دانستنی های عطر

چرا غلظت عطر مهم است

چرا غلظت عطر مهم است

ادو پرفیوم؛  ادوتویلت؛ ادوکلن. علیرغم برچسب‌های متفاوتی که سازندگان عطر روی شیشه‌های عطر می‌زنند، بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که این عطرها تقریباً یکسان هستند. در واقع، این عبارات سرنخ‌های مهمی در مورد غلظت یک عطر ارائه می‌دهند که می‌تواند تاثیر زیادی بر همه چیز از شدت رایحه تا مدت ماندگاری آن داشته باشد. تقریباً هر محصول عطر موجود در بازار متشکل از مولکول‌های عطر معلق در محلول آب و الکل است و درک غلظت عطر در هر بطری می‌تواند به شما در یافتن رایحه‌ای مناسب کمک کند.

اگر به اندازه کافی جست‌وجو کنید، در نهایت می‌توانید عطرهای «خالص» ساخته شده از تقریباً همه روغن‌های معطر، با آب یا الکل بسیار کمی را پیدا کنید. البته، فقط به این دلیل که می توانید این محصولات را پیدا کنید به این معنی نیست که باید آنها را بپوشید. روغن‌های رقیق‌نشده، رایحه‌ای غلیظ فوق‌العاده ارائه می‌کنند و رمزگشایی را برای بینی شما سخت می‌کنند. این محصولات فوق العاده قوی بر حواس غلبه می کنند و توانایی شما را در تشخیص بوها و تن ها از بین می برند.

خانم‌هایی که عطرهای قوی را ترجیح می‌دهند باید به دنبال محصولاتی با برچسب عطر باشند که عموماً حاوی ۲۵ تا ۴۰ درصد روغن‌های معطر هستند. این رایحه‌ها در میان محصولات گران‌تر در پیشخوان عطر قرار می‌گیرند، اما پس از استفاده طولانی‌ترین ماندگاری را نیز دارند. با توجه به غلظت بالای رایحه آنها، شما فقط باید مقادیر کمی از آن استفاده کنید، به این معنی که حتی یک بطری کوچک نیز باید مدت زیادی دوام بیاورد. به دنبال چیزی کمی سبک تر هستید؟ یک ادو پرفیوم را امتحان کنید که از حدود ۱۵ تا ۱۸ درصد روغن های معطر تشکیل شده است. این محصولات ماندگاری طولانی رایحه یک عطر را ارائه می دهند، اما در مجموع رایحه کمتری دارند. آنها را می توان سخاوتمندانه تر از عطرها استفاده کرد، اما به طور متوسط ​​​​هزینه کمتری دارند بنابراین از استفاده از آنها احساس بدی نخواهید داشت.

الموندو
عطر ادکلن مخصوص ولنتاین کورلف کورلاو

What is the fragrance of the season - چرا غلظت عطر مهم است

 ادوتویلت ها حتی سبک تر از ادو پرفیوم ها هستند و غلظت رایحه آنها حدود ۱۰ درصد است. این محصولات نسبتاً سریع تبخیر می شوند، به این معنی که اگر می خواهید عطر شما در تمام طول روز ماندگار شود، باید هر چند ساعت یکبار دوباره استفاده کنید. می‌توانید  ادوتویلت‌ها را در داروخانه‌ها و داروخانه‌ها و همچنین در پیشخوان عطر پیدا کنید، اگرچه بیشتر آنها نسبت به عطرهای غلیظ‌تر قیمت پایین‌تری دارند. برای سبک ترین رایحه ممکن، ادکلن یا اسپری بدن را انتخاب کنید. این محصولات با غلظت کمتر از ۵ درصد، دارای رایحه هایی هستند که به سرعت و اغلب در عرض چند ساعت محو می شوند. خوشبختانه، ادکلن نسبتاً ارزان در مقایسه با سایر محصولات عطری است و به هیچ وجه ضرر نخواهد کرد.

بنابراین اکنون که انواع مختلف عطرها را درک کرده اید، چگونه می توانید از این اطلاعات هنگام انتخاب رایحه بعدی خود استفاده کنید؟ زمان و مکان پوشیدن آن را در نظر بگیرید. گرما و عرق می توانند عطر را تشدید کنند، بنابراین رایحه هایی با غلظت کمتر رایحه برای روز، به خصوص در تابستان انتخاب کنید، سپس عطر را برای رویدادهای رسمی تر در شب پخش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *