دانستنی های عطر

کجا عطر بزنیم؟

کجا عطر بزنیم؟

بسته به نوع رایحه خود، محل استفاده از عطر را کشف کنید.

معطر کردن خود برای بسیاری از ما آنقدر رایج است که دیگر حتی نمی دانیم چگونه این کار را انجام می دهیم. و با این حال، اگر از ۱۰ نفر بپرسیم که بهترین مکان ها برای استفاده از عطر چیست، مطمئناً چندین پاسخ متفاوت دریافت می کنیم … اما همه آنها به یک اندازه مرتبط هستند! تعداد افراد زیادی وجود دارد که راه هایی برای خوشبو کردن خود وجود دارد، زیرا زمانی که زمان آن فرا می رسد، هرکس لمس شخصی خود را دارد، مراسم کوچک خود را برای اغوا کردن و خشنود کردن خود. با این حال، مناطقی وجود دارند که به ویژه برای ارج نهادن به عطر مورد علاقه شما سازگار شده اند. بررسی اجمالی و توضیحات.

قبلا چطوری خودمون رو خوشبو میکردیم؟

در طول سفرهایمان در طول تاریخ و در سراسر جهان، شاهد بودیم که آیین های عطرسازی به طور قابل توجهی در طول زمان، با نوآوری ها و فرهنگ های مختلف، تکامل یافته اند. اولین عمل ثبت شده از عطرسازی در مصر باستان ظاهر شد. در آن زمان گیاهان معطر و رزین ها را روی آتش می سوزاندند تا خانه را پر کند و لباس ها را آغشته کند. پس از آن، عطرهای جامد ظاهر شد. مردان و زنان بدن خود را با پمادهای روغنی با بوی گل یا ادویه می مالند. در قرون وسطی، اسانس های قدرتمند به دور گردن می پوشیدند یا به دور کمربند بسته می شدند و در گودال جواهرات گرانبها قرار می گرفتند.

با ورود عطر مایع، ژست تغییر می کند، اما مقدار آن همیشه مهم است: مردم به معنای واقعی کلمه به لطف اسپرینکلرها خود را با عطر اسپری می کنند. در آغاز عطرسازی مدرن در قرن نوزدهم، اولین بطری های ادکلن به یک پیپت قطره چکانی کوچک مجهز شدند که استفاده از آن از دنیای پزشکی الهام گرفته شده بود. چند سال بعد نگذشته بود که بطری اسپری متولد شد، که اکنون اکثریت قریب به اتفاق بطری ها را زینت می دهد و روش عطرسازی را عمیقاً تغییر داده است.

الموندو
عطر زنانه هير تو شاين Here to Shine

کجا عطر بزنیم؟ پوست یا لباس؟

بهتر است لباس هایتان را خوشبو کنید یا چند قطره از آن را مستقیما روی پوستتان اسپری کنید؟ این یک بحث واقعی است! هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد زیرا هر دو گزینه خوب هستند! این بستگی به اثر مورد نظر، غلظت محصول معطر شما یا ماندگاری عطر شما در طول زمان دارد. روی پوست، ژست قطعا حسی تر خواهد بود تا عطر را با رایحه خود ببندید. اسپری کردن روی لباس‌هایتان باعث می‌شود که بیداری طولانی‌تر بماند و یک علامت بویایی زیبا از خود به جای بگذارد.

رایحه درمانی - کجا عطر بزنیم؟


خودت را معطر کن هر جا که می خواهی بوسیده شوی!

  کجا روی بدن عطر بزنیم؟

پوست بوی خاص خود را دارد. این زمین زنده ای است که عطر در آن می نشیند و کیمیاگری جدیدی ایجاد می کند. اگر می خواهید در مورد این ازدواج تقریباً عالی بیشتر بدانید، به اینجا بروید. عطرهای ما از مواد طبیعی، مواد خام “زنده” تشکیل شده اند که در تماس با پوست شما تکامل می یابند. این مواد با مواد مصنوعی تکمیل می شوند که پایدارتر و خطی تر هستند. بنابراین این مخلوط با رایحه خودتان ترکیب می شود و به یک عطر بی نظیر تبدیل می شود.

مناطق ضربان دار

همانطور که می بینید، بوها زمانی که با اپیدرم و گرما تماس پیدا می کنند آشکار می شوند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم عطر خود را روی قسمت های به اصطلاح «تپش دار» بدن اسپری کنید. این نواحی از پوست شما هستند که بیشترین گرما را از خود ساطع می کنند. در این مناطق، نبض خون مهم است. البته پشت گردن، پشت گوش، قفسه سینه، کمر یا ناف مکان های ممتازی برای استفاده از عطر شما هستند. حسی، این نرم افزار خود را تا حد امکان به پوست شما و افراد نزدیک به شما نشان می دهد. با لمس کوچک یا چند قطره به لطف اسپری، مراقب باشید بیش از حد مصرف نکنید!

الموندو
عطر مردانه پاکو رابان 1 میلیون پارفوم

مناطق متحرک

برای به جا گذاشتن اثر بویایی در پشت سر خود و تبدیل شدن بازدید خود به یک خاطره معطر واقعی، توصیه می شود که عطر را روی نواحی متحرک خاصی از بدن خود اسپری کنید. مفاصل علاوه بر اینکه مناطق گرم هستند، مکان خوبی برای اسپری نیز هستند زیرا هر بار که حرکت می کنید عمل می کنند. سپس تمام حرکات شما به شما این امکان را می دهد که عطر را حتی بیشتر در حالتی ظریف و ظریف پخش کنید. حفره مچ دست شما (بدون مالش!)، داخل آرنج یا زانو، مچ پا… این به شما بستگی دارد!

و در مورد موها چطور؟

اگر نمی خواهید مستقیماً پوست خود را خوشبو کنید، می توانید همیشه موهای خود را آغشته کنید تا عطری ماندگار داشته باشید! در واقع، مو “تکیه کننده” بسیار خوبی است که روی آن رایحه ای رسوب می کند. این عطر را به سرعت جذب می کند و با هر حرکت سر تمام ظرافت های آن را آشکار می کند. اما مراقب باشید، نه به هر شکلی! عطرها حاوی الکل با دوز بالا در ترکیب خود هستند. اگر آب میوه را مستقیماً روی ریشه های خود اسپری کنید، می تواند پوست سر شما را تحریک کرده و آن را خشک کند. بنابراین به شما توصیه می کنیم که چند قطره روی طول خود اسپری کنید یا عطر را مستقیماً روی برس مو یا شانه خود بزنید.

خوشبو کردن لباس هایتان، بله، اما چگونه؟

برای تشدید عطر و تبدیل عطر خود به یک اکسسوری واقعی، عطر کردن لباس هایتان ایده بسیار خوبی است. در واقع، پارچه ها بوها را به خوبی و برای مدت بسیار طولانی جذب می کنند. سجاف دامن، یقه جامپر پشمی یا س

کارف از معشوق برای به جا گذاشتن خاطره ای از شما… اینها همه راه هایی برای خوشبو کردن لباس های شما هستند. اما برای جلوگیری از غافلگیری ناخوشایند باید اقدامات احتیاطی خاصی انجام شود. برخی از مواد نساجی عطر را به خوبی تحمل نمی کنند. این مورد در مورد ابریشم است که حلقه ها را تشکیل می دهد. همچنین از پوشاک مصنوعی (مانند ویسکوز یا پلی آمید) که می تواند عطر را مخدوش کند، خودداری کنید. بهتر است از پارچه هایی با الیاف طبیعی مانند پشم، ترمه، مخمل یا پنبه استفاده کنید. برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی وسایل رنگ روشن خود، ابری از عطر را جلوی خود اسپری کنید و بلافاصله داخل آن شیرجه بزنید.

الموندو
عطر مردانه هوگو بوس ! بوس باتلد مارين

به ما بگویید چه عطری دارید…

متوجه شده اید، قسمت های زیادی از بدن شما وجود دارد که در آن عطر بزنید. تعیین بهترین آنها عمدتاً به نوع عطری که استفاده می کنید بستگی دارد. در واقع، برخی از نواحی بدن شما بهتر است ادوپرفیوم یا ادو توالت را بیرون بیاورند. برخی دیگر به بهترین وجه عطر خالص قوی تر و ارزشمندتر را تقویت می کنند. اما یک چیز مطمئن است: همیشه سعی کنید عطر خود را روی پوست تمیز بمالید!

اگر از ادوپرفیوم استفاده می کنید، مناطق نبض برای آشکار کردن نت ها در طول روز ایده آل خواهند بود. برای یک ادو تویلت، می‌توانید عطر خود را در هوای بالای سرتان اسپری کنید، قبل از اینکه خودتان را زیر آن قرار دهید. به این ترتیب بدن و لباس شما را خوشبو می کند. در نهایت، عطر خالص می‌تواند در گردن، روی سینه، مچ دست یا زانوهای شما استفاده شود. در اینجا دوباره، آن را با لمس یا با اسپری استفاده کنید، اما همیشه کم. یک عطر خالص بیشتر از سایر انواع عطرها در مواد اولیه متمرکز است. بنابراین قدرتمندتر است. یک قطره می تواند کافی باشد…

یادآوری این نکته ضروری است که عادت های زیادی وجود دارد. همه آنها خوب هستند به شرطی که هر روز از خوشبو کردن خود لذت ببرید! و شما، ترجیح می دهید عطر خود را کجا بکار ببرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *