دانستنی های عطر

چرا ادکلن بلو د شنل بهتر از همیشه بو می دهد؟

چرا Bleu de Chanel بهتر از همیشه بو می دهد؟

بررسی عطر

اخیراً چند بار با ردپای Bleu de Chanel Eau de Toilette برخورد کردم، یادم افتاد که این مواد چقدر بوی خوبی دارند. علیرغم اینکه بیش از یک دهه در همه جا در منظره بوی عمومی ما باقی مانده است، نمای آبی تیره Bleu de Chanel از درختان مرکبات سایه دار که در نسیم اقیانوس در زیر آسمان غروب تاب می خورند، خود را از جمعیت شلوغ رقبا به عنوان یک کلاسیک مدرن متمایز کرده است. چرا؟

Bleu de Chanel EDT

وقتی برای اولین بار با Bleu de Chanel روبرو شدم، چندان مشتاق نبودم. یک دستور العمل استاندارد با چند لحظه برجسته. با این حال، در سیلاژ، ویژگی هایی دارد که توصیف آنها دشوار است، تا حدی به این دلیل که آنها با واقعیت بویایی مطابقت ندارند، و عطر را بسیار راحت تر از عطرهای طبیعی و بیش از حد امروزی در قالب ها و روندهای انتظارات رئالیستی خارق العاده و جادویی دهه قبل قرار می دهد. -درک واقعی و مینیمالیستی مصرف کننده از آنچه عطر خوب باید باشد. گاهی اوقات قدردانی از چیزی زمان می برد، نه صرفاً به معنای پرورش بینش در نظر گرفته شده در مورد یک موضوع جدا شده از تجزیه و تحلیل، بلکه همچنین در زمینه آن. از زمان Bleu de Chanel، بازار در حال رشد “آبی” منفجر شده است، و Bleu de Chanel بالاتر از بقیه به عنوان بهترین در کلاس ایستاده است.

Why Bleu de Chanel Smells Better Than Ever 3 - چرا ادکلن بلو د شنل بهتر از همیشه بو می دهد؟

بر خلاف رقبایی مانند Luna Rossa Ocean، Cool Water، Light Blue Pour Homme، Polo Blue، و حتی Sauvage که تمایل دارند بر ویژگی‌های اوزونی و معدنی خود تأکید کنند، با گاز ترش که با مفاهیم چوب دریفت و پرده‌های شفاف و شفاف از ادویه و کهربا برجسته می‌شود. Bleu de Chanel خطی و لبه‌های خشن، در جهتی متفاوت با رایحه صاف، سایه و بی‌حوصلگی بیشتر می‌رود. هیچ یک از مواد آن بویی که از آن در طبیعت انتظار می رود نمی دهد، به جز شوری گریپ فروت در همان دهانه اش. به غیر از این، ما با دنیای بیگانه سروکار داریم. بلو د شانل از عکس تبلیغاتی ترکیب مرکباتی که به لیمو، زنجبیل و فلفل صورتی منتقل می‌شود، تیز و اسیدی نیست، بلکه بسیار گردتر، تیره‌تر و بدون درزتر از عطرسازی‌ها است. چیزی شبیه خوردن آن مواد نیست. ستون فقرات چوبی (بیشتر خس خس) بلو د شانل فاقد ویژگی های  دنج، دودی، درشت و خشن است که ما به معنای چوبی از نت های کلاسیک مانند سدر و چوب صندل می دانیم و در عوض حالتی ابریشمی، مخملی، مات، فشرده، گرم را ارائه می دهد. و کامپوزیت خاک مانند که اخروی و جالب است. هدیون یاس به همراه بخش‌های پاک‌شده نعناع هندی و کهربای گوشتی و خامه‌ای، حباب شیرین Bleu de Chanel را برجسته می‌کند که در حرکت آهسته از بین می‌رود، و حسی از وسعت و حجم ایجاد می‌کند که به موازات پاسخ صوتی اثیری اما متراکم موسیقی کری است که در یک صدای خالی طنین می‌اندازد. – شدید اما به نوعی ظریف و سبک دست. بدون شک، ستون های مصنوعی مانند iso e super و ambroxan برای این اثر کاملاً محوری هستند.

الموندو
عطر آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت

Why Bleu de Chanel Smells Better Than Ever 2 - چرا ادکلن بلو د شنل بهتر از همیشه بو می دهد؟

Bleu de Chanel EDT این کل که به عنوان یک مجسمه هوایی از فاصله یک یا دو متری تجربه می شود، فریبنده و به یاد ماندنی است. من از شما می‌خواهم که دوباره خود را با این پرچمدار جریان اصلی آشنا کنید که احتمالاً برای سال‌های آینده به تسلط خود در نمودارهای رایحه ادامه خواهد داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *