دانستنی های عطر

عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

مارک ایتالیایی پنتیون روما، با بزرگداشت سالگرد ۵۰۰سالگی رافائل سانزیو ، آخرین عطر خود را با نام انیورساریو به نمایش می گذارد. این مارک در مورد بسیاری از رویدادهایی که قرار بود اتفاق بیوفتد با ما صحبت می کند ، اما وضعیت خاصی که همه ما در آن قرارداریم باعث شده تا آنها را برای آینده موکول کنند.همانطور که توضیح داده شد ، “ما به دلیل قوانین بهداشتی فعلی ، بعضی از آنها را متوجه نخواهیم شد. Esxence ، جایی که ما قصد داشتیم عطر جدید را راه‌اندازی کنیم،و چندین رویداد دیگرکه قرار بود با انستیتوی فرهنگ ایتالیایی در آمستردام برگزار کنیم ، و سفارت ایتالیا در بروکسل و یک پروژه زیبا دیگربرای نمایشگاه در دبی همگی لغو شدند ، اما اکنون ما برخی دیگر از رویدادها را با عزم و شور و شوق انجام می دهیم ، زیرا دوباره زمان را با هم ترکیب می کنیم. ایجاد و عمل

Pantheon Roma Anniversario - عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

علاوه بر این در مورد الهام بخش بودن: “Anniversario ایده کیک کالیفرنیا به ما یادآوری می شود. در حالی که عطررا بومیکنید ، بینی سعی می کند نت های میوه ای که درابتدا ظاهر میشود را تشخیص دهد و این کار را با تصورکردن رنگ واضح توت فرنگی و تمشک انجام می دهد با رایحه ای گرم از کهربا ، که شما را فرا خواهدگرفت و به نظر می رسد که فراموش نخواهد شد. بنابراین ، Anniversario عطری بسیارمناسب است که دوباره متولد شود همچون وقتی که در روزهای تولد ، تجربه را پشت سر می گذاریم و با اطمینان [آینده] را پیش بینی می کنیم.

الموندو
آیا باید عطرم را در یخچال بگذارم؟

Anniversario Pantheon Roma for women and men 1 - عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

 

Anniversario Pantheon Roma for women and men

PANTHEON ROMA ANNIVERSARIO 2 - عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

نت های اولیه با ترکیب آبدار و میوه ای توت فرنگی و زغال اخته اغاز می شود ، که با رایحه ای از نارگیل و هلو ترکیب شده است. این میوه میوه ای است که شادی واقعی را برای برانگیختن سرخوشی به اشتراک می گذارد. نت زعفرانی استفاده شده در عطر را نمی توان نادیده گرفت ، زیرا این عنصر مورد علاقه سازندگان است ، که از آن در مخلوط های دیگر نیز استفاده کرده بودند. در قلب رایحه ها رایحه ی گلی به تصویر کشیده شده است: گل رز ، گل یاس ، ارکیده و هلیوتروپ که کمی به آن عطر می دهد.
نت های پایه عطر غنی شده و گرم از کهربا ، وانیل ، چوب صندل و مشک سفیداست که با یک نعناع هندی نادر از منطقه گایو در شمال سوماترا مخلوط شده است و ویژگی کاملاً خاص ، قوی و مداوم را به این ترکیب بخشیده است. لمس درخشان یک ادم کامبوجی-تایلندی از منطقه Trat یک امضای بسیار گرانبها و فوق العاده زیبا را ایجاد می کند: عنصری که به عنوان تقویت کننده عمل می کند و هیچ تلاشی برای پیروزی ندارد.

Pantheon Roma Anniversario elmundo - عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

نتیجه آنقدر شگفت انگیز است که می توان به صراحت فضای جشنی بسیار ظریف را در مورد آغازآن درک کرد. اگر Anniversario کیک بود به همین مناسبت ، ما را به یاد کیک کالیفرنیا با میوه می انداخت ، که می تواند آب دهان ما را به راه بیندازد و میل غیر قابل انکار برای شیرجه زدن به آن را بالا ببرد.

الموندو
عطر زنانه بیلی ایلیش 2021

pantheon roma anniversario 1 - عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

 

pantheon roma anniversario

عطار : Arturetto Landi

نت های اولیه: توت فرنگی ، زغال اخته ، هلو ، نارگیل ، زعفران
نت های میانی: گل رز ، گل یاس ، ارکیده ، هلیوتروپ
نت های پایه: آگاروود ، نعناع هندی ، چوب صندل ، مشک ، وانیل ، عنبر

 

مترجم: زهرا حکیم

Gucci Guilty Intense Eau De Toilette For Men - عطر جدید برند پانتئون روما Pantheon Roma

کالکشن عطرهای مردانه الموندو

عطر سرد مردانه - مشاهده و خرید اینترنتی عطر و ادکلن خنک مردانه با بهترین قیمت و ارسال رایگان در فروشگاه الموندو کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *