دانستنی های عطر

عطر آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت

تحت مجوز مورر اند ورتز ، خط طراوت و انرژی بخش مورر اندورتز ۴۷۱۱ اکوا کولونیا دو نسخه فصلی جدید ارائه می دهد: مورر اند ورتز ۴۷۱۱ آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت  و عطر مورر اند ورتز ۴۷۱۱ آکوا کولونیا بامبو اند واترملون ، موجود در آوریل ۲۰۲۱. کل مجموعه مفهوم کنتراست را دارد. یادداشت ها ، به روشی ساده ، تازه و بسیار طبیعی هماهنگ شده است.

Goji Cactus Extract and Bamboo Watermelon - عطر آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکتهمانطور که توسط مارک تجاری بیان شده است ، “برای اکوا کلونیا لیمیتد ادیشن، موضوعات روز هر ساله انتخاب می شوند و در ایجاد عطرهای تسکین دهنده گنجانده می شوند. فناوری” Smell the Taste “فرآیندی است که در آن بوها و بوها مجدداً بو می شوند و بو می دهند. یک تجربه جذاب و بی نظیر از عطر “.

4711 ACQUA COLONIA GOJI CACTUS EXTRAIT 2 - عطر آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت

۴۷۱۱ ACQUA COLONIA GOJI & CACTUS EXTRAIT

عطر مورر اند ورتز ۴۷۱۱ آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت

عناصر قرمز قدرتمند گوجی بری با عصاره های شدید سبز کاکتوس به ترکیبی از رایحه ها ترکیب می شوند. عطری مردانه – زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته فیلیپین کوتیر ساخته شده است . این عطر در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است .در دسته گروه بویایی معطر میوه ای قابل‌طبقه‌بندی است. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به کاکتوس ، دانه‌های گوجی اشاره کرد.

اسانس اولیه : کاکتوس دانه‌های گوجی

گوجی بری در حال حاضر به عنوان یک غذای فوق العاده و بسیار محبوب در نظر گرفته می شود – اما این یک سنت قدیمی هزاره دارد. در چین به آن توت خوشبختی نیز گفته می شود و این جز جدایی ناپذیر طب چینی است. گفته می شود که به طور مثبت بر سلامتی ما تأثیر می گذارد. مصرف روزانه منجر به احساس چابکی بیشتر می شود. اثر ضد پیری نیز به این توت نسبت داده می شود. عصاره کاکتوس – عصاره کاکتوس بسیار موثر از درخت کاکتوس انجیر تیغی هندی ساخته شده و در داروهای سنتی به دلیل فواید آرایشی استفاده می شود. این عصاره غنی از ویتامین است و علاوه بر تقویت بازسازی سلول ، دارای اثر مرطوب کننده است و بنابراین یک تقویت کننده طراوت و شادابی واقعی است.

الموندو
جدیدترین عطر مردانه برند پاکو رابان در تابستان 2020

4711 ACQUA COLONIA GOJI CACTUS EXTRAIT 2 1 - عطر آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت

عطر ساز فیلیپین کوتییر درباره خلقت جدید عصاره  گوجی اند کاکتوس می گوید: “این رایحه درخشان احساسات تابستانی را برمی انگیزد! نت های قرمز قوی گوجی توت ها با لمس عصاره کاکتوس سبز به مخلوطی شیرین و پر انرژی تبدیل می شوند. یک تجربه خوشبوکننده عطر که هر وقت بخواهید می توانید بارها و بارها آن را تجربه کنید. “

4711 Acqua Colonia Bamboo Watermelon 4711 for women and men - عطر آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت

عطر مورر اند ورتز ۴۷۱۱ آکوا کولونیا گوجی اند کاکتوس اکسترکت از آوریل ۲۰۲۱ به صورت اسپری طبیعی ۵۰میل ادوپرفیوم در دسترس خواهد بود.بطری و بسته بندی بیرونیبا طراوت و شادابی از رنگ ها ارائه می شود: قرمز شدید گوجی بری و سبز سرسبز بامبو باعث می شود هر دو عطر برای خود بدرخشند و جلوه ای خاص دارند. . پرچم های تصفیه شده با خط نقره ظرافت بیشتری به عطرها می بخشد. دو عطر خوشبو که از نظر بصری نیز تحریک کننده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *