دانستنی های عطر

عطر ادکلن ال ارکسترا وتیور آوور درایو

Vétiver Overdrive L’Orchestre Parfum for women and men

عطر ادکلن  مردانه و زنانه  ال ارکسترا وتیور آوور درایو

بررسی عطر

به تازگی از دهمین عطر خود با نام Vetiver Overdrive رونمایی کرده است. این برند وفادار به روح ترکیبی خود، تجربه‌ای چندحسی پیرامون موسیقی ارائه می‌کند که این بار با همکاری یک استاد آبجو غنی شده است.

قوطی و جعبه Vetiver Overdrive

L’Orchestre Parfum ما را دعوت می کند تا موسیقی چوبی را در پس زمینه بلوزی کشف کنیم. این ترکیب توسط استودیو فلیر (Amélie Bourgeois و Anne-Sophie Behaghel) امضا شد و توسط Brasserie Mira، یک کارخانه آبجوسازی مستقل که آبجو تولید می‌کند، اما همچنین مجموعه‌ای از کنجکاوی‌های مدرن که مملو از قطعات کمیاب و آثار منحصربه‌فرد است، «بطری» شد. این مکان نقطه عطفی برای نوازندگان، طراحان، هنرمندان خیابانی، هنرمندان تجسمی، مجسمه‌سازان و رقصندگان است.

ما با یک تجربه چندحسی سر و کار داریم زیرا با صدای جاستین جانسون، “جادوگر گیتار بلوز آمریکایی” با رپرتوار راک رول، بلوز و کانتری همراه است. این نوازنده می گوید: وقتی عطر Vetiver Overdrive را در استودیو خود کشف کردم و می خواستم آن را از طریق موسیقی خود به ارتعاش درآورم، «نت آبی» را احساس کردم.

Vétiver Overdrive از خاطره سفری که پیر گوگن، بنیانگذار L’Orchestre Parfum، در جاده بلوز در قلب بایو گفته بود، متولد شد. “من می خواستم تنش بین نور و سایه، شادی و مالیخولیا، این تضاد اساسی بلوز را در حالی که این بعد از طبیعت پرشور سبز و آبی را ادغام کنم، بازسازی کنم…”

Vetiver Overdrive LOrchestre Parfum for women and men - عطر ادکلن ال ارکسترا وتیور آوور درایو

“از نیواورلئان تا نشویل. رانندگی در شب. ۵:۴۷ صبح. روز به سختی بر دلتای می سی سی پی می گذرد. رادیو بلوز می نوازد. نت آبی این تضاد جادویی را بین نور و تاریکی، شادی و مالیخولیا ایجاد می کند.” -کیت مطبوعات.

الموندو
چگونه از خراب شدن عطر جلوگیری کنیم

این عطر در واقع چیزی پر جنب و جوش و الکتریکی را تراوش می کند که به دقت اثر تنشی را که پیر گوگن از آن صحبت می کند ترجمه می کند. از همان لحظات اول، Vétiver Overdrive حسی از «عمودی» را القا می‌کند که از نت‌های تیز آمبروکسان و چوب‌های کهربا استفاده می‌کند. این عطر حول محور مرکبات و وتیور ساخته شده است، جایی که به نظر می رسد قسمت بالای آن به گریپ فروت و ترنج افتخار می کند. من برخی از لمس‌های تند و همچنین یک اثر تمیز از اسطوخودوس را درک می‌کنم، احتمالاً به دلیل وجود دی هیدرومورسنول یا مولکولی با نتیجه مشابه. بعد تمیز در سرتاسر ترکیب بافته می شود و با چند اثر دریایی / یددار / شور طولانی تر می شود. شمعدانی تأثیر طراوت را برجسته می کند و با پایه چوبی آن تضاد دارد، جایی که سدر و آمبروکسان با رشته فندقی وتیور ترکیب می شوند.

بنیانگذار آبجوسازی میرا برای برجسته کردن پیوندهای بین حرفه آبجوساز و عطرساز، آبجوی الهام گرفته از عطر را ارائه کرد. آبجو Overdrive: پیتی، چوبی، گرد شده توسط مالت چاودار و جو دوسر.

Vetiver Overdrive، موجود با قیمت ۱۵۰ یورو در ۱۰۰ میلی لیتر، اکنون در نقاط فروش این برند و در وب سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *