دانستنی های عطر

آیا برخی عطر ها فصلی هستند

درست مانند پوشیدن ژاکت در زمستان و سپس ریختن لباس های سنگین برای یک سارافان در تابستان ، می توانید عطر را به عنوان بخشی فصلی از روال زیبایی خود در نظر بگیرید. برخی از آکورد ها در انواع مختلف آب و هوا بهتر کار می کنند و بهتر است میزان بوی شما را بر اساس دمای بیرون تنظیم کنید.

هوای گرم بهترین عطرها را به نمایش می گذارد و نه فقط در عطرها. وقتی هوا گرم می شود با عطرهای زیادی هماهنگ می شویم. از گلهای شکوفه گرفته تا رسیدن میوه ها ، ما بوها را بمباران می کنیم. با این اوصاف ، بهتر است در استفاده از عطر خود سهولت ایجاد کنید. از پوشیدن عطر نترسید ، اما بیشتر از تاثیر آن آگاه باشید. از آنجا که گرما رایحه را تشدید می کند ، بهتر است عطر را سبک تر کرده و رایحه روشن تری را انتخاب کنید. ترکیبات مرکبات و گلها برای این زمان از سال مناسب هستند ، زیرا سبک ، شاداب کننده هستند و به خوبی با بوهای دیگر که به طور طبیعی در محیط بوجود می آیند ترکیب می شوند.

از سوی دیگر ، هوای سرد برای عطرهایی از رنگ کهربایی بسیار مناسب است. وقتی بیرون سرد است ، رایحه های عجیب و غریب و تند تقریباً احساس گرما را به شما القا می کنند. دمای پایین می تواند تاثیر یک بو را کاهش دهد ، بنابراین لایه بندی روی اشکال مختلف یک عطر پیچیده تأثیر بهتری را ایجاد می کند.

Are You Allergic - آیا برخی عطر ها  فصلی هستند

فصل بهار و پاییز فصل های انتقالی هستند ، بنابراین با سردتر یا گرمتر شدن هوا ، بوی شما نیز باید مطابق آن افزایش یابد یا ملایم شود. در فصل بهار نت های گل را بیرون بیاورید و با تبدیل تابستان به پاییز ، روی رایحه های گرم تر بپاشید.

الموندو
عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپوریو شی و هی

این که آیا از یک رایحه خاص استفاده می کنید ، یا عطر خود را بر اساس روحیه یا فصول خود انتخاب می کنید ، همیشه از نحوه تعامل عطر با شیمی بدن و درجه حرارت آگاه باشید. متناسب با آن تنظیم کنید ، و مهم نیست که چه عطری را انتخاب می کنید ، مطمئناً تأثیر شیرینی خواهید داشت.

انتخاب عطر: سنگین یا سبک؟

مطمئناً انتخاب عطر کمی مشکل است. وقتی رایحه ای را که دوست دارید پیدا کردید ، باید تمام اشکال موجود در آن را مرور کنید. بنابراین تفاوت بین عطر و عطر چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم:

    عطر. این را به عنوان زمان بزرگ تصور کنید. این قوی ترین رایحه موجود در بازار است ، بنابراین معمولاً در بطری های کوچک عرضه می شود و بسیار گران است. این به این دلیل است که صدها ماده برای ساختن این ترکیب رایحه کار کرده اند و غلظت بالای آن باعث می شود که ارزش بیشتری داشته باشد. به نقاط نبض خود عطر بزنید.

    ادو پرفیوم. این عطر به اندازه عطر متمرکز نیست ، اما مانند یک عطر آماده است. قبل از افزودن عطر به بدن خود اسپری کنید ، یا آن را به تنهایی بپوشید. ادو توالت نیز وجود دارد – این محصول کمی سبک تر از عطر است و می توانید قبل از عطر زدن از آن به عنوان پایه استفاده کنید.

    ادکلن: یک عطر سبک و با طراوت است که می توانید به سراسر بدن خود بمالید. از آنجا که بسیار سبک است ، انتظار نداشته باشید که طولانی شود.

الموندو
عطر مردانه كارون امی موی كوم جی سوی 2020

    اسپری بدن. حتی سبک تر از ادکلن ، یک اسپری بدن را در همه جا اسپری کنید تا فقط یک عطر را اضافه کنید.

برخی افراد رایحه ای را پیدا می کنند و ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. پوشیدن یک عطر در طول سال بسیار خوب است ، اما باید از واکنش عطر خود با فصل آگاه باشید. اگر سردتر است ، می خواهید آن را به اشکال مختلف لایه بندی کنید تا قابل توجه باشد. در هوای گرمتر ، ممکن است بخواهید عطر را کنار بگذارید تا با بسیاری از رایحه های دیگر رقابت نکنید. برخی از تولیدکنندگان حتی برای مطابقت با فصل ، انواع رایحه های مختلف را تولید می کنند.

متخصصان فصلی

برخی از تولیدکنندگان فقط در مواقع خاصی از سال عطر را عرضه می کنند. در اینجا چند تولید کننده که بر فصل ها تمرکز می کنند آورده شده است:

  • Black Phoenix Alchemy Lab
  • Bond No. 9
  • BuckJohn Seasonal Fragrances
  • Calvin Klein
  • ESCADA
  • Four Seasons Fragrance
  • Jean Paul Gaultier
  • Victoria’s Secret

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *