دانستنی های عطر

چگونه لکه های ادکلن و عطر را از بین ببریم

چگونه لکه های ادکلن و عطر را از بین ببریم

ادکلن و عطر تا زمانی که روی آستین پیراهن شما نریزند، حال و هوای رمانتیکی ایجاد می کنند. این نکات از بین بردن لکه برای تمیز کردن بوها بسیار منطقی است.

حذف لکه های ادکلن و عطر از:

  •  استات، فایبرگلاس، ریون،
  • ابریشم، تری استات

لکه را با آب بشویید (روش استفاده از لکه بر برای شل کردن مواد لکه بر و باقی مانده از لکه برها) سپس چند قطره گلیسیرین اضافه کنید. خوب با آب بشویید. اگر مقداری لکه باقی ماند، با احتیاط محلول رقیق شده سرکه سفید را امتحان کنید. مطمئن شوید که لکه را از مرکز به سمت بیرون بکشید تا حلقه ای باقی نماند. با آب بشویید تا سرکه گرفته شود و اجازه دهید خشک شود.

حذف لکه های ادکلن و عطر از:

  • پارچه اکریلیک،  فرش / فرش مصنوعی / پشم، پنبه، کتان،
  • مداکریلیک، نایلون، الفین، پلی استر، اسپندکس، پشم

اسفنج (روش استفاده از ضربه های سبک با یک پد مرطوب که از مرکز لکه به سمت بیرون کار می کند) با آب لکه کنید. یک لکه مرطوب بمالید و با یک پد جاذب مرطوب شده با لکه مرطوب بپوشانید. بگذارید تا زمانی که هر لکه ای در حال پاک شدن است بماند. هنگام برداشتن لکه، پد را عوض کنید. لکه و پد را با لکه مرطوب مرطوب نگه دارید. خوب با آب بشویید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که دیگر لکه ای از بین نرود. در صورت باقی ماندن لکه، الکل مالیدن (از این روی اکریلیک یا مداکریلیک استفاده نکنید) روی لکه بمالید و آن را با یک پد جاذب آغشته به الکل بپوشانید. بگذارید تا زمانی که هر لکه ای در حال برداشتن است بماند. هنگام برداشتن لکه، پد را عوض کنید. لکه و پد را با الکل مرطوب نگه دارید. خوب با آب بشویید و بگذارید خشک شود.

الموندو
عطر آرمانی آکوا دی جیو

 

FERST PERFUME - چگونه لکه های ادکلن و عطر را از بین ببریم

حذف لکه های ادکلن و عطر از:

  • پلاستیک اکریلیک، آلابستر، آسفالت، شیشه/کاشی سرامیک، چوب پنبه،
  • شیشه، طلا، یشم، سنگ مرمر مشمع کف اتاق،
  •  پلکسی گلاس، پلی اورتان، فولاد ضد زنگ،
  • لباس وینیل، کاشی وینیل، دیوارپوش وینیل

ریخته شده را با محلول آب ولرم بشویید. خوب بشویید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

حذف لکه های ادکلن و عطر از:

  • بلواستون، آجر، بتن، سنگ پرچم، گرانیت،
  • سنگ آهک، کاشی بنایی، ماسه سنگ،
  • تخته سنگ، Terrazzo

محل لکه دار را با محلول جوش شیرین یا مواد شوینده و آب بشویید. از یک پارچه یا برس ملایم برای شستشو استفاده کنید. کاملاً بشویید و بگذارید خشک شود.

حذف لکه های ادکلن و عطر از چرم و جیر:

مقدار اضافی را به آرامی پاک کنید. محلولی از صابون ملایم را در آب ولرم مخلوط کنید. حرکت کنید تا حجم زیادی از کف ایجاد کنید. فقط کف را با اسفنج بمالید. با یک پارچه خشک تمیز پاک کنید. اگر لکه روغنی باقی ماند، لکه را با یک جاذب مانند آرد ذرت پودر کنید. به آن زمان زیادی برای کار بدهید. آن را به آرامی برس (روش استفاده از یک برس سفت برای از بین بردن لکه ها و لکه های خشک شده) بکشید. در صورت لزوم تکرار کنید. فقط در مورد چرم، با پاک کننده و حالت دهنده چرم قدیمی Tannery یا صابون زینی Fiebings برای حالت دادن به چرم دنبال کنید.

حذف لکه های ادکلن و عطر از کاغذ دیواری:

ادکلن اغلب کاغذ را به طور دائمی لکه دار می کند، بنابراین فوراً لکه را درمان کنید. با احتیاط با یک اسفنج آغشته به آب گرم و شفاف پاک کنید تا مرطوب شود. برای جلوگیری از رگه شدن، سکته ها باید روی هم قرار گیرند. به آرامی با یک پارچه تمیز خشک کنید.

الموندو
عطر کارولینا هررا سي اچ هات! هات! هات! ليميتد دو

حذف لکه های ادکلن و عطر از چوب:

در صورت امکان بلافاصله لکه را با کمی الکل دناتوره شده بمالید. این کار را با استفاده آزادانه از روغن بذر کتان پخته شده دنبال کنید. اگر لکه باقی ماند، مقداری روغن به مدت ۲۴ ساعت روی سطح بگذارید، سپس با یک پارچه نرم تمیز پاک کنید و طبق معمول پولیش یا واکس بزنید. شما از عطر و ادکلن لذت می برید زیرا آن را بو می کنید، نه به این دلیل که آن را می بینید. این نکات شما را از ایجاد بوی بد در مورد ریختن ادکلن و عطر باز می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *