دانستنی های عطر

نحوه درمان بیماری های رایج با رایحه درمانی

نحوه درمان بیماری های رایج با رایحه درمانی

درمان‌های آروماتراپی ساده زیر برای مشکلات نسبتاً جزئی هستند که معمولاً در خانه درمان می‌شوند. دستور العمل های درمانی در لینک های زیر به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید پس از خرید تنها چند روغن ضروری، آماده سازی آروماتراپی خود را شروع کنید. نسبت ها با دقت انتخاب شده اند تا محصول هم بسیار درمانی باشد و هم بوی خوشی داشته باشد.

بسیاری از داروهای موجود در لینک های زیر به عنوان روغن ماساژ یا حمام استفاده می شوند. به این دلیل که ایمن ترین راه برای استفاده از روغن های ضروری، خارجی و در حالت رقیق شده است. شما هرگز نباید آنها را بلعید. تکنیک های ماساژ متفاوت است – برخی تمام بدن را پوشش می دهند در حالی که برخی دیگر فقط روی بخشی از آن کار می کنند. طب فشاری نمونه ای از روشی است که به روغن ماساژ بسیار کمی نیاز دارد. تکنیک هایی مانند ماساژ سوئدی و ماساژ لنفاوی نیاز به استفاده مکرر از روغن ماساژ دارند.

اگر متوجه شدید که در یک جلسه از یک قاشق غذاخوری روغن ماساژ یا بیشتر استفاده می‌کنید، نصف مقدار روغن‌های ضروری موجود در دستور غذا را مصرف کنید. به یاد داشته باشید، بهترین رایحه درمانی زمانی به دست می آید که رایحه ملایم باشد، نه تندرو. هنگامی که محصول رایحه درمانی برای افراد مسن، کودکان کمتر از ۱۲ سال یا افرادی که بسیار بیمار یا ضعیف هستند استفاده می شود، مقدار اسانس ها را نصف کنید.

skin in the form of contact dermatitis - نحوه درمان بیماری های رایج با رایحه درمانی

قضاوت خوب و عقل سلیم مهم ترین موادی هستند که باید هنگام تجویز و درمان خود استفاده کنید. گاهی اوقات بیماری هایی که نسبتاً جزئی به نظر می رسند در واقع می توانند نشانه ای از مشکلات بسیار نگران کننده باشند. ایده خوبی است که هر زمان که در مورد آنچه دارید یا نحوه درمان آن شک دارید، مشاوره حرفه ای دریافت کنید. همچنین، داروهای تجویزی خود را به نفع درمان‌های رایحه‌درمانی رها نکنید، مگر اینکه توصیه‌های حرفه‌ای دریافت کنید که انجام این کار بی‌خطر خواهد بود.

الموندو
بررسی عطرهای اینسنس وود، رزندو متیو فرش اود

رایحه درمانی می تواند یک ابزار درمانی ارزشمند باشد. با این حال، همه بیماری ها را نمی توان با روغن های ضروری درمان کرد. شرایطی مانند دیابت، بیماری مزمن کلیوی و مولتیپل اسکلروزیس کاندیدای درمان آروماتراپی نیستند زیرا به درمان بسیار گسترده تری نسبت به مواد شیمیایی معطر نیاز دارند. با این حال، می توانید از رایحه درمانی برای تسکین بسیاری از علائم ناشی از اختلالات فوق، مانند مشکلات گردش خون که در دیابت و احتباس آب ناشی از بیماری کلیوی رخ می دهد، استفاده کنید. رایحه درمانی همچنین یک راه عالی برای کمک به شما برای مقابله با استرس است که اغلب سلامت جسمی و عاطفی را به خطر می اندازد و حتی باعث ایجاد بسیاری از اختلالات به ظاهر نامرتبط می شود.

آروماتراپی همچنین با کمک به شما برای کنترل استرس، راه طولانی را در جهت افزایش توانایی شما برای مدیریت مشکل کلی خواهد داشت. شرایط ذکر شده در زیر راهنمای خوبی برای و نشانه ای از نوع بیماری هایی است که با رایحه درمانی به بهترین وجه درمان می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *