دانستنی های عطر

نحوه خرید آنلاین عطر بدون اینکه آن را بو کنید

ما از طرفداران بزرگ خرید آنلاین هستیم. نه تنها می توانیم در صورت نیاز یک رژ لب کاملاً جدید در لباس خواب خود سفارش دهیم، بلکه این امکان را برای ما فراهم می کند که از شلوغی دوری کنیم و تا زمانی که می خواهیم مرور کنیم. تنها نقطه ضعف؟ گاهی اوقات محصولی را دریافت می کنیم تا متوجه شویم که آن چیزی که انتظارش را داشتیم نبوده است و این به ویژه در مورد عطرها صادق است. از این گذشته، انتخاب رایحه مناسب بدون استشمام آن دشوار است.

برای کمک به ساده‌تر کردن فرآیند خرید عطر، با سو فیلیپس، کارشناس عطر و موسس و رئیس Scenterprises گفتگو کردیم. در اینجا، راهنمایی های او برای خرید آنلاین عطر  را اینچنین بیان می دارد:

  1. تحقیقات خود را انجام دهید: فیلیپس می گوید: مراقب عطرهای تخفیف دار باشید. اگر از یک شرکت کمتر معتبر سفارش دهید، در واقع می توانید عطر بسیار بدی داشته باشید. مشقت را بنویس. نظرات مشتریان و حتی Yelp را بررسی کنید تا مطمئن شوید سایتی که از آن سفارش می دهید قانونی است. برای دریافت ایده بهتر در مورد اینکه دیگران چگونه عطر مورد نظر را دوست دارند، جستجو کنید تا ببینید آیا توسط وبلاگ نویسان یا رسانه های خبری پوشش داده شده است یا خیر. تجربیات آنها ممکن است به تصمیم شما کمک کند. همچنین حتماً به سیاست‌های بازگشت توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که می‌توانید محصولی را که از آن ناراضی هستید بازگردانید.
  1. برای یک مسابقه ثبت نام کنید: نگران نباشید، دوست دارید در این نوع آزمون نمره بگیرید. برخی از وب‌سایت‌ها و شرکت‌ها (مانند Scenterprises) آزمون‌های شخصیتی رایحه را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند ترجیحات بویایی خود را تعیین کنید (به چه نوع عطرهایی علاقه دارید)، شخصیت واقعی شما و نوع سبک زندگی شما. فیلیپس می گوید همه اینها عوامل مهمی برای یافتن عطر عالی شما هستند.
الموندو
عطر زنانه آزارو وانتد گرل تونیک

  1. به توضیحات توجه کنید: همانطور که مشخص است، آن توصیفات عطرها در وب سایت ها قطعا ساختگی نیستند. فیلیپس می گوید عطرها در واقع باید با چیزی توصیف شوند که نوعی احساس را برانگیزد. به این ترتیب، متوجه خواهید شد که آیا آن نوع رایحه با شخصیت و سبک زندگی شما مطابقت دارد یا خیر.

او می گوید: «اگر شما روشن و آفتابی هستید، چیزی سنگین و طاقت فرسا نمی خواهید. بنابراین به دنبال توصیف هایی باشید که واقعاً برای شما جذاب باشد و به نظر می رسد که با شخصیت و سبک زندگی شما مطابقت دارد.

  1. نت های خود را بشناسید: تضمین می شود که کلمه “نت” را در توضیحات هر عطر آنلاین ببینید. اگرچه می توان آنها را به هفت گروه مختلف تقسیم کرد، فیلیپس نت های مختلف را به چهار موضوع یا خانواده اصلی تقسیم می کند: تازه، گل، چوبی و شرقی. دانستن اینکه چه تمی مناسب شماست ممکن است به شما در انتخاب عطر مناسب کمک کند. این را راهنمای خود در نظر بگیرید:

Reverse engineering in perfumes 1 - نحوه خرید آنلاین عطر بدون اینکه آن را بو کنید

تازه: این خانواده از نت های ساده، ظریف و تمیز تشکیل شده است – به معنای هر چیزی مرکبات، سبز و ارگانیک (به هوای تازه بعد از طوفان باران فکر کنید). اگر به دنبال عطری در فضای باز و جوان هستید، با عطری با نت های تازه همراه شوید.

گل: در این خانواده، نت هایی از گل های رز، زنبق و یاس را می توانید پیدا کنید. همچنین ترکیبات گلی مانند گل های میوه ای (که دارای نت هایی از توت فرنگی، انار یا گواوا است) و گل های شرقی (که دارای نت هایی از ادویه هایی مانند وانیل، جوز هندی و دارچین است) را خواهید یافت. به همین دلیل، در مورد رایحه های گل، طیف بسیار زیادی از گزینه ها را در اختیار دارید. شما هم رایحه های ملایم و لطیف و هم رایحه های تند و عجیب و غریب را در این دسته خواهید یافت. این خانواده از رایحه ها برای دختران فوق العاده زنانه بهترین است.

الموندو
ون كلف اند آرپلز عطر نيو اركيد لدر و عود بلانك

چوبی: فیلیپس می گوید: برای کسانی که دوست دارند هم در فضای باز و هم پیچیده باشند، ایده آل است، عطرهای این خانواده افراد را به یاد فضای بیرونی عالی می اندازد. در این دسته، نت هایی از چوب صندل، چوب غان و سدر را خواهید یافت که می توان به چند مورد اشاره کرد. نت‌های چوبی نیز اغلب در عطرهای مردانه استفاده می‌شوند، بنابراین اگر متوجه شدید که روی ادکلن دوست پسرتان می‌پاشید (و دوستش دارید) این را در نظر بگیرید.

شرقی: رایحه های این خانواده برای افراد ضعیف نیست. آنها بزرگ و جسور هستند و برای افرادی با شخصیت هیجان انگیز و هیجان انگیز مناسب هستند. نت هایی از وانیل، مشک، جوز هندی، گشنیز و موارد دیگر را در این دسته خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *