دانستنی های عطر

عطرهای فصل بهار چه ویژگی دارند؟

شما می دونین عطر مناسب فصل بهار چه بویی داره؟ برای این فصل باید از چه رایحه هایی استفاده کنید؟ عطرهای هماهنگ و ملایم این فصل بوهایی مثل گل و شکوفه دارند و یاد آور تازگی اند. در ادامه به شما میگیم که عطر مناسب فصل بهار باید چجوری باشه.
۱- ملایم و خنک

برای فصل بهار و البته تابستان باید عطری انتخاب کنین که وقتی بو می کنین حس خنکی و تازگی به شما بده. سبک باشه و بوی تندی نداشته باشه. بهترین عطر برای فصل بهار عطرهای خنک و ملایم هستن. اتفاقا تمام کمپانی های معروف دنیا هم تو کالکشن های فصلی شون این اصول رو رعایت می کنن و همین مسئله انتخاب عطر رو برای شما راحت می کنه. کافیه به فروشنده بگین عطر بهاری می خواین تا اون جدیدترین کالکشن بهار رو بهتون معرفی کنه.

۲- یه دسته گل

عطرهای گلی همانطور که از اسمش پیداست از عصاره ی گل های مختلف به دست اومدن. این عطرها به دلیل سبک و ملایم بودن جز ببهترین عطر برای فصل بهارهستن. شما هم مثل شهرمون بوی گل بدین. به یک نکته دقت کنید که معمولا عطر های گلی و بهاری ، شیشه هایی با شمایل گلی یا گلدار دارند .

عطرهایی که از عصاره ی گل نرگس تهیه شدن به شما حس تازگی می دن، دقیقا همون حسی که وقتی نرگس ها رو تو گلدون خون تون می ذارین و از بوی بی نظیری که داره لذت می برین. برای تجربه ی اون لذت، کافیه برین سراغ عطرهایی که تو بازار وجود داره و اسانس اصلی شون نرگسه.

الموندو
عطر مردانه اسکالپرز د کلاب اسکالپرز

گل مریم یک خاصیت جادویی داره و وقتی ذره ای از اون رو روی بدن یا پیراهن تون اسپری می کنین انگار هیچ آلودگی تو بدن شما وجود نداره و کاملا تمیز و پاکیزه این. این بو حس بی نظیری رو توی وجودتون بیدار می کنه.

۳- بوی میوه بدین

عطرهای بعدی تو گروه میوه و مرکبات و سبزیجات قرار می گیره. عطرهایی که بوی میوه و سبزی هایی مثل نعنا و ریحون رو می دن برای فصل بهار عالی هستند. اگه بتونین ترکیبی از این دو تا رو انتخاب کنین قطعا به بوی بهتری می رسید. یکی از جذاب ترین عصاره های میوه ای که می تونین روی بوی خوب اون حساب کنین، شکوفه ی پرتغاله. یه بوی تازه و لطیف و شیرین که یه مقدار کمی هم تند و تیزه. حتما از عطری که این عصاره رو توی خودش داره استفاده کنین و لذت ببرین.

۴- دریا بشین

یکی از اسانس های دیگه ای که برای فصل تابستون خیلی معرکه اس و هم به خودتون هم به اطرافیان تون حال خوبی می ده، استفاده از عطرهایی که بوی دریا می ده. وقتی بوی این عطرها به مشام شما می رسه کافیه چشاتون رو ببنیدن و یه شنای حسابی تو دریا انجام بدین.

۵- تک اسانس نخرید

با اینکه الان تو بازار همه ی عطرها ترکیبی از چند اسانس مختلف هستن  اما حواستون باشه عطری که انتخاب می کنین از اون دست عطرهایی نباشه که فقط از اسانس یه گل تشکیل شده، این عطرها معمولا ملایم نیستن و به نسبت عطرهایی که از چند ترکیب تشکیل شدن بوی خوبی ندارن.

الموندو
معرفی عطر ایسی میاکی فیوژن دسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *