دانستنی های عطر

چگونه بفهمیم عطر خراب شده و آنرا دور بریزیم

چگونه بفهمیم عطر خراب شده است و چه موقع آن را دور بریزیم

اگر تا مدتها رایحه ای داشته اید ، ممکن است متوجه شوید که با تماس با پوستتان بوی کمی می گیرد. اگر عطرها به درستی ذخیره شوند ، ماندگاری آنها بین ۳ تا ۵ سال است ، اما بسته به یادداشت های استفاده شده ، زمان بندی می تواند متفاوت باشد. جان فاکنبروک ، عطرساز  می گوید: “اگر یک عطر خاص دارای مقدار زیادی طبیعی ، مانند مرکبات یا سایر مواد تبخیر کننده سریع باشد ، بسیار سریعتر از عطری که دارای عناصر مشکی یا چوبی باشد ، سریعتر بد می شود.”

یک قانون کلی در پیش است – اگر عطر شما بوی بدی می دهد یا متوجه تغییر ظاهر مایع شده اید ، احتمالاً زمان برداشتن بطری جدید رسیده است. او می افزاید: “پس از یک سال ، باید خرید یک دستگاه جدید را در نظر بگیرید.”

How to Pick a Fragrance For Every Season - چگونه بفهمیم عطر خراب شده  و آنرا دور بریزیم

برای افزایش طول عمر بوی شما ،  پیشنهاد می کنند که هوا را از بطری خارج کنید ، که بو را اکسید می کند و آنها را در یک منطقه خنک که نور کمی در آن وجود دارد ، ذخیره کنید. او می گوید: “گرما و نور هر دو بر طول عمر یک عطر تأثیر می گذارد.” “بدترین مکان برای قرار دادن آن روی پنجره خواهد بود زیرا در معرض نور مستقیم خورشید و گرما قرار می گیرد.” این باعث می شود که رایحه سریعتر تجزیه شود ، به ویژه اگر شیشه شفاف باشد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با تمسخر خود به آشپزخانه خود مشکلی ندارید ، فاکن برک معتقد است که بهترین مکان برای خنک نگه داشتن رایحه شما در یخچال است و اگر تصمیم به این کار گرفتید ، توصیه می کنیم آن را در آنجا بگذارید. نوسانات دما نیز می تواند بر بوی شما استرس وارد کند و در نتیجه طول عمر آن را کوتاه کند.

الموندو
رایحه های تجاری افزایش بویایی دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *