دانستنی های عطر

عطر و ادکلن زدن در چه جاهایی ما را نجات می‌دهد؟

تابستان به روزهای داغ خود رسیده و شاید برای شما پیش آمده که یک روز سخت تابستانی را از پیش گذرانده‌اید و شب یک مهمانی خانوادگی هم دعوت هستید. در ایران شرایط یا یک دوش آب سرد و یا یک ادکلن جذاب و خوش‌بو شما را نجات می‌دهد.

اما در باقی موارد چطور؟ عطر و ادکلن در چه جاهایی ما را نجات می‌دهد؟

پوشش آراسته، لباس‌های اتوکشیده، بدن خوش‌بو و… از مهم‌ترین مصداق‌های رعایت آداب معاشرت در هر جامعه‌ای است. رعایت این آداب معاشرت، خانه و اداره و محل کار نمی‌شناسد. به همین دلیل اگر شما در پوشش و ظاهر خود وسواس نداشته باشید و نسبت به آن بی‌توجه باشید، ممکن است در سطح جامعه یا انرژی مثبتی در تعاملات اجتماعی به دیگر افراد منتقل نکنید و یا افراد در تعامل با شما بخوانید خیلی زودتر از آنچه باید، گفت‌وگو و تعامل را قطع کنند و از آن صرف نظر کنند. پس به عملیات نجات خود در تعامل‌های اجتماعی فکر کنید.

where does perfume and cologne save us 1 - عطر و ادکلن زدن در چه جاهایی ما را نجات می‌دهد؟

 

  1. قرارهای از پیش تعیین نشده

    شاید برای همه ما پیش آمده باشد. یک قرار کاری و شخصی از پیش تعیین نشده، آن‌هم در ساعتی که ممکن است آمادگی لازم برای آن را نداشته باشیم، اما مجبور به حضور در آن باشیم. در این شرایط اگر ظاهر آراسته‌ای نداشته‌ باشیم و عطر و ادکلن هم همراه‌مان نداشته باشد، قطع به یقین با اعتماد به نفس کمتری در این قرار از پیش تعیین نشده حاضر می‌شود. پیشنهاد فعالان صعنت مد خصوصا آنهایی که در حوزه عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند، همراه داشتن  و خرید ادکلن‌ و خرید عطر های روزمره و با قیمت ارزان‌تر در کیف یا خودروی ماست. این کار باعث می‌شود برگ برنده در ظاهر جذاب و آراسته همیشه همراه ما باشد.
  2. مهمانی‌ها بعد از روز کار سخت و طاقت فرسا

    اگر متاهل باشید حتما برای شما پیش آمده که بعد از روز کاری سخت خود و بعد از بالا و پایین‌کردن‌های بسیار، باید در یک مهمانی شام خانوادگی آن‌هم وسط هفته شرکت کنید. در این شرایط یا باید به رفتن خانه و حاضر شدن دوباره فکر کنید و یا دستی بر آتش داشته باشید. عطر و ادکن در این شرایط شما نجات می‌دهد.
  3. قرارها و سفرهای کاری

    قرارهای کاری یکی از مهم‌ترین فیلدها در صنعت مد است. حتی انتخاب رنگ و ست کردن لباس در این فیلد قواعد خاص خود را دارد و انتخاب ادکلن و داشتن رو بوی آن هم در این مورد اهمیت بالایی دارد. اینکه چه عطر و ادکلن‌هایی در قرارهای کاری مناسب است، صبحت و بحث دیگری است. اما آنچه اهمیت دارد این است: رد بوی شما بخش زیادی از آراستگی و قدرت تاثیرگذاری‌تان را بالا می‌برد.
  4. مهمانی‌ها خانوادگی

    مهمانی‌های خانوادگی را جدی بگیرید. در موارد بسیاری برخی از ما با پوشش و ظاهر غیر آراسته در این جمع‌ها حاضر می‌شویم و یک بهانه داریم:‌ صمیمیت. اما حضور در این مهمانی‌ها بخش زیادی از جایگاه ما را در خانواده شکل می‌دهد. تصور کنید کودکی را در آغوش گرفته‌اید و بوی خوش شما در حافظه آن کودک بماند و…
  5. محیط کاریاقتدار یا اُتوریته آن چیزی است که در محیط‌های شغلی حلقه مفقوده است. کارشناسان مد بخشی  از این اتوریته را ظاهر آراسته شما می‌دانند. اگر می‌خواهید در پروژه‌های کاری اتوریته داشته باشید دست به کار شوید.
  1. زندگی شخصی

    شاید نیاز به توضیح نباشد، اما آراستگی در زندگی شما بسیار اهمیت دارد. چه با شریک عاطفی خود و چه با دوستان و اعضای خانواده.
الموندو
عطر تام فورد ابن فومه 2021
summer perfume - عطر و ادکلن زدن در چه جاهایی ما را نجات می‌دهد؟

عطر تابستانه

تابستان به روزهای داغ خود رسیده و شاید برای شما پیش آمده که یک روز سخت تابستانی را از پیش گذرانده‌اید و شب یک مهمانی خانوادگی هم دعوت هستید. در ایران شرایط یا یک دوش آب سرد و یا یک ادکلن جذاب و خوش‌بو شما را نجات می‌دهد.
  • ۱۰۰۰۴;
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *