دانستنی های عطر

معرفی عطر موگلر لس اِکسِپشینز

موگلر عطر جدیدی از خانواده ترکیبات آبزی را به عنوان بخشی از خط منحصر به فرد لس اِکسِپشینز را به بازار عرضه می کند.  لس اِکسِپشینز عطر و بویی شدید و مرموز است که از اعماق دریا الهام گرفته شده است

موگلر عطر جدیدی از خانواده ترکیبات آبزی را به عنوان بخشی از خط منحصر به فرد لس اِکسِپشینز را به بازار عرضه می کند.  لس اِکسِپشینز عطر و بویی شدید و مرموز است که از اعماق دریا الهام گرفته شده است و بر خلاف زنگ های چوبی و عنبر ، آکورد های معدنی و آبزی را ارائه می دهد.

مجموعه شخصیت های استثنایی عطر و بوی ، فرد لس اِکسِپشینز ، خانواده های اصلی عطر سازی را تفسیر مجدد می کند ، ساختارهای کلاسیک آنها را از طریق “ترکیبات خلاقانه و جسارت با مواد غیر منتظره” شکست.

Fantasquatic Mugler for women and men 1 - معرفی عطر موگلر لس اِکسِپشینز

Fantasquatic Mugler for women and men

عطر موگلر لس اِکسِپشینز

ترکیب جدید با نت های مرکبات باز می شود و منجر به قلب ادویه های مخلوط و آکورد دریایی می شود. پاپیروس احساسات را با تفاوت های ظریف چوبی ، تند و تقریباً چرمی غنی می کند.

  • نت های برتر: لیمو ، گریپ فروت
  • قلب: هل ، دانه گشنیز ، آکورد دریا
  • پایه: پاچولی ، عنبر خاکستری ، پاپیروس
Fantasquatic Mugler for women and men 2 - معرفی عطر موگلر لس اِکسِپشینز

عطر موگلر لس اِکسِپشینز

عطر موگلر لس اِکسِپشینز در بطری Art Deco عرضه می شود که ظرافت معماری مایسون موگلر را به نمایش می گذارد. به صورت ادوپرفیوم ۸۰ میلی لیتری موجود است. در دهانه ترکیب ، پوست لیمو کالامانسی (لیمو فیلیپین) با برگ های بامبو و سیب سبز ترکیب می شود. قلب یک دسته گل زیبا است که گلهای زنبق ، جوانه های گل رز سفید و سنبل و یاس و غالب آن سرو ، کهربا و مشک سفید حاکم است.

الموندو
عطر زنانه جان ریچموند بلک متال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *