دانستنی های عطر

معرفی عطر الیس بروکلین ایزو گاما سوپر ۲۰۲۰

معرفی عطر الیس بروکلین ایزو گاما سوپر ۲۰۲۰

عطر لوکس ، عطر غیر سمی و مارک مراقبت از بدن الیس بروکلین ، که توسط نویسنده زیبایی بی شپیرو در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است ، از زمان معرفی خود در مرحله عطر سازی در سال ۲۰۱۶ ، به طور مداوم آفرینش های جدید عطر را آغاز کرده است. سالت و سوویت در آوریل سال ۲۰۲۰ ، مجموع عطرهای خانه را به ده واحد می رساند ، این خانه آخرین نسخه خود را در سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد: ایزو گاما سوپر

Iso Gamma Super Ellis Brooklyn for women and men elmundoperfume 2 - معرفی عطر الیس بروکلین ایزو گاما سوپر 2020

عطر مشترک ایزو گاما سوپر ساخته الیس بروکلین

“ببینید چه کسی سرانجام وارد شد. ما فراخوان های شما برای دریافت حجم ۵۰ میلی لیتر عطر ایزو گاما سوپر را شنیدیم و مفتخریم که جدیدترین مورد اضافه شده ما را به خانواده معرفی می کنیم. ایزو گاما سوپر ترکیبی از ترکیبات مدرن شیمی سبز و رایحه است. ترکیب عطر و بوی جذاب عطر ایزو گاما سوپر، از چوب درخت و یک نت گلبرگ به خودی خود مسحور کننده است و یا به عنوان تقویت کننده خارق العاده دیگر عطرها جذاب است. رایحه چوبی نرم ، تمیز و اعتیاد آور است. با استفاده از شیمی پیچیده سبز برای ایجاد این نت مصنوعی بی نظیر ،عطر ایزو گاما سوپر فاقد آلرژن است ، مناسب برای کسانی که حساسیت به بو دارند. بسته بندی شده در یک بطری شیشه ای مات و زیبا با جزئیات طلا ، این عطر چه از نظر ظاهر و چه از نظر شما بسیار زیبا به نظر می رسد. – الیس بروکلین.

الموندو
عطری که مناسب شخصیت شماست

Iso Gamma Super Ellis Brooklyn for women and men elmundoperfume 4 - معرفی عطر الیس بروکلین ایزو گاما سوپر 2020

عطر ادکلن مشترک ایزو گاما سوپر ساخته الیس بروکلین ۲۰۲۰

ELLIS BROOKLYN ISO GAMMA SUPER 2020

  • نت ها: سرو ، کهربا ، وتیور

برند الیس بروکلین عطر و بوی آن را تازه و ترد و در عین حال گرم و جذاب توصیف می کند و نت های عمیق جنگل را پس از باران به همراه می آورد. “سه ماده سازنده عطرایزو گاما سوپر را بشناسید: اول ، سرو وجود دارد ، یک نت چوبی تیز با برخی از زیر و بم های بالزامیک. بعدی کهربا گیاهخوار است که بوی شیرین و خاکی را به همراه دارد. آخرین و نه مهمترین ، وتیور ، تازه ترین نت است از این سه ، که پس از باران ، رنگهای خاکی شبیه به باغ سرسبز به ارمغان می آورد ، “مارک تجاری را خشن می کند.

Iso Gamma Super Ellis Brooklyn for women and men elmundoperfume 1 - معرفی عطر الیس بروکلین ایزو گاما سوپر 2020

برند الیس بروکلین توصیه می کند عطر را روی نقاط نبض یا بدن به دلخواه اسپری کنید و اگر می خواهید رایحه را تعمیق کنید عطرهای دیگر را روی ایزو گاما سوپر قرار دهید. عطر ادکلن ایزو گاما سوپر در  حجم ۱۰ میل و ۵۰ میل به صورت ادوپرفیوم به ترتیب به قیمت ۳۰ و ۱۰۰ دلار آمریکا از طریق وب سایت الیس بروکلین به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *