دانستنی های عطر

عطر زنانه هیر تو شاین Here to Shine

عطر زنانه هیر تو شاین

Here to Shine Naomi Campbell for women

پس از هیری تو استی در سال ۲۰۲۰، نائومی کمپبل با عطر جدیدی عرضه می شود که می گوید او اینجاست تا بدرخشد. این عطر در جشنواره کن در نمایشگاه TFWA 2021 ارائه شد و ما این فرصت را داشتیم که با آن آشنا شویم و آن را استشمام کنیم.

خانم‌ها وقت درخشش است: «هیر تو شاین» عطری است حسی که همیشه تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و احساس زنانگی شرم‌آور را به صاحبش القا می‌کند. نت‌های گلی از بنفشه، زنبق و هلیوتروپ آشکار می‌شوند. در قلب، حس اعتماد به نفس و شجاعت را منتقل می کند. چوب صندل، چوب سدر، مشک و نعناع هندی عمق و ماندگاری عطر را فراهم می کند.

Here to Shine Naomi Campbell for women 3 - عطر زنانه هير تو شاين Here to Shine

Here to Shine Naomi Campbell for women

با هیر تو شاین، احساس می‌کنم که برند نائومی کمپبل کیفیت محصولات خود را مجدداً تأیید می‌کند، با توجه به اینکه آنها در یک بخش بزرگ قرار دارند. این یک ترکیب کاملا جامد و بی عیب از یک شیپر مدرن با ساختاری کلاسیک از مرکبات، گل‌ها و چوب‌ها است که با سبکی و کمی شیرینی وارد عصر مدرن شده است. این رایحه جوان، اما همچنین متین و ظریف است، مناسب برای طیف بسیار جهانی از نسل.

هیر تو شاین عطر چندان اصلی نیست و ممکن است قبلاً بارها این آکوردها و ترکیبات را استشمام کرده باشیم. اما به قدری زیبا و به قدری بی تکلف ساخته شده که باید با لبخند از آن به بازار استقبال کنیم. ترکیب ترنج-گلابی-فلفل صورتی در دهانه یک فرمول آزمایش شده و واقعی است که در اینجا نیز معجزه می کند. ما این عطر را در بسیاری از شیپرهای رز مدرن دیده‌ایم و همیشه کار می‌کند.

الموندو
عطر جوسی کوچر ویوا لا جویسی له بابلی

پس از این باز شدن، و آمیختن با آن و آمیختن یکپارچه، قلب گلی پدیدار می شود که گلگون و مطبوع به نظر می رسد، اما در واقع، پس از مدتی اجازه می دهد خود را به عنوان یک آکورد زنبق دره، شیرین شده توسط بنفشه و هلیوتروپ کشف کنیم. . اگر بخواهم رنگی به آن اضافه کنم، پودری و “صورتی” می شود. بطری صورتی است، اما اگر آن را ندیده بودم، باز هم عطر را صورتی توصیف می‌کردم، زیرا وقتی آن را بو می‌کنم، تصویری از یک گل رز سرخ شده دریافت می‌کنم.

Here to Shine Naomi Campbell for women 1 - عطر زنانه هير تو شاين Here to Shine

Here to Shine Naomi Campbell for women

هیر تو شاین پایه مشک بسیار ماندگار است، و جنبه ای براق دارد، درخشان و تمیز است که به چوب صندل و نعناع هندی اضافه شده است تا این یک شیپری واقعی باشد. باید بگویم، من تحت تاثیر ماندگاری شگفت انگیز آن بر روی پوستم هستم. این مطمئناً یک ترکیب بسیار جامد است. اگرچه نمی توان گفت که شخصیت منحصر به فردی در درون وجود دارد، اما این رایحه بسیار مطبوع با عملکردی بی نقص است. من می گویم یک انتخاب مطمئن برای هر موقعیتی که به یک عطر بسیار زنانه و ظریف نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *