دانستنی های عطر

چطور اولین عطر دخترم را انتخاب کنم

آیا می دانید چگونه اولین عطر دخترتان را انتخاب کنید؟

نحوه انتخاب اولین عطر دخترتان را با الموندو بیاموزید. اگر دختر شما از لباس پوشیدن، امتحان کردن لباس های شما و تجربه آرایش لذت می برد، احتمالاً شیفته عطر نیز شده است. اگر دخترتان از لباس‌پوشی کردن، امتحان کردن لباس‌هایتان و آزمایش کردن با آرایش لذت می‌برد – و ما نمی‌توانیم به تعداد زیادی دختر بچه فکر کنیم که این کار را نمی‌کنند – احتمالاً او نیز مجذوب عطر شده است. زدن یک رایحه عجیب و غریب به مچ دست او یکی از آن چیزهایی است که به او احساس بزرگ شدن هیجان انگیز می کند، و اگر او از عطرهای شما خوشش می آید، فقط زمان زیادی است که بطری خود را بخواهد … و سپس وقت شما است. تصمیم بگیرد که آیا او می تواند داشته باشد یا نه.

واضح است که هیچ قانونی در کتاب ها در مورد حداقل سن برای استفاده از عطر وجود ندارد، بنابراین این کاملاً به شما بستگی دارد که چه سنی مناسب است. (منظور ما زمانی است که می گوییم حداقل سن وجود ندارد؛ باور کنید یا نه، در واقع عطرهایی برای نوزادان ۶ ماهه در بازار وجود دارد.) هر سنی که انتخاب کنید، احتمالاً قبل از اینکه راحت باشید، خوب است. با آرایش او، بنابراین خرید عطر می تواند یکی از راه های به تعویق انداختن امر اجتناب ناپذیر باشد.

Can perfume make me happier - چطور اولین عطر دخترم را انتخاب کنم

اگر دختر شما عطر خاصی در ذهن ندارد، لزوماً مجبور نیستید عطری را بخرید که به عنوان «عطر بچه‌گانه» تبلیغ می‌شود. اما این می تواند ایده خوبی باشد که مواد طبیعی را جستجو کنید و از عطرهای حاوی الکل دوری کنید، به خصوص اگر او پوست حساسی دارد. فقط مطمئن شوید که او آن را دوست دارد، برای سن مناسب است – و به او یاد می‌دهید که چگونه آن را بدون خیس کردن خودش اعمال کند.

الموندو
عطر و مد لباس، داستانی از اشتیاق

با فرض اینکه دختر شما هنگام خرید اولین عطر خود می تواند راه برود و صحبت کند، در اینجا دستورالعمل هایی برای انتخاب عطر عالی وجود دارد.

Can perfumes cause migraines - چطور اولین عطر دخترم را انتخاب کنم

نکاتی برای انتخاب اولین عطر دخترتان

بسته به سن و شخصیت دختر شما، او ممکن است بخواهد عطر خود را انتخاب کند. اگر او به عطر علاقه عمومی نشان داده باشد و به نظر می رسد که ترجیحی برای نوع خاصی ندارد، احتمالاً عاشق یک سورپرایز است. برای برخی از دختران کوچک، این فقط مفهوم (و بطری زیبا) است که مهم است. تا زمانی که بتواند از اسپری کردن آن خوش بگذرد – و اگر صورت جاستین بیبر روی بسته باشد، ممکن است دقیقاً اهمیتی نداشته باشد که عطر دقیقاً چه بویی دارد.

اما اگر او یک مشتاق نوظهور کنترل است که تمایل به عقاید قوی دارد، احتمالاً می خواهید او را با خود به خرید ببرید. این می تواند یک سفر واقعاً سرگرم کننده باشد — لزوماً مجبور نیستید برای عطرهای ارزان قیمت نوجوان به داروخانه بروید یا عطری را که فقط برای بچه ها مناسب است جستجو کنید. اگر احساس ماجراجویی می کنید، به یک فروشگاه عطر “واقعی” بروید و شروع به تست کنید! بدیهی است که می خواهید از رایحه های بسیار سنگین و هر چیزی که به نظر می رسد آشکارا جنسی یا بیش از حد بالغ به نظر می رسد اجتناب کنید، اما احتمالاً عطرهای سبک زیادی پیدا خواهید کرد که او می تواند از آنها لذت ببرد.

هنگامی که با خرید خود در خانه هستید، مطمئناً می خواهید به دختر خود درسی در مورد هنر استفاده از عطر بدهید. “کمتر بیشتر است” مفهوم اصلی در اینجا است — او نیازی به حمام کردن در وسایل ندارد. به او بیاموزید که دو اسپریتز که با دقت قرار داده شده اند احتمالا برای کل روز کافی است.

الموندو
عطر ادکلن زنانه کنزو فلاور بای کنزو ادو تویلت 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *