دانستنی های عطر

آیا باید هر روز همان عطر را بزنیم؟

آیا باید هر روز همان عطر را بپوشید؟

Love’s Baby Soft با صرف ساعت‌های بیشمار و پیش از نوجوانی و ورق زدن صفحات Seventeen و Tiger Beat، اولین عطری بود که من خریدم. به بوی آن توجه نکردم. به قیمتش فکر نکردم من می‌خواستم مانند دختران تبلیغاتی باشم، بنابراین Love’s رایحه امضای من شد. اگرچه فرآیند تصمیم‌گیری من بهبود یافته است، اما اعتراف می‌کنم که عاشق این هستم که بوسیله یک رایحه شناخته شوم، چیزی که در اتاق باقی می‌ماند – پس از Love’s Baby Soft، عطر من اکنون Ysatis از Givenchy است. سمبل جنسی مرلین مونرو اعتراف کرد که تنها در رختخواب شماره ۵ شانل را می پوشید و برای همیشه خود را با آن عطر یکی می دانست.

برای من و مرلین، ممکن است آسان باشد، اما بسیاری از مردم در مورد این مفهوم تردید دارند – عطر یکسان هر روز یا چندین رایحه برای حالات و موقعیت‌های مختلف؟ بیایید دو مکتب فکری را در نظر بگیریم.

۱- عطر امضا چیست؟

عطر امضا یا به عبارت دیگر عطر نماد، که اصطلاحا به آن عطر شخصی یا عطر نشان هم گفته می‌شود، عطری است که شما را به بهترین شکل ممکن معرفی می‌کند. عطر امضا معمولا نمایانگر روحیات یک فرد است و می‌تواند نشان دهد، که آن فرد حساس است صبور، شوخ است یا جدی. عطر امضا به طور کلی می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت و رفتار افراد مختلف باشد.

به زبان دیگر، عطر امضا، عطر همیشگی شما است. در واقع می‌توان گفت، عطری که همیشه آن را می‌خرید و همه دور و بری‌های‌تان، شما را در کنار رایحه آن عطر به یاد می‌آورند، یا اگر جایی بوی عطر شما را حس کنند، تصویری از یاد شما در ذهن‌شان شکل می‌گیرد، عطر امضای شما به حساب می‌آید. عطر امضا در کنار نوع لباس پوشیدن، نمایانگر شخصیت و استایل شما است. در واقع فردی که ابتدا وضعیت ظاهری شما را می‌بیند و سپس بوی عطرتان به مشامش می‌خورد، متوجه می‌شود که با چه تیپ فردی روبه‌رو شده است.

الموندو
عطر زنانه اس.اوليور فيلز لايك سامر ويمن

به این ترتیب، انتخاب عطر امضا، یک انتخاب مهم و حیاتی برای استایل شما به شمار می‌رود، زیرا باید عطری را برای امضای خود انتخاب کنید که سازگاری بیشتری با مشخصات رفتاری، شخصیتی، پوششی و حرفه‌ای شما دارد.در واقع هر فردی باید یک عطر امضا داشته باشد، یعنی اثر و خط بویی از رایحه مخصوص عطر همیشگی او، در هر زمان و هر مکانی که حضور دارد، باقی بماند. به این ترتیب، همه افراد، با احساس کردن آن رایحه خاص، به یادش می‌افتند.

FERST PERFUME - آیا باید هر روز همان عطر را بزنیم؟

داشتن عطر امضا باعث می‌شود، که این قاعده، حتی اگر گاهی اوقات، فردی از عطر همیشگی‌اش استفاده نکند، باز هم خاطره عطر امضای او برای همه افراد برقرار باشد.وقتی عطر امضا داشته باشید، دیگر مجبور نیستید عطرتان را با لباس یا روحیات هر روزتان هماهنگ کنید. به این ترتیب، برای لباس پوشیدنِ هر روز صبح یا آماده شدن برای مهمانی رفتن در شب‌ها آسان‌تر می‌شود. علاوه بر این‌ها، استفاده از یک عطر مناسب و همیشگی، می‌تواند دیگران را جذب شما کند و باعث برقراری ارتباط بهتر می‌شود.

چرا عطر امضا؟

    این مورد علاقه شماست و شما آن را دوست دارید. شما و شخصیت شما را مشخص می کند.

    هرگز نباید به این فکر کنید که چه عطری بزنید.

    این توانایی قدرتمند و ماندگار در اتاق را دارد. مردم شما را با آن می شناسند و به یاد می آورند.

از طرف دیگر، چرا چند رایحه داریم:

    شما برای موقعیت های مختلف گزینه هایی دارید. برخی از افراد هنگام انجام کارها یا نظافت خانه رایحه ای سبک تر و تازه تر ترجیح می دهند یا نمی خواهند هنگام شستن لباس از بهترین و گران ترین عطر خود استفاده کنند.

الموندو
عطر مردانه زدیگ اند وولتیر دیس ایز هیم آرت فور آل

    شما عطرهایتان را درست مثل کمد لباستان تغییر می دهید. بالاخره هر روز یک لباس می پوشید؟

Can perfumes cause migraines - آیا باید هر روز همان عطر را بزنیم؟

  ۲- عطرها متناسب با حالات مختلف هستند – امروز چه احساسی دارید؟

در بحث بین رایحه های امضا و استفاده از عطرهای متعدد، هیچ پاسخ درستی وجود ندارد. در اینجا چند دستورالعمل و توصیه برای هر اردویی که انتخاب می کنید آورده شده است.

اگر مجموعه‌ای از عطرها را می‌خواهید، در اینجا چند نوع عطر وجود دارد:

    یک عطر مورد علاقه برای روزهای خوب یا در واقع هر روز

    رایحه ای معمولی و ملایم برای انجام کارها، کارهای خانه، ورزش

    عطری تمیز و تازه برای کار که ظاهر حرفه ای را تکمیل می کند و ظاهر شما را “تمام” می کند

    چیزی خاص برای آن موقعیت عاشقانه یا اجتماعی، جسورتر با آن توانایی ماندگار در اتاق

اگر می‌خواهید یک امضا داشته باشید، می‌توانید یک سنت‌گرا باشید و با یکی از کلاسیک‌ها همراه شوید – CK One انقلابی برای مردان و زنان، Chanel شماره ۵ جاودانه، الماس سفید لیز تیلور، یک گل اصلی، یا Shalimar، یک محصول عمیق. رایحه مشکی که متخصص عطر مایکل ادواردز آن را “رایحه کامل شرقی” نامید. برای عطرهای جدیدتر، خانه های طراحی مانند مارک جیکوبز، دولچه و گابانا یا عطرهای افراد مشهور از سارا جسیکا پارکر، تیلور سویفت، جی لو یا بیانسه را بررسی کنید.

هنگامی که شک دارید، به یاد داشته باشید که فروشنده با ظاهری کسل کننده پشت پیشخوان عطر در فروشگاه بزرگ مورد علاقه شما واقعا می تواند کمک کننده باشد. به جای این که بپرسید سرویس های بهداشتی کجا هستند، نظر حرفه ای او را در مورد اینکه چه چیزی بخرید، بگیرید، چه رایحه ای خاص و چه رایحه ای که به کمد عطر خود اضافه کنید.

الموندو
واكينگ اندر ليندن بومسامز مروری بر فلانر 27 87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *