دانستنی های عطر

عطر زنانه اس.اولیور فیلز لایک سامر ویمن

s.Oliver Feels Like Summer Women 2022

عطر ادکلن اس.اولیور فیلز لایک سامر ویمن ۲۰۲۲

توسط ساندرا رایچویچ پتروویچ

هر ساله، تحت مجوز Maurer&Wirtz، برند مد آلمانی اس.اولیور ما را با عطر تابستانی فیلز لایک سامر شگفت زده می کند. جدیدترین نسخه ما را به سفری با ون کمپر از میان صحرای طلایی زرد تابرناس دعوت می‌کند، از گلابی‌های خاردار شکوفه‌دار به غروب جادویی در کوستا دل سول می‌گذرد و ما را مستقیماً به تابستان مورد انتظار سال ۲۰۲۲ می‌برد.

رایحه گلی-میوه ای میل به یک سفر ماجراجویانه، برای لحظات دوستی واقعی و طبیعت چشمگیر را تحریک می کند. آیا برای تابستان زندگی خود آماده هستید؟ مطابق با بهار و اولین پرتوهای خورشید، نوع عطر بعدی سری موفق اس.اولیور فیلز لایک سامر در پایان آوریل ۲۰۲۲ عرضه می شود – ارزش آن را دارد که به فروشگاه بروید زیرا این عطر فقط در این کشور موجود است. فصل تابستان

s.Oliver Feels Like Summer Women 2022 3 - عطر زنانه اس.اوليور فيلز لايك سامر ويمن

ثابت شده است که عطرهای اس.اولیور حس خاصی برای روندها دارند. عطرهای فصلی زنانه آنها هر سال به طور کامل فروخته می شود. سال گذشته، اس.اولیور فیلز لایک سامر ۲۰۲۱ حتی پرفروش‌ترین محصول در میان تمام عطرهای جدید در بخش عطرهای سبک زندگی زنان بود (IRI، آلمان، خواربارفروشی + DM، ژانویه – آگوست ۲۰۲۱).

تابستان امسال، نوع جدیدی از عطر سالانه ما را به کشف زیبایی و جادوی متنوع طبیعت در چند ساعت رانندگی تشویق می کند.

این همان بویی است که تابستان زندگی شما می دهد. در نت‌های ابتدایی، اس.اولیور فیلز لایک سامر ویمن ۲۰۲۲ با رایحه دلپذیر ترنج آغاز می‌شود و با رایحه‌ای خاص از سیب و ماندارین شگفت‌زده می‌شود که خودانگیختگی بی‌پروا و انتظاری بال‌انگیز را به ارمغان می‌آورد. نت های میانی زنانه شکوفه پرتقال، گل صد تومانی سفید و یاس به لحظه ای گل تبدیل می شوند که ما را به بعد ماجراجویانه طبیعت می برد. نت های پایه ملایم مشک و نعناع هندی بر تجربه رایحه تاکید می کنند و ماندگاری رایحه را تضمین می کنند. رایحه ای تازه و گیاهی که میل به سفر را بیدار می کند

الموندو
عطر زنانه پلیس تو بی سوییت گرل

s.Oliver Feels Like Summer Women 2022 1 - عطر زنانه اس.اوليور فيلز لايك سامر ويمن

رایحه اولیه: ترنج، سیب، ماندارین، مشک
نت میانی: شکوفه پرتقال، گل صد تومانی سفید، یاس
رایحه پایه: مشک، نعناع هندی

طراحی بسته بندی اس.اولیور فیلز لایک سامر همان ویژگی تابستانی محتویات آن را به ارمغان می آورد: انواع مختلف کاکتوس ها در آبرنگ با گل های زیبا، بطری و جعبه را در نوری بازیگوش و تابستانی به تصویر می کشند. رنگ‌های ملایم تصاویر با پس‌زمینه آبی روشن تضاد دارند و ظاهری طبیعی و غیرقابل انکار را ایجاد می‌کنند! در پشت جعبه عطر فصلی امسال، s.Oliver Fragrances نماد “Vegan” را چاپ کرده است. تابستانی از لحظات بی دغدغه استقبال می شود!

حال و هوای تابستانی خالص در یک بطری – این چیزی است که نسخه محدود عطر اس.اولیور ۲۰۲۲ فیلز لایک سامر برای ما به ارمغان می آورد.

این رایحه به عنوان یک ادو تویلت ۳۰ میلی لیتری در تعداد محدود عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *