دانستنی های عطر

معرفی عطر با ظرافت طبیعی و خوشبو

تقریباً یک سال پیش ، زمانی که همه ما مجبور بودیم به دلیل شیوع بیماری فرا گیر در خانه خود بمانیم ، من با باپتیست بویگس ، بنیانگذار مارک اورمائی آشنا شدم. این فرصتی برای من بود که در مورد پیدایش این برند و هدفش اطلاعات جدید کسب کنم ، اما پیش از آن توسط نویسنده الموندو ، شایستگی های آن مورد ستایش قرار گرفته بود.
برای کشف عطرهای این مجموعه بعضی از نسخه ها با من سخن می گفت،و من باید فریاد بلندی را سردهم برای نقش های زیبایی که هر یک از عطرها را تزئین می کند.

Maison Ormaie Natural Elegance - معرفی عطر با ظرافت طبیعی و خوشبو

لاین اورمائی

برند اورمائی ابتدا در اواخر سال ۲۰۱۸ در نیویورک راه اندازی شد ، سپس به مارایس پاریس ، در خیابان دوور و در گالری لافایته در خیابان شانزه لیزه منتقل شد.توزیع اورمائی نیز باید توسط فروشگاه بزرگ لا اسماریتین انجام شود (وقتی درها دوباره باز می شوند). به طور گسترده تر ، می توان آن را در عطاری های بسیار زیبا و سایر فروشگاه های مفهومی “جالب” یافت.

باپتیست بویگس همیشه علاقه وافری به هر آنچه مربوط به دانش فنی است ، داشته است. او در کودکی شیفته مجسمه هایی که پدربزرگش می ساخت بود ، که باعث شد به سرعت به حوزه های خلاقیت کشیده شود.
ابتدا در زمینه فشن و مد ، قبل از ورود به دنیای عطر ، فعالیت کرد که جهش بزرگی برای مردی که مادرش ، ماری-لیز جوناک بود به شمار نمی آمد ، مادر او به عنوان مدیر خلاق در Givaudan و سپس در Takasago کار می کرد. وی که از کودکی در خانواده ای معروف بزرگ شده بود ، او می خواست این پیوند را از طریق یک دامنه “طبیعی” با زمین و طبیعت به عطر منتقل کند. این هدف شرط بندی جسورانه “باپتیست بویگس ” را توضیح می دهد: “زیرا عطرها واقعاً باید چیز اضافی داشته باشند ، در غیر این صورت معنایی ندارند.”

پس از مدتی از منابع زیست محیطی و اجتماعی ، مسئله تأمین منابع مطرح شد ،بنیانگذاران روی ایده ردیابی کامل مواد تشکیل دهنده کار کردند. “ایده واقعی به این صورت است که مشتری می تواند به خود بگوید وقتی عطری اورمائی را خریداری می کند ، این خرید برای طبیعت سودمند است”. باپتیست ادامه می دهد که دومین نیاز “کیفیت و زیبایی آب میوه ها است.” ”
ازطرفی من ، داستانهای زیادی برای گفتن داشتم ، و مادرم تجربه زیادی داشت ، بنابراین این همکاری مثمر ثمر بود.” نتیجه این همکاری طراحی طیف وسیعی از ۷ عطر بود.مجموعه ای که حول نوید ۱۰۰٪ طبیعی بودن می چرخد ، اما با این وجود اجازه استفاده از منابع و رایحه های طبیعی مانند وانیلین ، کومارین ، سیترونلال و سایر مولکول های موجود در گیاه طبیعی را می دهد ، که ما آن ها را با موفقیت استخراج کرده ایم .
این همان چیزی است که امکان ایجاد عطرهای “انتزاعی” بیشتر و در نتیجه گذر از دوران عطر سازی مدرن ، در طلوع قرن بیستم را فراهم کرده است.

الموندو
عطر آیدس د ونوستاس کورفو کامکوات

بعد اساسی دیگر برای سازندگان طراحی است .
درست است که ، از بطری تا جعبه ، همه چیز عالی به نظر می رسد،اما باپتیست بویگس می خواست بطری های بزرگ تزئینی خاص داشته باشند بنابراین او با جید لومبارد هنرمندکار کرد و از اشکال کنستانتین برانکوسی و همچنین از رنگ های ژان پل گوده الهام گرفت. ایده اینگونه بود که بطری با پیوند با یک بعد زیبایی شناختی و هنری ، به خودی خود به یک شی تزئینی تبدیل شود. همه چیز از مواد ارگانیک و قابل بازیافت ، با تأکید فراوان بر صنعت ، بافته شده است تا روح و معنا را به این لاین اضافه کند.

Le Passant Ormaie for men - معرفی عطر با ظرافت طبیعی و خوشبو

Le Passant Ormaie for men

عطر مردانه اورمائی له پاسانت

کارشناس عطر ادکلن الموندو در مقاله خود به طور خلاصه هر یک از عطرها را بررسی کرده است ، بنابراین من ترجیح می دهم مواردی را که به طور ویژه ای مرا تحت تأثیر قرار دادند ذکر کنم.
باپتیست به عنوان یک عاشق عطر اسطوخودوس (به خصوص جرسی توسط شانل ، یا در یک ثبت “مدرن تر” ،له ماله )،با ادای احترام به پدرش ، له پاسنت را معرفی کرد. رایحه ای با رفرنس های متعدد ، از سوسیال پور ان هوم که پدرش استفاده می کرد گرفته ، تا لس پاسنتز د براسنس.
رویای او رایحه ای از اسطوخودوس بود که شکیل و لطیف است و حاوی وانیل ، عمبر و دانه تونکا است. نتیجه این یک ترکیب هیجان انگیز است و به نظر می رسد برای یک زن نیز شیک و نفسانی باشد ، با تمام ابعاد جذاب و بی نظیر سکسی یک رایحه آندروژنی.

الموندو
عطر زرجف تورینو 22

Yvonne Ormaie for women - معرفی عطر با ظرافت طبیعی و خوشبو

Yvonne Ormaie for women

عطر زنانه ایوونی بای اورمائی

ایوونی هنوز هم با روحیه ای ظریف ، رایحه ی چیپر گل رز با لهجه های میوه ای را به سبک دهه ۷۰ ،ارائه می دهد. در برابر پس زمینه پاچولی (با وانیل ، چوب صندل و بنزوئین دور آن) ، گل رز سنتیفولیای ظریفی بوجود می آید ، که با لمس زنده میوه های قرمز شیطانی (انگور سیاه) پیچیده ، کاملاً پایدار است و توسط نوعی هدیون مانندیک نت حمل می شود. یک ترکیب هوایی ، تصفیه شده و پر از نور ، که من آن را کمی پودر شده نیز حس می کنم (من تصور می کنم حضور تمشک-بنفشه با حضور یونون ها مرتبط است). ایوونی عطری است کلاسیک و مدرن ، با جذابیت بی انتها ، که نامش را از مادربزرگ طراحش گرفته است.

ثالثاً ، لیوری بلو ، گل گلی ،بسیار سنگین و وانیلی است ، که این حس به خاطرات باپتیست بویگس از گویان باز می گردد. برانگیختگی از بعد تاریکی جنگل ، بیان شده با یک ماده کاملاً زیبا از وانیل سیاه از ماداگاسکار ، که با بنزوئین و رایحه های رم پر شده است. کمی لمس کاکائو صحنه را کامل می کند. چند لمس رنگ تصویر را نرم می کند: شکوفه نارنج ، با نت های گرد و عسلی ، اما همچنین تفاوت های ظریف پودری
یونون و عنبیه.

Livree Bleue Ormaie for women and men - معرفی عطر با ظرافت طبیعی و خوشبو

L’ivree Bleue Ormaie for women and men

لیوری بلو بای اورمائی

یک جنبه ی حیوانی دارد (من تقریباً اثر کاستوس را در آن تشخیص می دهم) ، اما نت های پودری و حسی وانیل کاملاً روی پوست بیان می شوند.
با استفاده از کلمه بلو و ساختار پودری و شرقی ، دشوار است که سر به سر گرلنز الهیور بلو بگزارید و مطمئن هستم که طرفداران این سبک از لذت لیوری بلو خوشحال خواهند شد.

الموندو
معرفی عطر زنانه لانوین اکلت شیر نسخه 2020

این لاین چهار عطر دیگر (Toï Toï Toï ، Les Brumes ، Papier Carbone و ۲۸ دگری) را ارائه می دهد که توصیه می کنم با سفارش نمونه ای از آن روی لاین سعی کنید آنها را امتحان کنید یا عطرها را در نقاط فروش برند تست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *