتقال ، مخلوط با رایحه های میوه های تازه مانند تمشک و هلو می توانند یک عطر تابستانی خوشایند باشند. علاوه بر این ، یک عطر گرمسیری با رایحه گل عسل ، گل جزیره و نمک دریا نیز می تواند یادآور روزهای آفتاب گیر در ساحل یا تعطیلات باشد.

الموندو
عطر ادکلن مشترک ماويو ونزيا ١٦٠٠ سال

not perfume - نحوه انتخاب عطر برای هر فصل

عطر مخصوص پاییز

وقتی برگها شروع به تغییر رنگ می کنند و از درختان می افتند ، چشم انداز عمیق تر و اشباع تر از رنگهای قرمز عمیق ، نارنجی و قهوه ای می شود. پاییز زمان عطرهای عمیق ، اشباع شده و اغوا کننده ، مانند رایحه های تند و مشکی است. به دنبال عطری باشید که حاوی نکات چوب صندل ، مشک ، کهربا و یاسمن باشد.

عطر مخصوص زمستان

مرکبات و دیگر رایحه های میوه ای نشان دهنده فصل زمستان و تعطیلات است ، مانند کریسمس و سال نو. عطری را انتخاب کنید که یادآور رایحه های تعطیلات باشد ، مانند انار و لوبیای وانیل ، لیمو یا پرتقال. رایحه های تند می توانند در ماه های گرم بسیار قوی باشند ، اما به هوای ترد زمستان گرما می بخشد. رایحه ای را با رایحه دارچین تند یا هل امتحان کنید. با تغییر فصل ، عطری را انتخاب کنید که با ویژگی های هر یک همراه باشد.

با تغییر فصل ، عطری را انتخاب کنید که با ویژگی های هر یک همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *