دانستنی های عطر

کدام عطر برای سن شما مناسب است

آیا من برای عطرم خیلی پیر شده ام؟

از زمانی که دوساله هستید تا سال‌های طلایی، رایحه‌های مختلفی را امتحان خواهید کرد که به شما احساس شادی، منحصر به فرد و خاطره‌انگیز می‌دهد. بسیاری از ما با گذشت زمان، انتخاب عطر خود را تغییر می دهیم و رایحه های میوه ای و شیرین دوران جوانی خود را برای رایحه های تندتر و پیچیده تر با افزایش سن پشت سر می گذاریم. اما آیا برخی از زنان برای مدت طولانی به عطرهایی که خیلی جوان هستند می چسبند؟

عطرها به‌عنوان گل‌ها، اقیانوس‌ها و شرقی دسته‌بندی می‌شوند و با کلماتی مانند «سبک»، «سنگین»، «علفی» و «تازه» یا «میوه‌ای»، «گل‌دار»، «چوبی» و «گرم» توصیف می‌شوند.

اما کدام عطر برای سن شما مناسب است؟

در مورد اینکه کدام عطر برای سن شما مناسب است، چند فاکتور وجود دارد. اول ترکیب پوست شماست. پوست یک دختر جوان مانند یک لوح سفید است. بیشتر عطرها روی یک دختر همان بویی را می دهند که بوی بهترین دوستانش می دهد. با افزایش سن، ترکیب پوست ما تغییر می کند، اما، و به طور منحصر به فردی تغییر می کند، بنابراین بوی عطر در یک فرد، لزوماً بوی آن بر روی دیگری نخواهد بود. بنابراین، باید کمی بیشتر تلاش کنید تا عطرهای مناسب خود را پیدا کنید. عامل دیگر پیامی است که می خواهید با رایحه هایی که می پوشید ارسال کنید. در جوانی می خواهید عطرهای تازه و روشن داشته باشید. همانطور که بالغ می شوید، احتمالاً با رایحه های پیچیده و حتی سکسی بیشتر آشنا می شوید.

الموندو
معرفی عطر ادکلن دیزل فیول فور لایف

انتخاب عطر مناسب - کدام عطر برای سن شما مناسب است

هیچ قانون واقعی در مورد عطرهای مناسب سن وجود ندارد. با این حال، نکاتی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر عطر با برچسب پاریس هیلتون، مایلی سایرس، جاستین بیبر یا بریتنی اسپیرز باشد، احتمالاً عطر برای افراد بسیار جوان فرموله شده است. اگر بیش از ۲۱ سال دارید، بهتر است از آن‌ها و همچنین هر چیزی که بوی چیزی شبیه چیزی را که از پیشخوان سینما می‌خرید (شکلات، لیمو، پرتقال و در غیر این صورت شیرین و میوه‌ای یا بیش از حد مرکباتی می‌خرید اجتناب کنید. ) یا کارناوال (فقط به عطر پنبه آب نبات “نه” بگویید!).

به طور کلی، رایحه های شیرین و میوه ای محبوب برای دختران جوان ایده آل هستند. وقتی وارد دهه ۲۰ زندگی خود می شویم، به سمت عطرهای پیچیده تر و گران تر تمایل پیدا می کنیم، اما عطرهایی که هنوز نسبتاً سبک و تازه هستند که ممکن است برای مثال، پایه مرکبات را با وانیل یا کارامل مخلوط کنند. در ۳۰ سالگی، ما هنوز به رایحه‌های پیچیده تمایل داریم و اغلب گل‌های تازه را می‌یابیم تا تعادل مناسبی را برای عطرهای جوان و در عین حال پیچیده به دست دهیم. در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ زندگی‌مان، متوجه شده‌ایم که چه چیزی برای ما مناسب‌تر است، بنابراین می‌توانیم از نام‌های تجاری شناخته‌شده در جستجوی یک عطر واقعاً شخصی سرمایه‌گذاری کنیم. در این سن، رایحه‌های چوبی، مشک، تند و شرقی می‌توانند احساس تند و جذابیت را در ما ایجاد کنند. همچنین، با عطرهایی که دارای پایه های چوبی و سبز هستند برای آوردن رایحه های تازه در فضای باز به داخل آن ها آزمایش کنید. در دهه ۶۰ به بالا، ما اغلب رنگ پودری را انتخاب می کنیم که ترکیبات سنگین، پیچیده و جذاب گل و مشک را حفظ می کند.

الموندو
عطر ادکلن آبزرور هوم سيك 2021

با این حال، عطر شخصی است، بنابراین اجازه ندهید کسی به شما بگوید که چه چیزی را می توانید بپوشید و چه چیزی را نمی توانید بپوشید. اگر عطر باعث می شود احساس شادی، اعتماد به نفس، زیبا یا شیک داشته باشید، آن را خریداری و استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *