دانستنی های عطر

نت های عطر پاریس ایبری چرم

نت های پاریس ایبری چرم

توسط سانیا پکیچ

خانه عطر فرانسوی ممو پاریس نسخه جدیدی از چرم Iberian را برای مجموعه کویرس نومادس عرضه کرد.

“چرم ایبری به اندازه شبه جزیره ای که الهام گرفته از آن است، بیان بی حد و حصری به پر و قدرت آن می دهد. قاره ای، یکپارچه و افتخارآمیز، از اسپانیا تا پرتغال، روح ایبری به افق اقیانوس خوشامد می گوید، که در جاهای دیگر مفید است.”

این چرم به عنوان یک رایحه چرمی متراکم و دودی توصیف می شود. با رایحه های معطر و مرکبات با شمعدانی باز می شود. قلب گلی با زنبق، زنبق دره، گل رز، یاس و اسمانتوس است. سدر، وتیور، نعناع هندی و خزه بلوط پایه‌های چوبی آن را می‌سازند در حالی که ادویه‌های تیره، زعفران و وانیل کمی رمز و راز می‌افزایند.

رویه: ترنج، گشنیز، شمعدانی، رزماری
قلب: گل یاس، زنبق دره، گل رز، اسمانتوس، دارچین ماداگاسکار، میخک، زعفران
پایه: وانیل، چرم، سدر اطلس، مشک، وتیور، نعناع هندی، چوب صندل، کهربا، خزه بلوط، صنوبر، عود

Iberian Leather Memo Paris for women and men 1 - نت هاي عطر پاریس ایبری چرمبطری و تصاویر تبلیغاتی که توسط ژان ملارد به تصویر کشیده شده است، همگی با تصویری از یک شیر تزئین شده اند. چرم ایبرین آکوردی در تصویر آن است که در کشش معطر، چوبی، عمیق، کشیده شده به سمت دنباله ای رسا، متراکم و غریزی ایجاد شده است.

“چرم ایبری در قلب پادشاهی بویایی قرار دارد که آکورد چرمی در آن حاکم است، منادی مجموعه کویرس نومادس. بالای آن روح کوردوبا، شهر اندلس که به چرمی‌سازی منحصربه‌فردش شهرت دارد. دیدار مقصد. آنجا، چرم ظریف وجود دارد. دانه نقش یک بوم را بازی می کند.”

الموندو
معرفی عطر و ادکلن برند بنتلی 2020

این رایحه در ادوپرفیوم ۷۵ میلی لیتری عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *