دانستنی های عطر

عطر هرمس آن جاقدن آپقه لا موسن

«آن جاقدن آپرس لا موسن» باغی سرشار از آرامش، هیجان‌انگیز و درعین‌حال آرام‌بخش است که طراوت ناب رایحه زنجبیل را با ادویه‌های خنک آمیخته می‌کند. ژان کلود النا این عطر را این‌گونه توصیف می‌کند: «تجلی آرام و ناب از باززایش طبیعت پس از باران‌های موسمی».

«آن جاقدن آپقه لا موسن» زوایای غافلگیرکننده هند را به شما نشان می‌دهد؛ هنگامی که باران‌های موسمی آنچه را که خورشید از زمین گرفته بود، دوباره به زمین بازمی‌گردانند و هرم سوزان خشکسالی را از زمین دور می‌کنند. در این اثر بدیع و نوآورانه با رایحه‌های زنجبیل، هل، ‌گشنیز، فلفل و خس‌خس رویارو می‌شویم که داستان باززایش طبیعت را برای ما روایت می‌کنند؛ ‌باززایشی که در سرزمین کرالای هند و جهانی غرق در آب شکل می‌گیرد.

عطرهای «له جاقدن» براساس مایه‌های بویایی خاصی شکل گرفته‌اند و در این عطر چیزی از جنس روح عطرهای هرمس با روح مکان (یعنی باغ‌های چینی) و جلوه‌های شخصی عطرساز آمیخته شده است.

XqZZ3uOpm8LVfrSZ - عطر هرمس آن جاقدن آپقه لا موسن

عطر اسپرت هرمس آن جاردین اپرز لا موسن Hermes Un Jardin Apres La Mousson در سال ۲۰۰۸ با رایحه ی خنک و شیرین تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن هرمس آن جاردین اپرز لا موسن در ترکیبات خود دارای رایحه های تخم گشنیز ، هل ، زنجبیل و فلفل میباشد که حس نشاط و شادابی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورند . ادکلن Hermes Un Jardin Apres La Mousson در حجم ۱۰۰ میلی لیتر در بازار موجود بوده و با رایحه ی خنکی که دارد برای مصرف در روزهای گرم تابستانی مناسب است . زوج های جوانی که دوست دارند از یک رایحه ی مشابه و شیرین استفاده کنند میتوانند عطر آن جاردین اپرز لاموسن را انتخاب کنند.

الموندو
عطر جدید کام د گارکونس رژ 2020 ROUGE

عطر Hermes Un Jardin Apres La Mousson زیر را دارا میباشد :

رایحه ها : تخم گشنیز – هل – زنجبیل – فلفل

TlXWaZhUS4FPYETy - عطر هرمس آن جاقدن آپقه لا موسن

هرمس آن جاقدن آپقه لا موسن عطری هنرمندانه و دوست داشتنی از ادیوه جات با تمی شاداب و خنک و تابستانی است. رایحه ابتدایی عطر با بوی فلفلی و خاکی مانند زنجبیل آغاز میشود که حضور هل، فلفل سیاه و گشنیز آنرا تند و تیز تر و ادویه ای تر میکنند اما نکته متفاوت اینجاست که علیرغم حضور رایحه های مختلف ادویه ای و تلخ عطر حالتی شاداب و خنک داشته و تعادل بسیار خوبی دارد و یکی از مهمترین دلایل این تعادل بینظیر حضور رایحه ضعیف مرکبات در پس زمینه عطر میباشد. با گذر زمان عطر با حفظ حالت شاداب خود کمی تلخ تر و کمی نیز شیرین میشود. هرمس آن جاقدن آپقه لا موسن پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و بهترین زمان برای استفاده از آن فصلهای بهار و تابستان است.

عطرهای «له جاقدن» براساس مایه‌های بویایی خاصی شکل گرفته‌اند و در این عطر چیزی از جنس روح عطرهای هرمس با روح مکان (یعنی باغ‌های چینی) و جلوه‌های شخصی عطرساز آمیخته شده است.

un jardin apres la mousson 1 - عطر هرمس آن جاقدن آپقه لا موسن

برند هرمس
عطار ژان کلود النا
طبع خنک
سال عرضه ۲۰۰۸
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آب دریا ، خس خس ، هل ، گشنیز ، زنجبیل ، فلفل ، روایح گلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *