دانستنی های عطر

عصاره عطر چیست؟

همه آنچه باید در مورد عصاره عطر بدانید

عصاره عطر

عصاره های عطر بسیار بیشتر از عطرها هستند: آنها احساسات شدید را در یک بطری بیان می کنند. قرن‌هاست که هنر عطرسازی نقش اساسی در جامعه ما داشته است و افراد را قادر می‌سازد تا شخصیت خود را بیان و تأکید کنند. با گذشت زمان، صنعت عطر برای ارائه طیف وسیعی از غلظت‌ها و تنوع‌ها متناسب با سلیقه و ترجیحات فردی متنوع شده است. در میان این تنوع ها، عصاره عطر به عنوان یک اسانس تند، فریبنده و مجلل، برجسته است.

در این مقاله به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که عصاره عطر را به انتخابی جسورانه تبدیل می کند. چه از علاقه مندان باتجربه عطر باشید و چه تازه وارد دنیای عطرها، این مقاله شما را با جزئیات و اسرار عصاره عطر راهنمایی می کند. برای غوطه ور شدن در دنیایی از عطرهای شدیدتر و رایحه های ماندگارتر آماده شوید.

عصاره عطر چیست؟

وقتی صحبت از دنیای عطر به میان می‌آید، درک غلظت‌های متفاوتی که قدرت و ماندگاری عطر را مشخص می‌کند، ضروری است. در میان این غلظت ها، عصاره عطر به عنوان قوی ترین و با ارزش ترین شکل خودنمایی می کند.

قدرت بویایی

در حالی که غلظت ادو تویلت بیشتر از ادکلن است و ادو پرفیوم غلیظ تر از ادکلن است، عطر اضافی حتی بیشتر می شود. این عطر که با نام های Essence de parfum، عطر یا عطر خالص نیز شناخته می شود، شدیدترین نسخه از یک عطر است.

تنها با چند قطره، حضوری ماندگار در اطراف و اطراف شما دارد. این ویژگی نتیجه غلظت بالای مواد خام آن است که به تدریج نت های مواد را به خصوص در تماس با گرمای بدن آزاد می کند. نت های بالایی، میانی و پایه به طور هماهنگ با هم ترکیب می شوند تا یک تجربه بویایی متفاوت ایجاد کنند.

الموندو
عطر مردانه جيل ساندر سان سامر ليميتد اديشنز

به عنوان مثال، در Carrément Belle، عطر پاتچولی ippi و عطر خالص ippi patchouli دقیقاً فرمول مشابهی دارند. دومی حتی بیشتر متمرکز است و بنابراین شدیدتر است. رایحه یکسان باقی می ماند، اگرچه برخی از بینی های ظریف ممکن است قادر به تشخیص چند تفاوت ظریف باشند، زیرا افزایش غلظت می تواند برخی از مواد را بیشتر از سایرین آشکار کند.

استفاده معقول

عصاره عطر به دلیل غلظت بالایی که دارد به اسپری های کمتری نسبت به ادو تویلت یا ادو پرفیوم نیاز دارد. یک تا سه اسپری برای رسیدن به اثر مطلوب کافی است، اما شما قوانین را تعیین کنید: ما کی هستیم که قضاوت کنیم! عصاره عطر گرانتر از ادو پرفیوم است، اما استفاده کم از آن به معنای استفاده کمتر است. یک بار دیگر، کیمیاگری با اپیدرم شما می تواند تعیین کننده باشد، بنابراین بهترین کار این است که آن را روی پوست خود امتحان کنید.

نکات ما برای انتخاب عطر خالص شما

با توجه به روحیه خود انتخاب کنید

اگر می خواهید در مورد عصاره عطر تصمیم بگیرید، ترجیحات خود و نحوه استفاده از آن را در نظر بگیرید. آیا عطری برای استفاده روزمره است یا رایحه ای تند برای یک موقعیت خاص؟ درست مانند انواع دیگر عطرها، عصاره های عطر متنوع هستند و خانواده های مختلف بویایی را برجسته می کنند. یکی را انتخاب کنید که برای بینی شما جذاب باشد و سبک و حالت ذهنی شما را منعکس کند.

قبل از خرید امتحان کنید

قبل از خرید عصاره عطر، برای تست آن وقت بگذارید. مقدار کمی از آن را روی مچ دست خود بمالید و اجازه دهید برای چند ساعت رشد کند.

الموندو
عطر مردانه پلیس تو بی بد گای

چرا این آزمایش را انجام دهید؟ عطرها با مواد شیمیایی بدن تعامل متفاوتی دارند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید عصاره عطر با پوست شما تعامل همزیستی دارد.

نحوه پخش عصاره عطر

مناطق ضربان دار

عطر خود را روی نقاط نبض مانند مچ دست، پشت گوش و انتهای گلو بمالید تا از گرمای بدن استفاده کنید که به توسعه عطر کمک می کند. در مورد دوز، یک کاربرد متوسط ​​باید کافی باشد، اما برای هر یک از آن، تا زمانی که برای شما و اطرافیانتان لذت بخش باشد!

چگونه عصاره عطر خود را حفظ کنیم؟

برای محافظت از کیفیت عصاره عطر خود، آن را به طور ایده آل در شرایط اولیه خود و به دور از نور مستقیم خورشید و تغییرات دما نگهداری کنید. از قرار گرفتن در معرض رطوبت اجتناب کنید، زیرا این امر می تواند ترکیب عطر را در طول زمان تغییر دهد. درباره نکات ما برای نگهداری عطرهایتان بیشتر بدانید.

و ما چطور؟

از میان تمام ادو پرفیوم ما، تنها تعداد کمی به عنوان عصاره عطر موجود است. اگر به دنبال یک پاتچولی قوی هستید، عاشق پاتچولی یا گلیم ippi خواهید شد. اگر عطرهای کهربا را ترجیح می دهید، آن را انتخاب کنید. و اگر بینی شما عاشق نت های گل است، ممکن است شیپر دریایی ما یا دسته گل گل رز را دوست داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *