دانستنی های عطر

هوها- روشی جدید برای کشف عطرهای کوچک و مستقل

هوها- روشی جدید و جالب برای کشف عطرهای کوچک و مستقل

اگر به دنبال یک روش هیجان انگیز برای کشف عطرهای رایج جدید یا راهی برای یافتن یک رایحه عالی و سورپرایز کننده هستید ، دیگر دنبال آن نباشید ، HOOHAA شما را تحت پوشش قرار داده است. هوها یک سرویس خرید و اشتراک عطر جدید مستقر در انگلستان است که ۱۰ میلی لیتر از بهترین انتخاب های خوشبو و معطر و صنایع دستی خود را به راحتی درب منزل شما تحویل می دهد.

HOOHAA A New Exciting Way to Discover Independent Small Batch 4 - هوها- روشی جدید برای کشف عطرهای کوچک و مستقل

هووها فلاکون

به جای پر کردن پرسشنامه های پیچیده یا تلاش برای ایجاد مفهوم سخنرانی پر افتخار در بازاریابی ، می توانید به سادگی از بین سه ویرایش متفاوت توضیحی ،انتخاب خود را انجام دهید:

ایزی دو ایت – مجموعه ای از رایحه های است که به راحتی قابل استفاده است و در عین حال جالب می باشند.

باکل آپ- شامل عطرهایی می باشد برای کسانی که از از ریسک چسباندن بینی خود (یا بینی دیگران) به مچ دست خود خجالت زده نمی شوند.

تیک می تو مارس – منتخبی برای طرفداران رایحه ماجراجو و پیشرفته می باشد.

HOOHAA A New Exciting Way to Discover Independent Small Batch 3 - هوها- روشی جدید برای کشف عطرهای کوچک و مستقل

بنیانگذاران هوها ، لورنزو واسینی و رایان هال ، چند سال اخیر را صرف تحقیق در مورد انتخاب رایحه ها و انتخاب شرکای تجاری از طریق یک فرآیند دقیق کردند،نتیجه این امر دسته بندی طیف وسیعی از مارک های کوچک و مستقل است که مرزهای خلاقانه عطر سازی را کنار زده و از استانداردهای سنتی که بازار را تعریف می کنند ، سرپیچی می کنند.

در حال حاضر ، سنیوکو ، فراسی ، و همچنین جوروم استودیو ، گالیونت ، مایا نجی ، ۴۱۶۰ تیوزدیز و مجموعه ای از باغ وحش کریستوف لائودامیل موفق به انجام این کار شده اند.

الموندو
شوارتزوز و سون J.F

HOOHAA A New Exciting Way to Discover Independent Small Batch 2 - هوها- روشی جدید برای کشف عطرهای کوچک و مستقل

هزینه اشتراک و ویرایش هر ماه ۱۴.۹۵ پوند است (و در صورت تمایل ویرایش شما قابل تغییر است). حمل و نقل در حال حاضر فقط برای آدرس ها در انگلستان و جزایر چنل در دسترس است و همچنین حمل و نقل بین المللی در حال آماده سازی است این مرا خوشحال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *