دانستنی های عطر

نحوه انتخاب عطر ادکلن

این روزها بوی مشخص برای یک مرد ضروری است. این یک امضای مبتنی بر رایحه است که روی هر چیزی که می پوشید باقی می ماند و در ذهن همه کسانی که ملاقات می کنید باقی می ماند. کلیشه ای به نظر می رسد ، اما واقعیت دارد. وقتی از بوی آبجو و اسپری خوشبو کننده دست بردارید و به سراغ چیزی بروید که کمی عمیق تر است ، می توانید از انواع تعارفاتی که می توانید دریافت کنید تعجب کنید. با در نظر گرفتن این موضوع ، الموندو لیستی از مواردی را که باید در مورد ادکلن ها و عطرها مراقب آنها باشید تهیه کرده است. از ساختن عطرها ، تا چیدن و پوشیدن ادکلن برای خودتان ، این راهنما باعث می شود که کمتر بوی زیرزمین مادر را احساس کنید و بیشتر شبیه یک مرد بالغ.

ساخت و ساز عطر

ادکلن و سایر عطرها از نت های اولیه ، نت های میانی و نت های پایه تشکیل شده اند. این عطرها با هم تعامل می کنند و با هم کار می کنند تا بوی کاملی را که با آن روبرو می شوید ایجاد کنید. اکثر خانه های عطر از دستور العمل های خود و ترکیب عطرهای خود با دقت مراقبت می کنند ، اما تقریباً همه از رایحه های لایه لایه تشکیل شده اند.

   نت های برتر

    رایحه های اولیه اولین تصویری است که رایحه به شما می دهد ، معمولاً رایحه های تند با لمس اتانول که رایحه با آن مخلوط شده است. صفاتی مانند “ترد” ، “تازه” و “مرکبات” رایج هستند و عصاره های قدرتمند معمولاً در اینجا استفاده می شود. نت های بالا خیلی دوام نمی آورند و جای خود را به نت های میانی می دهند.

  نت های میانی

    رایحه های نرم گلدار در اینجا رایج هستند ، به طوری که تاثیر شدید اتانول را کاهش می دهند. نت های میانی معمولاً کمتر از نیم ساعت دوام می آورند.

 نت های پایه

    رایحه پایه رایحه ماندگاری است که یک عطر بر شما می گذارد. رایحه های خفیف از همه نت ها ، رایحه های ماندگار و ماندگار هستند. نت های اولیه ابتدا حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت پس از استفاده ظاهر می شوند و تا دوش گرفتن یا تعویض باقی می مانند.

الموندو
معرفی عطر زنانه جیمی چو آی وانت چو 2020

این نت ها با هم داستان چند لایه و پیچیده ای را ایجاد می کنند که ادکلن ها بیان می کنند. آیا ادکلن با انفجار مرکبات تازه شروع می شود و سپس جای خود را به یک نت چوبی دودی می دهد؟ یا با تکان خوردن اسطوخودوس که به وانیل تبدیل می شود شروع می شود؟ اگرچه این نت های پیچیده احتمالاً فقط توسط عطرسازان آموزش دیده جمع آوری می شوند ، اما درک اساسی از این نت ها می تواند به شما در تشخیص یک ادکلن متوسط ​​از یک فوق العاده کمک کند.

رایحه درمانی - نحوه انتخاب عطر ادکلن

چیدن یک رایحه

هنگام انتخاب رایحه ، یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید سبک و تصویر شخصی است. چند رایحه مختلف را امتحان کنید و بفهمید که هر کدام چه تاثیری می گذارد و آیا این به سبک خود شما صادق است. همچنین عاقلانه است که بیرون بروید و ادکلن های مختلف را استشمام کنید ، اولین تجربیات خود و سه مورد برتر را بنویسید و سپس در مناسبت دیگری برگردید. حس بویایی شما به راحتی در پیشخوان عطر غرق می شود و استراحت برای تشخیص عطرهایی که به مرور زمان بر شما تأثیر می گذارد ضروری است.

فروشگاه ها کارت های تستر را برای شما نگه می دارند تا با ادکلن انفجار کنید تا بتوانید بدون خروج از مغازه نمونه ای را احساس کنید که احساس می کنید در حفره وسایل قرار گرفته اید. به طور مشابه ، بسیاری از مکان ها دانه های قهوه را در اطراف خود نگه می دارند ، زیرا قهوه به عنوان طراوت پالت عمل می کند – نوعی دکمه تنظیم مجدد برای بینی شما.

 حس بویایی شما به راحتی در پیشخوان عطر غرق می شود و استراحت برای تشخیص عطرهایی که به مرور زمان بر شما تأثیر می گذارد ضروری است. هنگامی که چند مورد را پیدا کردید ، آنها را روی پوست خود آزمایش کنید. این یک گام مهم است ، زیرا ادکلن ها با عرق ، گرمای بدن و شیمی بدن شما در تعامل هستند. نمی توان گفت بوی هر ادکلن در حین پوشیدن چگونه است.

الموندو
 عطر زنانه الیزابت آردن وایت تی جینجر لیلی

استفاده از رایحه جدید شما

یکی از رایج ترین مشکلات مردان و ادکلن ، بی اطلاعی کامل در مورد نحوه استفاده از آن است. به نکات زیر پایبند باشید و خوب خواهید شد:

    ناشر ما یک اسپری را ترجیح می دهد ، اما ویرایشگر ما کل استراتژی ادکلن را دارد. دو نفر روی سینه ، یکی روی مچ دست ، یکی روی گردن.

    مچ و گردن “نقاط نبض” هستند که در آن بدن شما بیشترین گرما را تولید می کند و ادکلن به بیرون از بدن شما بیرون می زند.

    ادکلن که روی سینه پوشیده می شود دور از هوا نگه داشته می شود و در طول روز و شب ماندگار می شود.

    اگر بوی آن را حس نمی کنید ، دیگر به خود ضربه نزنید. این ایده است فقط وقتی یکبار نزدیک و شخصی می شوید ، قابل توجه است. حس بویایی شما بعد از بیدار شدن ضعیف است ، بنابراین در استفاده بیش از حد از آن مراقب باشید.     اگر ادکلن شما در حال محو شدن است و فکر می کنید شب طولانی خواهد بود ، در اواخر بعدازظهر به خودتان یک تجدید قوت سریع بدهید. یک اسپری باید این کار را انجام دهد.

    با ادکلن خود از دئودورانت معطر قوی استفاده نکنید. رایحه های متضاد یا تعاملات غیر منتظره می تواند بوی نامطبوعی داشته باشد.

    در تابستان ، ترکیب گرما و عرق بوی ادکلن شما را به شدت تقویت می کند. در آن روزهای گرم به ندرت اعمال شود.

فرایند بویایی و تأثیر آن بر رفتار انسان - نحوه انتخاب عطر ادکلن

ادکلن و عطرهای پیشرفته

با افزایش اعتماد به نفس ، می خواهید بیش از یک عطر را نگه دارید. یکی برای دفتر ، یکی برای شب بیرون است ، یکی برای موارد خاص.   بینی های بسیار حساس می توانند رایحه های فردی را انتخاب کرده و بتوانند عطرها را روی ادکلن های موجود خود لایه بندی کنند. رایحه هایی مانند لایه وانیل و دارچین به خوبی.

الموندو
عطر ادکلن زنانه کنزو فلاور بای کنزو ادو تویلت 2021

مواردی که باید مراقب آنها باشید

  •    نت های اساسی قریب به اتفاق: غلبه بر رایحه ها نامطلوب است. یک یادداشت پایه بسیار قوی قرار است بقیه روز با شما بماند و شما (و قرار شما) را آزار دهد تا زمانی که دوش بگیرید.
  •  دئودورانت های قوی: نمی توان گفت ادکلن جدید شما چگونه می تواند با تعریق یا دئودورانت موجود شما تعامل داشته باشد. اگر آن بطری ادکلن جدید با ادکلن کلاسیک شما مخلوط می شود ، به یک دئودورانت بدون بو بروید.
  •     نعناع هندی: رایج در ادکلن هایی با رایحه چوبی است ، نت های پایانی نعناع هندی می توانند شبیه به کافور تغییر شکل داده و بو بدهند. اگر با این یادداشت چیزی را آزمایش می کنید ، چند ساعت به آن وقت دهید و بوی آن را ببینید.

خلاصه

    ادکلن ها دارای سه رایحه ، رایحه اولیه ، نت میانی و رایحه پایه هستند. نت های بالایی به محض اسپری کردن ، نت های میانی بعد از حدود پانزده دقیقه و نت های پایه پس از آن به بینی می رسند.ادکلنی را بیابید که تصور شما را راحت کند. آیا رایحه خشن چوب صندل به شما بهتر می چسبد؟ یا آیا ادکلنی درجه یک بر پایه اسطوخودوس بهترین خواهد بود؟

    آزمایش ، آزمایش ، آزمایش. آنچه را که می پوشید کاملاً آزمایش کنید این عطری است که شما در جهان بیرون می آورید ، باید آن را دوست داشته باشید. کمی اسپری کنید و اگر بوی خود را حس کردید ، خیلی فراتر رفته اید.

نظرات؟

ادکلن فوق العاده ای دارید که مشتاق به اشتراک گذاری آن هستید؟ آیا راز ماندگاری آن بو در تمام طول روز را دارید؟ برای شروع بحث از کادر نظرات زیر استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *